23 September 2015

p2 Sand Style 080 Lovely


Pre par nedelja je Žana pisala o Rimmel Space Dust Moon Walking i podsetila me je na sličan lak koji mi je Luchessa poslala pre skoro dve godine - p2 Sand Style 080 Lovely.


A couple of weeks ago Žana did a post about Rimmel Space Dust Moon Walking and reminded me of a similar polish Luchessa had sent me nearly two years ago - p2 Sand Style 080 Lovely.


p2 Lovely je deo sada povučene linije tekstirnih lakova - Sand Style. Ovo je ljubičasti teksturac plavog podtona i jakog metalik sjaja. Osim klasičnih zrnaca, ima i krupnije šljokice. Zbog njih mu tekstura nije izražena kao kod nekih drugih peskića, ali zato svetluca više od većine. Nanosi se pristojno, ali se suši nešto duže nego što bih volela. Dva sloja su potrebna za ujednačenu boju i potpno prekrivanje. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


p2 Lovely was part of now discontinued Sand Style line of textured polishes. This is a pale violet textured polish with strong metallic shine. It has not just regular grains, but also some larger glitter which doesn't give as rough surface most of the other sand style polishes have, but it gives quite a sparkle. It goes on all right, but dries somewhat slower than I'd like to. It takes two coats for even coverage and full colour. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

18 comments:

  1. Love this texture and the shine of this polish is stunning!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It actually doesn't have any shine, but it sparkles very nicely.

      Delete
  2. I love the color and the life/shine in the texture, too bad about the slow dry time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I wish it dried a bit faster, but it is lovely nevertheless. :D

      Delete
  3. Volim kad svetlucaju. :D Dosta liči na Avonov Agate, samo mi se čini da je p2 plavlji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim kada svetlucaju. :D
      Rekla bih da si u pravu za sličnost ova dva.

      Delete
  4. Čudno da se sporije suši, gotovo svim teksturcima koje imam je odlika brzo sušenje. Kako god, boja je odlična!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to bilo neobično jer sam se navikla da se teksturci suše brzo.

      Delete
  5. mislim da ovog nemam... ali p2 pjeskići su mi baš dragi :D

    ReplyDelete
  6. Mmm, divnoća, baš kao i Moon Walking, možda mrvicu tamniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poredila sam ih na rozetni i skoro su sasvim isti.

      Delete
  7. I really like P2 textured polish, this is a great colour!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I love p2 textures as well. Fortunately, a couple of friends was able to get me several. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...