21 August 2015

MoYou Nails 97


Danas sam vam uz pomoć MoYou Nails pločice za pečatiranje spremila šaren izbor sadržaja za čitanje. Nadam se da će vam se svideti.

MoYou Image plate 97
http://moyounails.com/shop/image-plate-97/

Today I've prepared for you a wide variety of reading material thanks to MoYou Nails stamping plate. I hope you'll like it.

Catrice Bruno Brownani preko OPI You're So Vain-Illa

MoYou Nails pločica 97 ima podnaslov "Love Letters", ali na njoj se osim pisma nalazi i motiv novinskog članka, stripa i muzičkih natpisa. Osim ove četiri slike za ceo nokat (12 x 15 mm) tu je i manji dezen koji me asocira na sočivo foto-aparata. Sve su slike odlično urezane i dobro se prenose, a motiv pisma je jedini koji treba čistiti posle svakog transfera kako bi slika bila jasna.

Essence Stampy black preko Don Juan OC254

Stamping plate MoYou Nails 97 has a "Love Letters" byname, but it doesn't have just letter motif. It also contains newspaper article design, comic book lettering as well as some music-related signage. Along these four full nail images (12 x 15 mm) there is also a small picture that reminds me of camera lens. All images are well etched and they transfer perfectly. Letter-design is the only one that needs to be cleaned after each transfer in order to get clear image.

MoYou Nails Blue preko Golden Rose Rich Color 48

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

MoYou Nails Yellow preko Don Juan OC229

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

16 comments:

  1. The newspaper print pattern is really cool!

    ReplyDelete
  2. mnogo ti je lepsi ovaj oblik noktiju =)

    ReplyDelete
  3. Baš zanimljiva pločica, svi motivi mi se sviđaju. Prvi i poslednji manikir izdvajam kao favorite. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Dugo nisam mogla da dođem do ove pločice jer je skoro uvek rasprodata, a sada je napokon imam i ne mogu da je se nagledam koliko mi se svaka slika sviđa. :D

      Delete
  4. I have this plate and I love it. Your newspaper nails are my favorite ones.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am so glad you like this plate as much as I do. :D

      Delete
  5. prvo moram pohvaliti nove noktiće, odlično izgledaju <3
    pločica mi je savršena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Žana. Drago mi je da ti se sviđa i pločica i nov oblik noktiju. :D

      Delete
  6. Prelepi su! Iskreno, nikad mi se nije dopao onaj stari oblik, jer su se sirili... Sada su mnooogo lepsi, bas potaman, mozda jos malo da ih zakrivis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šire se oni i dalje nego su sada baš kratki pa se ne vidi toliko. :D

      Delete
  7. Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa jer ja sam njome baš zadovoljna. :D

      Delete
  8. Ovo je fenomenalna plocica!!! Ja nisam imala pojma da ovako nesto postoji. Upravo sam ovo zamislila kada sam predlagala BPS nove plocice. Imam njihove vodene nalepnice kao novinski natpisi i mislila sam da bi bilo super napraviti i plocicu. Novine, strip, rukopis! Sve sto ti treba. :) Nadam se da cu jednom biti u mogucnosti da nabavim ovu plocicu.
    Svi tvoji manikiri su super ali moram da posebno izdvojim novine i strip. Presavrseno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. I ja se nadam da ćeš biti u prilici da nabaviš ovu pločicu jer je ona brzo postala jedna od mojih omiljenih.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...