14 June 2016

Rimmel Super Gel lakovi


U mesečnom pregledu noviteta ste mogli da vidite da su nam u drogerije stigli Rimmel Super Gel lakovi. Ovo je sistem hibridnih lakova koji trenutno čini dvadeset lakova u boji (kod nas dostupno šesnaest) i nadlak. Veoma ambiciozno obećavaju postojanost do čak dve nedelje, a kako su se pokazali na delu možete pročitati u nastavku teksta.

You could see in my monthly overview that new Rimmel Super Gel polishes have arrived in our stores. This is a hybrid polish system, consisting of twenty colour polishes and a top coat. They are quite ambitiously promisin up to two weeks of wear and you can read how they performed in the article below.

Rimmel Super Gel 012 Soul Session

Kao što rekoh, ovo je hibridni sistem iz dva elementa, dva koraka. Prvo treba naneti sloj ili dva sloja laka, a potom treba naneti Super Gel nadlak. Od pet boja koje sam ja dobila na testiranje, Urban Purple je pravi jednoslojac, ostalima (Darling Dahlia, Rock n Roll, Venus) potrebna su dva sloja za punu boju i pokrivanje, a Soul Session zahteva i treći sloj. Sušenje ne zahteva UV lampu, a skidaju se kao obični lakovi, bez natapanja i turpijanja.

Don Juan OC230 - Rimmel Soul Session - Aura Milkshake

As I have mentioned, this is a hybrid system which consists of two elements, two steps. First you need to apply one or two coats of colour polish and then top it off with Super Gel top coat. Out of five polishes I have gotten, Urban Purple is a true one-coater, others (Darling Dahlia, Rock n Roll, Venus) need two coats for full colour and coverage, and Soul Session could do with a third coat. Curing doesn't reqire UV lamp and they are easily removed without soaking or filing.

Rimmel Super Gel 025 Urban Purple

Od šesnaest kod nas dostupnih boja, polovina nosi potpis Kate Moss. Žao mi je što se među četiri boje koje nisu stigle u naše prodavnice nalaze i dve meni veoma zanimljive nijanse (Shallow Bay i Punk Rock). Ostale boje su uglavnom veoma klasične - nude, ružičaste i crvene, sa svega jednom koja baš odskače iz palete. Koliko sam mogla da primetim, svi ovi lakovi su kreme visokog sjaja. Četkica i na lakovima i na nadlaku je pljosnata, široka i zaobljena na vrhu, kao kod klasičnih Rimmel lakova.

Essie Bahama Mama - Rimmel Urban Purple - Aura Love Affair

Half of twenty available colours are from Kate Moss' range. Colours are mostly classics - nudes, pinks and reds with four green-blue-purple shades. As far as I could see, all of these polishes are glossy cremes. Colours and top coat have flat, wide brush, rounded at the top, like regular Rimmel polishes.

Rimmel Super Gel 041 Darling Dahlia

Baza se u ovom sistemu nigde ne spominje te sam ja lakove probala i sa bazom i bez nje. Svakako bih svima koji imaju neravne nokte preporučila da nose bazu kako bi boja lepše legla. Neke od ovih boja su toliko pigmentisane da boje nokte te je to još jedan razlog zašto nije loše staviti i sloj omiljene baze. Nisam primetila da prisustvo baze utiče na postojanost sistema.

Sephora Play My Way - Rimmel Darling Dahlia - Aura Hello Summer

Base coat is not mentioned in this system so I tried it both with and without base coat. I would heartily recommend everybody who has uneven nails, ridges etc. to use base coat in order to get better foundation for colour. Also, some of these shades are so pigmented that they might stain nails, which is another reason not to skip base coat. I have not noticed any influence of base coat on system's durability.

