01 November 2016

Noviteti u septembru i oktobru


Prošlog meseca nisam pravila pregled noviteta jer sam imala ukupno jednu novu stvar. Zato sam se u oktobru delom raspojasala, a delom sam dobila raznovrsne stvari za recenziju i testiranje. Nastavite da čitate ako vas zanima šta se to sve nakupilo za ova dva meseca.

I haven't done a monthly review last month, because I had only a single new item. However, I let myself loose in October, and I also got quite a few items to try and review. Keep reading if you'd like to see what had found it's way to my collection.


Jedini septembarski novitet, koji je do mene stigao zahvaljujući Marry, je Essie Maximillian Strasse Her. U mesecu sajma kozmetike, najveći deo noviteta je došao upravo odatle. Alessandro kremicu sam skoro potrošila (očekujte prikaz uskoro), a i Striplac ulje za negu je našlo stalno mesto u mom neseseru. MoYou London pločice, CND set, China Glaze i OPI lakovi još čekaju da ih isprobam. Neke od proizvoda iz odlične Nurbesten pošiljke ste već mogi da vidite (set za pečatiranje, prozirni pečat). Par pločica i hvataljka za vatu će uskoro dobiti svoje predstavljanje. Sa puta u Rim sam donela par Kiko i nekoliko Wycon lakova, kao i italijansku verziju Lush Lemony Flutter. Neke svoje stare lakove sam razmenila za par Flormar Matte lakova, koji mi deluju prilično zanimljivo. I za kraj mi je stigao par MoYou Nails pločica, za izazov za koji sam se prijavila. Ostanite u kontaktu za više detalja.

The only new item from September, which I got thanks to Marry, is Essie Maximillian Strasse Her. On the other hand, October is a month of cosmetics expo, and the bulk of my new arrivals came from there. I have nearly used up my Alessandro hand cream (you can expect a review soon) and Striplac oil pen has found its place in my purse. MoYou London image plates, CND set, China Glaze and OPI polishes are waiting to be tried and tested. You have already seen some of the items from the excellent Nurbesten package (stamping set, clear stamper). A couple of stamping plates and cotton ball holder are yet to get a review. I have brought a couple of new Kiko polishes and several Wycom polishes from my trip to Rome, as well as Italian version of Lush Lemony Flutter. I have also swapped some of my old polishes for a couple of Flormar Matte polishes, which look rather interesting. And to finish the month off, a couple of MoYou Nails stamping plates arrived, for a challenge I am taking part in. Stay tuned for more on that.



Nisam pratila pomno kakvih noviteta ima u drogerijama, ali zato znam šta je sve novo u salonskoj ponudi. Stigle su China Glaze Seas and Greetings i Rebel kolekcije. Osim njih, u Alexandar Cosmetics je stigao i tečni lateks, kao i Galaxy prozirni pečati u tri veličine. Alessandro ima Striplac ulje za negu u olovci, reformulisane lakove, božićnu kremu za ruke, a trebalo bi da stigne i hibridni nadlak. U ponudi su se našle i velike Konad ploče za pečatiranje, koje možete naći u Nail Line-u i Depil Medic Shop-u. Sada je u ponudi više linija Moda lakova, mada uvoznik ne deli lako informaciju gde se sve mogu naći.



10 comments:

  1. Oktobar je sve nadoknadio. :D Zaista jako lepa skupina proizvoda, odlično si se ponovila.
    Moraću da potražim taj tečni lateks, nadam se da valja čemu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam u uzbuđenju oko MoYou potpuno zaboravila da ga potražim na sajmu. :(

      Delete
  2. Odlicni noviteti Cajo! Jedva cekam da vidim manikire sa MoYou plocicama. <3

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Sigurno ću neke praviti za predstojeće MM izazove.

      Delete
  4. It's nice with a "modest" month - and a nice looking back at a lot of beautiful polishes and manis!

    ReplyDelete
  5. uvek mi fale krupnije slika lakica zajedno kad radis ovakav post

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...