03 May 2017

Zoya Carter


Ko me duže prati zna da redovno učestvujem u festivalima i konvencijama koje organizuje NVO Sakurabana, a poslednja manifestacija na kojoj sam bila je Pottermania pre skoro mesec dana. Pošto nisam ljubitelj serijala o Hariju Poteru, svesno sam htela da izbegnem da nosim lak u boji neke od kuća. Otud je ljubičast lak bio prirodan izbor, a Carter prvi i jedini lak za kojim sam posegnula. Zoya lakove možete nabaviti u UltraSun radnjama, kao i na njihovom sajtu. Cena klasičnih lakova je 949 dinara, a PixieDust i Matte lakovi su 1070 dinara. Usput, sutra obeležavamo svetski Star Wars dan, pa svratite u Dom omladine da uživate u bogatom programu.


Those of you who've been following my blog for some time know that I regularly take part in conventions organised by Sakurabana NGO, and the last one I visited was PotterMania nearly a month ago. Since I am not a big fan of series about Harry Potter, I wanted to avoid wearing polish in colour of any of houses. So purple was a natural choice and Carter the first and only polish I reached for.


Zoya Carter (ZP701) dolazi iz PixieDust linije za jesen 2013. godine. Ovo je ljubičasti teksturni lak, prilično tamne osnove sa ljubičastim zrncima i ružičastim šljokicama koje mu daju svetlucavost. Celokupni izgled je moćan, kraljevski. Pigmentacija i konzistencija bi mogle biti bolje - bila su mi potrebna tri sloja za ravnomerno pokrivanje. Zbog toga se sušio sporije nego što se teksturci suše. Ni trajnost mu nije bila na nivou klasičnih teksturaca. Već narednog dana je počeo da mi se povlači/krza sa vrhova noktiju, a i kada sam popravila vrhove (sva sreća pa se to sa teksturcima može), idućeg dana mi se taj novi sloj iskrzao. 😠 Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Zoya Carter (ZP701) comes from PixieDust Autumn 2013. collection. This is a purple textured polish, with rather dark base, purple grains and magenta glitter that gives it sparkle. Overall look is powerful, regal. Pigmentation and formula could be better - it took me three coats to get even coverage. Because of that, it took longer time to dry than textured polishes usually do. Durability is not up to par with other textured polishes. I had tipwear the following day, and even when I patched it up (fortunately you can do that with textured polishes), it started to chip the next day. 😠 Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

6 comments:

  1. It has a fantastic texture and the sparkles is so lovely! I totally understand why you have chosen this polish for the convention.

    ReplyDelete
  2. Mozda i najdivniji lak koji imam. Ali kvalitet uzas. Najlosiji medju Zojinim teksturnim. Redji je i onda je to popravljanje vrhova (zbog cega posebno volim teksturce) otezano. Ustvari, najvise mu zameram sto sutradan nekako izgubi sjaj, kao da sam ga malo turpijala, izgleda izbledelo nekako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni svi izgledaju izbledelo (zapravo zato i ne volim one Magical Pixie, koji se ne suše mat i koji ne ublede), ali slažem se da je ovaj definitivno najslabiji Piksić.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...