23 November 2015

Sephora The Magic Game


Prethodnih dana ste mogli na srpskim blogovima da čitate o prazničnim novitetima u Sefori. Među njima je bilo malo stvari za nas noktoljube, a draga Šminka je ljubav mi je učinila radost prosledivši mi jedan od tih malobrojnih, ali vrednih, prazničnih setova za nokte. Dozvolite mi da vam predstavim Sephora The Magic Game - praznični komplet od osam Sephora Color Hit lakića (8x5 ml) sa knjižicom sa predlozima za jednostavan nail art. Spakovan u kutiju ukrašenu pahuljicama, ovaj set na poklopcu ima kazaljku koju možete zavrteti kako biste prepustili slučaju da vam odabere lak. Ovaj set bi trebalo da se već nalazi u prodaji, a cena mu je 2662 din.

Last weeks Serbian bloggers have been informing us about holiday arrivals in Sephora. There were only a few items for polishaholics and I was happy to receive one of those from my dear Šminka je ljubav. Allow me to present to you Sephora The Magic Game - holiday set consisting of eight Sephora Color Hit nail polishes (8x5 ml) with booklet containing ideas for simple nail art. Packed in a box with snowflake decorations, this set has a "magic wand" that you can spin and let the fate decide which polish you'd wear. This set should be available in Sephora stores worldwide and it retails for about 25 €.


Sephora L138 Cookie Break je nude krema sa taupe tonom. Visokog je sjaja. Gušće je konzistencije, ali sasvim lepo pokriva nokat u dva sloja. Zbog gustine se suši sporije nego što bih volela.

Sephora L138 Cookie Break is a taupe-leaning glossy nude creme. It has somewhat thicker consistency, but gives full coverage in two coats. Because of thicker formula it dries slower than I'd like to.


Sephora L147 Peach Blossom je svetlo roze krema visokog sjaja. Gušće je konzistencije u odnosu na ostale lakove u setu. Ne nanosi se ravnomerno i tri sloja su potrebna da bi se dobila ujednačena površina. Ne suši se brzo.

Sephora L147 Peach Blossom is light pink glossy creme polish. It has thicker formula than other polishes in this set. It goes on streaky and it takes three coats to get even surface. It doesn't dry fast.

Sephora Cookie Break - Don Juan OC230 - Sephora Peach Blossom

Cookie Break je sivljeg tona od Don Juan OC230, dok je Peach Blossom upadljivo ružičast i neuporediv sa ova dva.

Cookie Break is more grey-leaning than Don Juan OC230, while Peach Blossom is evidently pink and not even similar to these two.


Sephora L34 Samba In Rio je prilično jarka koralna krema lepe formule i visokog sjaja. Po boji dosta podseća na OPI Aloha From OPI. Brzina sušenja je prosečna. Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost.

Sephora L34 Samba In Rio is a bright coral glossy creme. It is near dupe for OPI Aloha From OPI. It has nice creamy formula, two cats are needed for full coverage. Drying time is average.

Sephora Samba In Rio - OPI Aloha From OPI

Sephora Samba In Rio i OPI Aloha From OPI su skoro sasvim jednaki koralci, s tim što je OPI trunku crveniji.

Sephora Samba In Rio and OPI Aloha From OPI are almost identical, with OPI being just a tad more red-leaning.


Sephora L27 Play My Way je malinasta krema visokog sjaja. Formula mu je lepa i kremasta. Brzina sušenja je prosečna. Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost.

Sephora L27 Play My Way is raspberry red glossy creme. It has nice creamy formula, two cats are needed for full coverage. Drying time is average.


Sephora L150 Relax & Enjoy je kremasta sivo-ljubičasta krema po boji jednaka Essie Smokin' Hot. Konzistencija mu je odlična, a pigmentacija takva da može proći i kao jednoslojac. Brzina sušenja mu je prosečna.

Sephora L150 Relax & Enjoy is a dark taupe-grey creme, a dupe for Essie Smokin' Hot. It has great formula and it is so pigmented that it can be a one-coater. Drying time is average.

