31 January 2016

Matching Manicures - Plavo


Plava mi nije među omiljenim bojama, ali i pored toga imam dosta plavih lakova i detalja u kolekciji. Odlučila sam da za ovaj tematski manikir upotrebim par ovonedeljnih noviteta, koji će uskoro dobiti i zasebna predstavljanja, a držala sam se svoje omiljene tehnike - pečatiranja.

Blue is not among my favourite colours, but I still have quite a few blue polishes and details in my collection. I opted to use a couple of items that have arrived this week, which will get individual blogoposts soon, and I kept to my favurite technique - stamping.


A England Tristam mi je dugo bio na listi želja, ali mi nije bio među prioritetima. No sada kako mi je stigao prvo sam njega poželela da nosim, a činjenica da se uklapa u ovonedljenu temu mi je samo potvrdila ovu odluku. Da ga malo začinim, uzela sam da pečatiram sitnije kašmirske šare sa MoYou London pločice Fashionista #11. Lak kojim sam pečatirala je Manhattan Liquid Metals 101z. Na linkovima ispod možete videti šta su spremile druge blogerke.

A England Tristam has long been on my wish list, but not among priorities. Now that I do have it, I wanted to wear it first and the fact that it fits this week's theme has helped me with this decision. To spice it up, I stamped smaller paisley prints from MoYou London Fashionista #11 using Manhattan Liquid Metals 101z. You can see what other bloggers came up with at the links below.







20 comments:

  1. jedva sam cekala da dodje na red ovaj zadatak jer mi je plava boja omiljena :D cekam i ostale djevojke odrade pa da sve to fino gledam :D Super si zacinila sa pecatiranjem a plavi lak, dovoljno je reci da je plavo i ja padam u trans :D 50 nijansi plave :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da ti je to omiljena boja. :) Lepa je to boja, ali meni baš i ne stoji.

      Delete
  2. Sviđa mi se kako izgleda tvoj manikir, jako volim ovu kombinaciju boja. :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo mi se dopada ovaj manikir, podsjeca me kao i prethodni na tvoju pozadinu. Plava je jedna od mojih omiljenih boja tako da cu definitivno probati nesto ovakvo ubrzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čekaj, tek ću raditi manikire koji liče na moju pozadinu. :D

      Delete
  4. kombinacija je ispala super. odlična manikura

    ReplyDelete
  5. Divan uzorak :) Lijepo si iskombinirala boje, predivno izgleda.

    ReplyDelete
  6. prelepo je, moram da priznam da nisam znala da nisi fan plavaca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije da nisam fan plavaca, samo uglavnom ne volim kako mi stoje.

      Delete
  7. nemoj tako, plava boja je baš krasna, u svim tonovima :D
    sviđa mi se kako si složila manikuru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ja ništa protiv plave, samo nije moja boja.

      Delete
  8. Jako mi se sviđa, i podloga i ovaj paisley uzorak <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...