24 January 2016

Matching Manicures - Zeleno


Zeleno, volim te, zeleno. Evo još jedne teme koja mi baš odgovara. Zelena mi je jedna od omiljenih boja i ne manjka je u mojoj kolekciji lakova za nokte.

Here comes another theme which suits me perfectly. Green is one of my favourite colours and I have green polishes to spare in my vast collection.


Kao inspiracija za ovaj manikir mi je poslužio zeleni bidermajer mebl štof kojim je bio prevučen nameštaj u salonu stana mojih roditelja. Toliko sam volela taj materijal da još uvek imam sačuvane komade od kojih se nadam da će jednog dana biti napravljen korset. Naravno, nisam razmišljala o tome da među pločicama imam gomilu neobaroknih motiva, ali veoma malo onih koji se mogu uklopiti u bidermajer stil. No uspela sam da se snađem i da iskoristim vinjetu sa MoYou Nails 62 za "borduru", a jedan od motiva sa MoYou Nails 218 može proći kao bidermajerast. NYC Money Never Sleeps je zeleni lak, koji sam koristila i kao bazu i kao pečatni lak, Cuccio So So Sofia je bež osnova, a MoYou Nails Gold zlatni lak kojim sam pečatirala. Kako vam se čini? Ne zaboravite da pogledate šta su i druge blogerke spremile za danas.


My inspiration for this mani came from green Biedermeier upholstery fabric from my parents' sitting room furniture. I loved that material so much that I still keep pieces of it, hoping to have them turned into a corset. Naturally, I haven't thought about the fact that I have loads of neo-baroque designs on my image plates, but very few that would fit Biedermeier style. However, I did manage to find a vignette on MoYou Nails 62, and a full nail motif on MoYou Nails 218. NYC Money Never Sleeps is the green polish which I've used both as base colour and for stamping, Cuccio So So Sofia is beige base and MoYou Nails Gold is my go to gold stamping polish. How do you like it? Don't forget to check out other bloggers' manis at the links below.







38 comments:

  1. I love the way you combined this mani!!

    ReplyDelete
  2. Odlična manikura i inspiracija :D

    ReplyDelete
  3. Manikir je prelep. Sjajno uklopljene boje, stil, sve :)

    ReplyDelete
  4. Kombinacija je izuzetna! Fascinira me kolicina finih detalja u pecatu, stvarno je lijepo docarao inspiracijsku tkaninu. A bilo bi lijepo vidjeti i korzet jednom kada bude realiziran :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čim bude sproveden u delo ima da leti na IG. :D

      Delete
  5. odlična je! pečatiranje mi je super a ova kombinacija sa zlatnom je un pogodak. Boja, motivi, sjedi 5!

    ReplyDelete
  6. Divni su zaista. Ovaj dezen na noktima me podsjeca na pozadinu ovog bloga :D

    ReplyDelete
  7. Odlična inspiracija, štof je prelep, kao i tamnozeleni lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Zelenko je danas dobio i svoj članak. :D

      Delete
  8. Obožavam tvoja pečatiranja :) Prelep manikir, baš mi se dopada.

    ReplyDelete
  9. Ooo pa vec zamisljam korset. :)
    Odlcna zamisao kao i manikir. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ga zamišljam. I zamišljam, i zamišljam... :D
      Hvala. :*

      Delete
  10. odlična ideja :D
    sad bih baš voljela vidjeti i taj korzet, nadam se da ćeš ga što skorije realizirati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ček prvo da sebe malo dovedem u red, pa da prikupim parice (prioritet mi je putovanje). :D

      Delete
  11. KOmbinacija predivna, svaka cast na kreativnosti! Hocu i ja ovaj manikir! :D

    ReplyDelete
  12. Odlično! Predivan je ovaj zeleni lak :)

    ReplyDelete
  13. Meni je ovo baš divno!!! :)
    Iako bi mi bilo još divnije da je u nekoj drugoj boji, recimo ljubičastoj, jelte :P
    Ali inače volim takve dezene, ipak živim u 'malom Beču' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam prošle godine u velikom Beču, red bi bio da dođem i u mali. :D

      Delete
    2. Dođi, dođi, spremit ću ti kolače :) :D
      (I pokoji lak! ;))

      Delete
    3. Doneću darove u vidu lakova i recepta za čokoladnu lavu. :D

      Delete
  14. volim ovakve dezene, na tvojim noktima izgleda odlicno :D

    ReplyDelete
  15. Jako lepo urađeno, izgleda otmeno. :)

    ReplyDelete
  16. Jao, meni je to savršeno izgleda. Da ti pišem sa telefona, metnula bih onog smajlišu što ima srca umesto očiju, ali ovako samo mogu da ponovim da meni to savršeno izgeda. <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...