Essie Smokin' Hot - Sephora Relax & Enjoy

Sephora Relax & Enjoy je za mene Essie Smokin' Hot sa boljom formulom. Drugu razliku među njima ne vidim.

For me, Sephora Relax & Enjoy is Essie Smokin' Hot with better formula. I can't se any other difference between them.


Sephora L149 Private Boudoir je taman bordo lak kremaste formule i staklastog sjaja. Najviše me podseća na Essie Wicked, ali je trunku više ljubičast od njega. Pokriva u dva sloja. Brzina sušenja mu je prosečna.

Sephora L149 Private Boudoir is a dark maroon glassy creme. It resembles Essie Wicked the most, it is just a tad more purple. Formula is creamy and gives full coverage in two coats. Drying time is average.

Essie Wicked - Sephora Private Boudoir

Sephora Private Boudoir i Essie Wicked se razlikuju samo u deliću podtona - Wicked više vuče na braon, a Private Boudoir na ljubičasto. Oba laka su na slici svetlija nego što zaista jesu kako bi se videla ta razlika u podtonu.

Sephora Private Boudoir and Essie Wicked differ only in fraction of a shade - Wicked is more brown-leaning and Private Boudoir is more purple-leaning. This image shows them both lighter than they are in order to show that difference in undertone.


Sephora L14 My Favorite Jeans je lak koji u starom izdanju već imam i njegovom formulom nisam baš bila najzadovoljnija. Izgleda da su mu popravili konzistenciju, ali intenzivnu plavu boju na svu sreću nisu menjali. Tečniji je od stare verzije, ali boja mu je punija i puna pokrivenost se dobija iz dva sloja, a sjaj mu nije plastičan već staklast.

Sephora L14 My Favorite Jeans is a polish that I already own, albeit the older version and I wasn't very happy with that one's formula. It seems that they have improved upon it, but fortunately without changing its strong blue colour. It is now more runny than the older version, but the colour is fuller and gloss glassier. It gives full coverage in two coats.


Sephora Blind Test je jedini lak u ovom setu koji nije krema. Ovo je sivi lak toplog podtona sa srebrnim šimerom. Dosta podseća na Essie Cashmere Bathrobe, ali ima više šimera od njega. Potpuno pokriva nokat u dva sloja. Suši se prosečnom brzinom.

Sephora Blind Test is the only non-creme polish in this set. This is a warm grey polish filled with silver shimmer. It resembles Essie Cashmere Bathrobe a lot, but it has more shimmer. It gives full coverage in two coats. Drying time is average.

Essie Cashmere Bathrobe - Sephora Blind Test

Sephora Blind Test i Essie Cashmere Bathrobe su istog tona, a jedina razlika među njima je količina šimera.

Sephora Blind Test and Essie Cashmere Bathrobe are same in terms of colour, the only difference between them is the amount of shimmer.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on



Sve u svemu, bez obzira na lepo praznično pakovanje, ovaj set ne bih okarakterisala kao takav jer tipičnih prazničnih boja u njemu nema. Dijapazon od nude nijansi preko jarkih do vamp boja čini ga prilično upotrebljivim. Skoro svi ovi lakovi se mogu nabaviti i pojedinačno (Play My Way, My Favorite Jeans i Blind Test izgleda da nisu dostupni, ali dostupnost može varirati od tržišta do tržišta), ali biste za cenu ovog celog seta mogli da uzmete svega pet Color Hit lakova.
Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

All in all, despite pretty seasonal packaging, I would not consider this a holiday set because it doesn't contain typical holiday colours. Choice of shades that range from nude to bright to vamp colours makes it quite usable. Nearly all of these colours can be purchased individually (Play My Way, My Favorite Jeans and Blind Test don't seem to be available, although the availability may vary depending on the market), but for price of this set you'd only be able to get five Color Hit polishes.
I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


38 comments:

