14 November 2015

MoYou Nails 132


Ne znam za vas, ali ja željno iščekujem nove MoYou Nails pločice. Dok se ne pojave u prodaji taman ću imati priliku da završim predstavljanje starijih, okruglih pločica. Začudo za ovaj članak nisam spremila neku sa slikama za frenč. Ne, ova pločica slavi godišnje doba suprotno ovom u kome se nalazimo mi na severnoj hemisferi.

Image Plate 132
http://moyounails.com/shop/plate-132/

I don't know about you, but I am eagerly awaiting new MoYou Nails stamping plates. Until they are available I will take the chance to finish showing you the older, round image plates. Surprisingly enough, I haven't picked one with French tips for this post. No, this image plate celebrates season that is the opposite of the one us on the northern hemisphere are going through right now.

MoYou Nails Gold preko p2 Eternal

MoYou Nails pločica 132 sadrži sedam cvetnih motiva različitih veličina i različitih, ali međusobno uklopivih stilova. Sami motivi su veoma delikatni i diskretni, a neki dovoljno veliki da mogu proći skoro kao slike za ceo nokat. Slike su dobro urezane i njihov transfer ne zahteva nikakve posebne veštine i trikove. Uprkos finoći linija sve se like prenose veoma lepo i jasno, mada ja uvek savetujem da u slučaju tankih linija pločicu čistite posle svakog transfera.

Don Juan OC254 preko L'Oreal Jet-Set 115

MoYou Nails plate 132 contains seven floral design in different sizes and varying styles that are easy to mix and match. Images themselves are very delicate and subtle, with some of them being large enough to be used nearly as full nail designs. All motifs are well etched and do not require any special tricks or techniques to transfer. Despite having very fine lines, all images stamp beautifully, but in case of designs with such fine lines I always suggest you clean your stamping plate after each transfer.

Essence Deep Sea, Baby preko Depend Gold Rush

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Ova konkretna pločica se nalazi na sniženju i možete je kupiti po ceni od £3,99 umesto £4,99. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

MoYou Nails White preko Catrice Mint Me Up

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. This particular stamping plate is currently on sale and you can get it for £3.99 instead of £4.99. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


12 comments:

  1. Prelpeooo! posebno mi se dopadaju ovi plavii! <3

    ReplyDelete
  2. They are beautiful - my favorites are the first and the third...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I can't believe you preferred the darker ones, but I am happy that you did. :D

      Delete
  3. Prvi i drugi manikir su mi favoriti :) Baš je lep taj Don Juan OC254.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da, on je iz one letnje kolekcije u kojoj je bila gomila pastelnih lakova, a ovaj je jedan od svega nekoliko koje sam zadržala.

      Delete
  4. Baš elegantno izgledaju cvetići. Crno-zlatna kombinacija se po meni najviše ističe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste prilično upadljiva u svojoj jednostavnosti. :)

      Delete
  5. prva i treća manikura su mi odlične, boje su savršeno složene :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...