24 July 2016

Matching Manicures - Inspired by Flag


Današnju inspiraciju nam pružaju zastave. Pošto sam od onih koji ne razumeju zašto bi iko želeo da nosi zastavu neke zemlje osim svoje, a ni za svoju nešto ne marim, odlučila sam se za fiktivnu zastavu. Zapravo, prvo su mi na pamet padale zastave nekih veoma stvarnih organizacija ili pokreta koje podržavam, ali sam na kraju ipak prelomila i uradila zastavu Galaktičke imperije iz sveta Ratova zvezda.

Today we are looking for inspiration among flags. Since I am one of those people who don't understand why anyone would wear any country's flag except their own, and I don't care that much for my own country's flag, I opted for a fictitious flag. Actually, I initially had some very real organisations' and causes' that I support flags in mind, but instead I chose to do Galactic Empire flag, from Star Wars universe.


Ova mi je tema taman pomogla da nadoknadim i dva propusta. Ove godine sam iz opravdanih razloga preskočila dve teme - nisam radila filmski i kosmički manikir - te mi je današnji manikir taman dobro došao da objedinim sve tri teme u jednu. DakleM, na domalom prstu je grb sa zastave Galaktičke imperije. Nije sjajno ispao jer i dalje ne umem da crtam, sve da mi život zavisi od toga. Koristila sam Morgan Taylor All White Now i tanki crni marker. Na ostalim noktima sam radila galaksije. Kao baza mi je poslužio Flormar 398, a za same magline sam koristila All White Now, OPI Nevermore/Ink i China Glaze When Stars Collide, a na kraju sam sve začinila slojem Essence I Love Magic topera sa holo šljokicama.

This theme has helped me to catch up with my Matching Manicures. I have had to skip two themes this year - I haven't done film mani and galaxies - so today's mani was the perfect chance for me to do all three in one. And so it goes. I have done Galactic Empire Flag motif on my ring finger. It is not great because I still can't draw to save my life. I used Morgan Taylor All White Now and thin black pen. On the other four nails I did galaxies. Flormar 398 is my base colour and I did nebulae using All White Now, OPI Nevermore/Ink and China Glaze When Stars Collide and topped it all off with a coat of Essence I Love Magic holo glitter topper.







10 comments:

  1. Joooj ovo je super!!!
    Ni meni ne ide crtanje, ali kaj sad, bitno je da odradimo zadatak ;)
    BTW sviđa mi se ideja spajanja više manikura u jednu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nas dve uradismo zadatak, no ne znam gde su ostali nestali.

      Delete
  2. I didn't knew about the Galactic Empire flag, but I know that your nail art came out excellent!

    ReplyDelete
  3. Svaka čast za ideju, manikir zaista odlično izgleda.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...