  1. Divno si ih predstavila, no ništa manje nisam ni očekivala :)
    Sviđa mi se poređenje sa drugim lakovima, a što se tiče nijansi, favorit mi je Cookie Break, ja sam žena za dosadne boje na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemo' se vređamo. Meni je Cookie Break sve samo ne dosadan. :D
      Hvala ti na prilici da isprobam i boje koji inače ne bih. :*

      Delete
  2. Slažem se da nema tipičnih prazničnih boja u setu, ali mi se bez obzira na to dopada. Izbacila bih ove tmurne sivce, više su mi jesenji lakovi, a umesto njih ubacila neki šljokičasti toper i božićno zelenu nijansu. Vizuelno mi je Peach Blossom baš slatkast, lepo ti stoji, a najbolji utisak mi odaje Relax&Enjoy, bez obzira što nije praznična nijansa.

    ReplyDelete
  3. Neces verovati ali je mene najvise privukla breskvica. :D Bas je lep. :) Osim ovog "dosadnog" i dva crvena svi su mi predivni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au, pa meni je breskvica jedini lak odavde koji mi se ni najmanje ne sviđa, a vidim da se polako izdvaja kao favorit. :D

      Delete
  4. This is such a pretty set of polishes. My absolute favorite one is Peach Blossom and My favorite Jeans.

    ReplyDelete
  5. I like many of them - but am partial to the reds and the bright blue!

    ReplyDelete
  6. Prva nijasna i bordo nijanse su mi definitivno favoriti! :) <3

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Mislim da su oni više išli na efekat kji će izazvati pakovanje. Znaj samo da su sivci veoma lepi. :D

      Delete
  8. How many pretty colours! Especially the dusty rose and reds! =)
    Kisses

    ReplyDelete
  9. Moram da kažem da mi se većina lakova dopada. Nude nikako nisu "moje" nijanse, pa mi prvi nije privlačan (iako mi je na neki zanimljiv način drugačiji od uobičajednih nude lakova), a drugi mi previše vuče na nešto bebasto rozikasto, pa opet nije u mojoj sferi interesovanja :D Ostalo društvo mi se dopada, iako, kao što si rekla, ne vidim ništa praznično, osim ambalaže.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ambalaža je praznična i lepa, lakovi nisu praznični, ali su lepi i, kao što rekoh, prilično upotrebljivi. Činjenica da je svako našao neki da mu se sviđa govori tome u prilog. :D

      Delete
  10. ova poredjenja tu tako prajsles da nemam reci =))))

    ReplyDelete
  11. Ova borda mi je favorit :) prelepa je :)

    ReplyDelete
  12. Svi su lepiali ipak, nekako mi se najvise dopadaju Relax&Enjoy i Private Boudoir. A Cookie Break je moj favorit

    ReplyDelete
  13. Čekala sam tvoj tekst da vidim ide li ovaj set na spisak za Deda Mraza i sa velikim zadovoljstvom moram da kažem da će irvasi definitivno morati da stanu kod Sefore. :D Relax and enjoy i Samba in Rio su mi favoriti, ali se ipak najviše radujem isprobavanju Favorite Jeans-a, pošto nikako nemam sreće sa tim nijansama. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jedna od retkih tako prodornih plavih koje zapravo rado koristim. :)
      Ako ti set dopadne šaka, slobodno me obavesti o svojim utiscima i iskustvu. Rado bih čula i tuđe mišljenje.

      Delete
  14. Cookie Break mi se najviše dopada, breskvica ni meni nije omiljena. :D
    Inače mi je simpatičan set.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cookie Break mi je možda najprijatnije iznenađenje. :D

      Delete
  15. Prva polovina mi nešto i nije privlačna, ali je zato ostatak druga priča. Slažem se da nema baš prazničnih boja, ali nije im ni ovo tako loše ispalo, ima za svakog po nešto. Favoriti su mi Blind Test i Relax & Enjoy. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prva polovina je malo ženstvenija. Druga je malo zanimljivija. :D

      Delete
  16. Ova peach nijansa je prekrasna. Oči su mi ispale

    ReplyDelete
  17. This is a nice set! I should go to Sephora and see if it's available here, too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should definitely do that because it is good value for money.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...