01 March 2016

Februarski noviteti


Kad pre prođe mesec? Početak marta me je zatekao nespremnu za svođenje računa, ali evo kratkog pregleda noviteta. Pre svega je tu nekoliko lakova koji su do mene krajnje neočekivano došli - Gosh Early Green ste već videli, a Zoje ću malo da gustiram pre nego što ih budem predstavila. Ove još uvek nisu stigle u Ultra Sun, ali se nadam da će doći do sajma. Sa Born Pretty sajta je stigao paketić sa stvarima za recenziju - dva laka za pečatiranje, paisley folija i prozirni pečat - ali mi je došla i jedna narudžbina, sa nitnama kakve sam uzela za recenziju sa LadyQueen sajta. Na BPS su one bile daleko jeftinije, a pakovanje je od 5 komada. Ta pošiljka je delimično pogrešna - dva modela nitni su ispravna, a treći su mi poslali pogrešan i sada očekujem odgovor od njihove korisničke službe. Jedino što sam zaista kupila ovog meseca su kreme - All Nut mast šljiva kleka, Body Resort Mango i Green Pharmacy krema sa arganom. Body Resort sam već koristila, ali sa mirisom kruške. Green Pharmacy kremu, ali sa rosopasom, koristimo na poslu i mnogo mi se sviđa. All Nut mast sam uzela kao intenzivnu negu za ruke, a uskoro ćete moći da pročitate kako se pokazala u toj ulozi.

Where did the last month go? Beginning of March had caught me unready to draw the line, but here's a short overview of the new arrivals. Firstly there were some unexpected polishes - you have already seen Gosh Early Green and I am going to enjoy Zoyas for a while before I show them here. A package with review items (two stamping polishes, paisley nail foil and clear stamper from Born Pretty Store came as did my last order, with the same studs that I had chosen for review from LadyQueen website. Those studs are far cheaper on BPS and come in bags of 5. That order is partly wrong - two items are correct and the third one is wrong and now I am waiting for response from their customer support. Only things that I did buy this mont are hand creams - All Nut artisan ointment with plum and juniper, Body Resort Mango and Green Pharmacy argan cream. I have already used Body Resort hand cream, but pear scented. Green Pharmacy cream, with celandine though, we use at the office and I like it a lot. I bought All Nut ointment as intensive hand care and I shall write about it soon.



Najkraći mesec je bio najsiromašniji novitetima, čini mi se. Naime, nisam videla da je išta novo stiglo ni u apoteke, ni u drogerije, ni u salone. Tokom meseca su bile aktuelne dve zaista dobre akcije - sniženje od 30% na Essie lakove i isti toliki popust za Vinylux, no ta su dva sniženja sada završena. Nadam se da će i u martu biti nekih dobrih ponuda. Inače u Prima apotekama i dalje ima OPI lakova za 700 dinara, a svakog 15. u mesecu daju 15% popusta na kozmetiku, uključujući i lakove (popust ne važi za proizvode na sniženju).



20 comments:

  1. You are right, time flies - but at least it flies towards spring, my favorite time of year!
    Thanks for the looking back at February!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, spring is on our doorsteps and I am so happy. :)

      Delete
  2. Lovely new products and I LOVE the Gosh nail polish a lot!

    ReplyDelete
  3. Vidim ovde svašta nešto interesantno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Jedino lakove nisam sama birala, ali su svi po mom ukusu. :)

      Delete
  4. Dopadaju mi se nijanse Zoya lakova, kao i Born Pretty :)

    ReplyDelete
  5. Fina družina. Jedva čekam da vidim plavu Zoyu. :)

    ReplyDelete
  6. Ja sam bas tu kremu sa arganom potrosila na poslu. :D Ok mi je bila al nista specijalno. Miris mi se naravno nije dopao. Kakva je to mast? Lepe su ti Zojice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mast je iz domaće radinosti - kao univerzalni balzam (rečeno mi je da može i za usne i za lice i za telo). Uskoro ću i o njoj da pišem.

      Delete
  7. februar je uvek muljav mesec :D gosh izgleda moćno

    ReplyDelete
  8. Lepi noviteti, cekam utiske o mat Zojama. :)

    ReplyDelete
  9. Argan krema je meni bila zaista jedna od lošijih. :(

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...