05 October 2015

Alessandro Go Magic Heavy Metal Rock It Baby


Tmurno vreme me baca u depresiju, ali na svu sreću to je idealno vreme za slikanje preliva u duo- i multihromatskim lakovima, koji me čine srećnom. Zato sam pre neki dan izvukla jedan od Alessandro Go Magic Heavy Metal topera koje sam kupila prošle godine i danas vam ga sa zadovoljstvom predstavljam. Alessandro lakovi iz ove koelkcije se mogu naručiti direktno od uvoznika Alessandro Srbija, a bilo ih je i na prošlom sajmu kozmetike te pretpostavljam da će moći da se nabave i na predstojećem 26. Dodiru Pariza.


Murky weather makes me depressed, but fortunately that is the ideal weather for capturing colour shift in duo- and multichromatic polishes and those make me happy. That is why several days ago I took one of my untried Alessandro Go Magic Heavy Metal toppers and now I am happy to show it to you.


Alessandro Go Magic Heavy Metal Rock It Baby je multihromatski toper koji se preliva od rezeda preko plave do ljubičaste, a na veštačkom svetlu i pri ekstremnim uglovima se vidi i purpurni i zlatni ton. Iako su mi plavo-ljubičasti duohromi odavno dosadili, prisustvo zelenijih i ružičastijih tonova u ovom mi ceo lak čine veoma privlačnim. Prelaz između boja je veoma vidljiv, ali nežan. Pošto je u pitanju veoma prozračan lak, neophodno je naneti ga preko nekog drugog laka sličnih tonova ili, najbolje, preko crnog laka. Nanosi se veoma lepo suši se do savršeno ujednačenog šimera. Jedan sloj preko crnog laka je sasvim dovoljan za pun efekat. Suši se veoma brzo.


Alessandro Go Magic Heavy Metal Rock It Baby is multichromatic topper that shifts from teal to blue to violet and in artificial light and in extreme angles it shows more purple and golden tones as well. Even though I am bored with blue-to-purple-shifting duochromes, green and pink tones make this polish very very appealing to me. Colour shift is quite visible, yet soft. Since this is a sheer polish, it should be worn over similar coloured undies or, best yet, over black polish. It goes on smoothly and dries to a perfectly even shimmer. One coat over black is enough to get full effect. It dries really fast.


Sve slike osim četvrte su snimljene na difuznom dnevnom svetlu. Četvrta slika je snimljena na direktnom veštačkom svetlu. Imam jedan sloj Alessandro Go Magic Heavy Metal Rock It Baby preko Don Juan OC229. Nemam nadlak.


All photos except the fourth one were taken in natural light. The fourth photo was taken in direct artificial light. I have one coat of Alessandro Go Magic Heavy Metal Rock It Baby over Don Juan OC229. I have no top coat.

21 comments:

  1. Prelazi su divni, a ova kombinacija boja mi je uvek zanimljiva. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da sam jedina koja ne mari za plavo-ljubičaste. :D Ovaj je ipak poseban, čak i za mene. :D

      Delete
  2. Gotovo, zaljubila sam se. Treba mi karitasov paket ovoga.... prverzija nad perverzijama.... mislim da je ovo najljepsa boja ikad! :D



    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta li ćeš tek pomisliti kada objavim neki novi Dance Legend? :D

      Delete
  3. Replies
    1. I'm so glad to get that reaction from you. :D

      Delete
  4. Replies
    1. A iz nekog razloga nikako da ih sve čestito isprobam. :D

      Delete
  5. Lepotan, na svakoj slici je zablista. Nisam ga uzela jer mi se učilo da je sličan kao Essie Dive Bar koji sam nosila u tom trenutku. Zeleni rođak mu je takođe fenomenalan, tako da znam šta ću mazati kad ne bude sunca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo volim Dive Bar, ali ovaj ipak ima tu dodatnu dubinu i dimenziju, o prelivu da ne pričam.

      Delete
  6. Oh my gosh! I love multhichromes and this one rocks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I love them as well and this one seems to blow everybody's mind. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...