17 September 2016

Giveaway


Pošto sam okasnila da proletos obeležim četvrtu godišnjicu blogovanja, sada pravim zakasnelo slavlje. To znači da sam vam spremila malu nagradnu igru. Hvala svima vama koji ste sve ove godine sa mnom. Novopridošli, dobro došli.

This spring I was late to mark my fourth blogaversary, I am making a belated celebration. That means that I have prepared a little giveaway. Thank you all who have been with me all these years. Newly arrived ones, you are most welcome.

Set 1

Šta možete ovog puta da osvojite? Dva seta Morgan Taylor lakova u mojim omiljenim bojama iz njihove ponude, plus po veliki prozirni jelly pečat sa poklopcem. Prvi set čine New York State of Mind, Under The Stars, Polished Up Punk i XL prozirni pečat. Drugi set se sastoji od Better In Leather, Truth or Dare, Mint Chocolate Chip i XL prozirni pečat.

What's up for grabs this time? Two sets of my favourite Morgan Taylor polishes, plus XL clear jelly stampers with caps. First set consists of New York State of Mind, Under The Stars, Polished Up Punk and XL clear jelly stamper. Second set is Better In Leather, Truth or Dare, Mint Chocolate Chip and XL clear jelly stamper.

Set 2

Jedini uslov za učešće je da na neki od četiri ponuđena načina pratite moj blog - preko Bloglovin'a, GFCa, Facebooka ili Instagrama. Jedan je dovoljan da budete u izboru za jednu od nagrada, a šansa da osvojite nagradu vam se samo povećava ako me pratite na više načina. Stari čitaoci koji komentarišu moje postove imaju dodatnu prednost jer mogu svakog dana da ostave link do nekog od komentara ostavljenog od kraja prethodne nagradne igre do danas i da tako povećaju svoju šansu da pobede. Hvala vam što ste aktivni.

The only thing you have to do is follow my blog, be it via Bloglovin', GFC, Facebook or Instagram. Just one of these means is enough for you to be eligible to win, and your chances increase with every additional way you follow me. Old readers that have left comments on my posts have an advantage in that each day they can leave a link to one of their comments from between the end of the previous giveaway and today and increase their chance to win. Thank you for being active.


Nagradna igra nije sponzorisana i obavlja se preko Rafflecopter formulara. Otvorena je za učesnike širom sveta, sve dok je slanje lakova u njihovu zemlju dozvoljeno. Počinje 18. septembra 2016. godine u 00:00 časova i traje do 2. oktobra 2016. godine do 00:00 časova. Imena dobitnika će biti objavljena u ovom članku i na Facebooku. Imaće 48 sati od proglašenja da mi pošalju poruku ili e-mail sa adresom na koju žele da im se nagrada pošalje. Ukoliko to ne učine na vreme, novi pobednici će biti izabrani. Prvi dobitnik koji se javi ima pravo izbora nagrade. Drugi će dobiti preostali set. Srećno.

This giveaway is not sponsored and is conducted through Rafllecopter. It is open worldwide, and I'll ship anywhere in the world where nail polish is allowed to ship to. Giveaway starts on September 18th at 12 AM and ends on October 2nd at 12 AM. Winners' names will be published in this blogpost and on Facebook. They will have 48 hours from announcement to send me a message or email with the address they'd like me to send their prize to. If they fail to do so, new winners will be drawn. The first winner to contact me will have a choice of prize. The second one will get the other set. Good luck.

a Rafflecopter giveaway


24 comments:

  1. That's so exciting - I look forward to the start!
    And late celebrations are always so much fun LOL

    ReplyDelete
  2. Imam tehnicko pitanje.
    Ovako neupucena moram da pitam sta je GFC? :D
    Mislim da je ovo prva naradna igra gde je bas sve ko za mene birano pa cu morati da ucestvujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. GFC je Google Friend Connect - Followers widget sa desne strane bloga.

      Delete
    2. Da, da provalila sam cim je prosla ponoc i formular postao aktivan, ali kasno za edit. Ja sam pre nekih mesec dana menjala mejl i sve prebacila na novi. Sad sam te opet zapratila preko starog posto verovatno nece uvaziti komentare, jer je vecina pisana sa tog naloga (Sooob)

      Da promenim temu.
      Sinoc sam preletela postove u zadnjih godinu dana da bih videla gde sam to komentarisala i ostala sam zapanjena kolicinom postova. Mislim da si ubedljivo najazurnija blogerka koju pratim i srecan blogorodjendan sa zakasnjenjem :)
      Imala sam utisak da blog traje duze valjda zato sto te sa Ane 'znam' duze. Nadam se da ces nastavii u istom maniru. Meni je zadovoljstvo da te pratim sto zbog nacina pisanja sto zbog slicnog ukusa po pitanju boja.
      Udavih

      Delete
    3. Nisam povezala nick Girl sa Soob. Sada kada si stavila ovaj avatar biće mi lakše da te prepoznam. :D
      Inače ću totalno da uvažim komentare jer sada znam da si to ti. :)

      Delete
  3. Congratulations on your belated 4 years anniversary!

    ReplyDelete
  4. o bozeeeeeee, zezas li me da delis MT?!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno ozbiljno. I to između ostalog dve LE boje koje više uopšte ne mogu da se nađu. ;)

      Delete
  5. Čestitam na 4. godišnjici i da se družimo još dugo, dugo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad je već navršio 4,5 godine... neka je živ i zdrav!

      Neki od ovih Morgan Taylor lakova su mi ostali na listi želja, baš lep izbor.

      Delete
    2. Ubaci se u bubanj. Možda ti se posreći. :D

      Delete
  6. Congrats love and good luck guys!!

    ReplyDelete
  7. Jos malo pa pet godinica. :) Samo tako nastavi. :*
    Bravo za nagrade!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...