Rimmel Super Gel 042 Rock n Roll

I lakovi i nadlak su elastični, što je dobra vest za ljude sa fleksibilnim noktima jer im se neće javljati pukotine u laku ili nadlaku. Nadlak ne povlači lak i nisam primetila da skida boju sa noktiju. Loša vest je što se nadlak ne suši baš brzo (sami lakovi se suše veoma brzo) i što u njemu ostaju otisci kose, posteljine, prstiju… Lakovi mi sa njim nisu stajali dve nedelje, nisu stajali ni po nedelju dana, ali bi izvukli dobra četiri dana uz redovne kućne poslove, pranje sudova bez rukavica, pranje kose i sl. Ukoliko bi se kombinovao sa nekim kapima za brzo sušenje, mislim da bi bio daleko bolji. Moguće je da mu je potrebno i da se malo zgusne, da očvrsne, jer mi se desilo sa drugim hibridnim nadlakom (Vinylux) da mi nije odgovarao isprva, a da mi je postajao sve bolji što je vreme više prolazilo i što sam ga više koristila.

Rimmel Rock n Roll - Sephora Pole Dance

Both colour polishes and top coat are elastic, which is great news for people with flexible nails because neither polish nor top coat will crack. Top coat is not shrinking polish and I have not noticed that it is picking up colour from nails. Bad news is that it is not drying fast (polishes themselves dry fast enough on their own) and sheets, hair, fingerprints (…) will leave marks in the surface. I did not get two weeks of wear with this system, I could not get a week, but polishes would stay for four days or better with regular chores, dishwashing without gloves, hair washing, etc. If it were combined with drying drops or spray, I think that it would be far better. It is possible that it would get better in time because it needs to get firmer, thicker, and I have experience with another hybrid top coat (Vinylux), which wasn't a good fit for me at first, but it had gotten better with use over time.

Rimmel Super Gel 043 Venus

Predstavljeni proizvod je PR primerak. Za više informacija vidite moju politiku rada. Rimmel Super Gel lakovi su dostupni u uvoznikovim M drogerijama (nekadašnji Mauricius), u Lilly i DM drogerijama, kao i po određenim privatnim parfimerijama. Cena lakova i nadlaka je 479 dinara za 12 ml. U DMu će biti dostupno samo četrnaest boja i do 19. juna su na sniženju i koštaju 399 dinara, a i u Liliju su trenutno na sniženju i koštaju 379 dinara. U Liliju i M drogerijama se mogu kupiti i promotivni setovi koji sadrže lak u boji i nadlak i ovi setovi koštaju 679 dinara. U M drogerijama će setovi biti dostupni u jedanaest boja, a u Liliju u svega četiri boje i kada se uvezene količine rasprodaju, neće biti novog uvoza ovih setova.

Essence Fateful Desire - Rimmel Venus - Aura Classy Red

This product is a PR sample. For additional info see my disclosure policy.

12 comments:

  1. Ima lijepih boja u kolekciji ali odbija to sto ostavlja te otiske kose i sl xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je za sada. Videćemo kako će se kansije ponašati.

      Delete
  2. Seduce i Venus su boje po mom ukusu i Urban Purple koji imam od ranije. Svidja mi se na tebi Rock n Roll.
    Hocu za pocetak da nadlaku dam sansu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je Urban Purple potpuno oduševio, posebno pošto nije moja boja.

      Delete
  3. Oh, I love the reds, they are really gorgeous!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They are nice. I was surprised by Urban Purple, because normally it is not my colour, but I like it a lot.

      Delete
  4. soul session mi se od ovih najsviđa, nisu ovo moje boje... a ni trajnost mi nije prebitna, volim lakirati nokte ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim da menjam boje, ali ponekada valja i da lak potraje. :)

      Delete
  5. Bas sam ih juce gledala u Dm i cini mi se da same boje nisu nove, vec su iste kao one u staroj ambalazi. Prilicno sam sigurna da je stara linija imala crvenu sa nazivom Hip Hop. Dopada mi se Venus i Bare Hug ali me otisci posteljine odbijaju od kupovine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neke su očigledno ponovljene, ali neke su nove, samo nisu uvezene. :(

      Delete
  6. Hvala na savetima,koristilo je.
    Radim u proizvodnji i koristim dlanove bez rukavica.Nisam neki pobornik lampi i mackanja ali volim kucnu varijantu.
    Skoro sam naletela na Rimmel super gel Bare hug ,ali koliko vidim nisam uzela nad lak (iskreno nisam ni znala da mi on treba).
    Interesuje me da li je nad lak providan ili moram da trazim u boji laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadlak je bezbojan i može se koristiti preko bilo kog laka.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...