18 October 2015

Matching Manicures - lišće


Današni nedeljni zadatak radimo u uspomenu na sve lišće koje je opalo u borbi za smenu godišnjih doba. Jesenje vreme nam je osim ogolelog drveća donelo i sezonsku smenu boja. Sada je sve sivo. :P Da razbijem to sivilo koje me baca u depresiju, odlučila sam se za jesenji, ali veseo narandžasti manikir.

We're doing this week's theme in honour of all the leaves that have fallen in the battle of change of seasons. Besides bare trees, the autumn has brought with it the seasonal change of colours. Now everything is grey. :P To combat this bleakness that makes me depressed, I decided to do an autumnal, but cheery orange mani.


Catrice Bruno Brownani i Maybelline Urban Orange sam odabrala za bazne boje. Iako i dalje ne volim braon, ova boja mi se savršeno uklopila kao smirujući ton ovoj jarkoj i veseloj narandžastoj, a i kao savršena tamna podloga za Essence Night in Vegas. Preko Maybelline sam koristila MoYou Nails Yellow, Essence Kiss on Top of the Rock i Bruno Brownani da pečatiram motiv javorovog lišća sa Born Pretty BP-L024. Na kraju sam pečatirane motive prekrila toperom Essence Dancing in the Streets. Šta su druge blogerke smislile možete videti na linkovima na kraju teksta.


I have chosen Catrice Bruno Brownani and Maybelline Urban Orange to be my base colours. Althought I am still not a fan of brow, this one is perfect for toning down a bit this bright and cheerful orange, and it as also the perfect dark base for Essence Night in Vegas. I have used MoYou Nails Yellow, Essence Kiss on Top of the Rock and Bruno Brownani to stamp maple leaf motif from Born Pretty BP-L024 over Maybelline. I have also put Essence Dancing in the Streets shimmery topper over stamped motifs. You can see what other bloggers have come up with at the links below.







20 comments:

  1. Oh this oozes autumn - one of the most beautiful manis for fall I have seen this season!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria. You are most kind to say that. :*

      Delete
  2. Svi lakovi od reda koje si koristila su mi fantasticni! Ovaj "bodemuoci" narancasti pogotovo, a koliko su essence flejkiji savrseni necu ni govoriti, do kraja zivota ce me proganjati sto nisam taj lak uspjela naci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako možeš, potraži Essie Shine of Times. Isti je kao Night in Vegas.

      Delete
  3. Savršen jesenji manikir, jako inspirativno.

    ReplyDelete
  4. Flejkiji su se savršeno uklopili i baš upotpunjuju manikir, sviđa mi se. :)

    ReplyDelete
  5. Super je Cajo! Jasno mi je zašto ti se nije skidao. ;) Ja nisam baš vična crtanju lišća a nemam ni pločicu koju bih mogla da iskoristim pa da učestvujem sad kad mi je konačno popravljen komp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da sam znala pa makar da ti pozajmim svoju. Zapravo to još uvek mogu da uradim - Inlinkz se zatvara za nedelju dana. :D

      Delete
  6. Apsolutno predivan manikir. Po meni ovo je ovonedeljni pobednik. (Mada su i radovi ostalih blogerki odlicni.) Ovaj flejki je fantazija, a daje tako misticnu jesenju notu celom manikiru. Kako mi je krivo sto ga nisam ulovila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Možeš da potražiš Inglot 202, on je isti kao Night In Vegas.

      Delete
  7. odlična!
    vidim da smo imale sličnu ideju... baš mi je super kako se koji put potrefe i jako slične manikure :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okrenule smo se različitim bojama na svu sreću. :D

      Delete
  8. Ovo meni taaak super izgleda!!!
    I baš mi se sviđa ovo decentno lišće :)
    I da, moram još koji put te flekije natrackati!!!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...