07 October 2015

OPI The "It" Color


Moja slabost i ljubav prema žutim lakovima je poznata, a ovo je žutać za koji sam morala da se potrudim da ga nabavim. Shine Eye je na nekom od naših prethodnih lakoholičarskih druženja nosila fantastičan sunčano žuti lak u koji sam se odmah zaljubila, a potom bila razočarana saznanjem da se ta boja kod nas više ne uvozi. Kako je ipak u pitanju lak koji se nalazi u stalnoj postavci, uspela sam da ga se posle nekog vremena dokopam i to za relativno male pare. U nastavku teksta možete pročitati da li je bio vredan truda.


My weakness and love for yellow polishes is known and this is a yellow polish I actually had to put some effort into finding. Shine Eye wore an amazing sunny yellow polish at one of our previous polishaholics' meetings and I fell in love with it instantly. Knowledge that it is no longer being imported was a big disappointment, but since this is a polish that is still manufactured I managed to get it eventually. Read on to see if it lived up to my expectations.


OPI The "It" Color (NL B66) prvo se pojavio kao deo Mod About Brights kolekcije 2008. godine. Ovo je svakako moja omiljena nijansa žute - prava topla sunčana i potpuno vesela, kao stvorena za sprečavanje sezonske depresije kada krene jesenje sivilo. Nije nijansa koja baš odgovara mom tenu, jer čini da mi ruke deluju crveno, ali mi se sama po sebi veoma sviđa dovoljno da me bude baš briga za to kako mi stoji. Dva sloja daju punu boju, ali može se desiti da pokrivenost ne bude sasvim ravnomerna. Vredi potruditi se malo više oko mazanja jer ovo je boja koja podiže raspoloženje. Sjaj laka je visok. Brzina sušenja mu je prosečna. U mojoj kolekciji mu je najsličniji Essence Little Miss Sunrise, ali OPI je nešto ređi i trunku svetliji. U poređenje sam ubacila i preostala dva OPI žućka koja imam, iako su oni primetno svetliji od The "It" Color. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


OPI The "It" Color (NL B66) was part of Mod About Brights collection for summer 2008. This is certainly my favourite shade of yellow - really sunny, warm and cheerful, perfect for preventing seasonal depression when autumnal bleakness sets in. This isn't a shade that suits my skin tone, because it gives me lobster hands, but I like the shade as such so much that I can ignore how it fits me. It gives full colour in two coats, but the coverage may be issue. It is worth taking a bit more time and effort to apply it perfectly because tis is the colour that lifts the mood. It is very glossy. Drying time is average. Out of all the yellows in my collection, Essence Little Miss Sunrise is the most similar, but OPI is somewhat thinner and a tad lighter. I have added the other two yellow OPIs I have into comparison image even though they are noticeably lighter than The "It" Color. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

Essence Little Miss Sunrise - OPI The "It" Color - OPI Good Grief - OPI Need Sunglasses

19 comments:

  1. Love it. I can imagine some Halloween nail art with this shade!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I haven't thought of it as a Halloween shade, but it could work great with some designs.

      Delete
  2. This shade of a warm yellow really suits you well!

    ReplyDelete
  3. I like such yellow shades a lot! Slightly-mustard like. I'm your new follower :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello and welcome. :)
      I wish I had even more mustard-y yellow polish, something like YSL Safran Sultan.

      Delete
  4. Such a great and vibrant color!

    ReplyDelete
  5. Žutu boju nikako ne volim, do skoro nisam imala ni jedan žut lak u mojoj 100+ kolekciji. Ipak moram da priznam da je ovo baš interesantna nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, žutaći su meni baš dugo među dražim lakovima, i ne samo među lakovima.

      Delete
  6. Boja je savršena, nedovoljno drečava da izazove nemir i dovoljno jarka da odagna sivilo i probudi radost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se - pravi antidepresiv u bočici laka. :D

      Delete
    2. E, da, a za ovo da ne izaziva nemir, podsetila si me na onog bivšeg kojem je žuti lak bio morbidan. :D
      Crni je bio sasvim prihvatljiv.

      Delete
  7. hahah kako sam videla koji lak nosiš, pomislih kako ga obožavam, a onda videh i da si me spomenula :D ja ne vidim da ti ruke izgledaju crvenije, ali su to verovatno oni detalji koje samo mi vidimo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aparat je malo ubio to crvenilo. Uživo je bilo upadljiviji.
      A na lak sam mislila od onomad. Em je sam lak divan, em je tebi stajao ubitačno. :D

      Delete
  8. Boja je TOP! Bas lepo izgleda! :)

    ReplyDelete
  9. zdravo žumanjce, nema šta ;)
    meni se više sviđaju pastelne odnosno mliječne nijanse žute, ali samo iz razloga što se bolje slažu s mojim tenom, inače bih nosila i ovakve... žuti nokti bez problema izmame osmijeh unatoč najsivljem danu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni takve nijanse stoje bolje, ali me ne zanima jer ovakve više volim. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...