01 August 2015

Julski noviteti


Možda mi nećete verovati ako kažem da do sredine meseca nisam ništa kupila, ali istina je da su tek od 15. jula počeli da mi pristižu noviteti. Prvo mi je stigla jedna od tri narudžbine sa BPS pa za njom paketić sa istog sajta sa stvarima za recenziju. Naručila sam jednu od starijih velikih pločica za pečatiranje (BP-L004) i "šrafove" za punđu, a za testiranje su mi stigle dve nove pločice (BP-L024 i BP-L025), ogroman dvostrani pečat o kome ste mogli da saznate više ovde i veliko jastuče za pečat. U međuvremenu sam naručila i manje takvo jastuče i četvrtastu verziju, kako bih stare gumene pečate učinila upotrebljivim. Početkom meseca me je obradovalo obaveštenje da sam posle više od godinu dana redovnog učestvovanja u Lynnderella nagradnim igrama upravo ja izvučena kao dobitnik. Dve nedelje kasnije mi je stigao paketić sa nagradom - lakovima Jammy Is My Jam i Ruby Passion (njega ste videli i u prethodnom usklađenom manikiru). Potom sam preko sajta Moje krpice uspela da nađem OPI The "It" Color i jedan zeleni Catrice, a u razmeni sam uzela svoj prvi Avon lak. Videćemo da li ću se zadržati samo na njemu. :)



Perhaps you wont believe if I tell you that I haven't bought anything until mid-July, but it is true that my new products have only started to arrive on the 15th. First there was an order from BPS, followed by another BPS package, this time with items for review. I have ordered one of older larger stamping plates (BP-L004) and bun pins and for reviews I've picked two large stamping plates (BP-L024 i BP-L025), large dual sided stamper that you can read more about here and one large stamping pad. I have ordered a smaller and rectangular versions of that pad so that I could swap my old hard rubber stamping pads and make those stampers usable. At the beginning of the month I was delighted to learn that I was drawn as a winner of Lynnderella weekly giveaway. Two weeks later an envelope with Jammy Is My Jam and Ruby Passion (you could see the latter one in glitter sandwich mani) finally reached me. In the end, I managed to snag OPI The "It" Color, a green LE Catrice and my first Avon polish. We'll see if it will remain my only Avon polish. :)



Od noviteta u prodaji vredi pomenuti nove Golden Rose lakove - Express Dry. Stigli su u Pančevo, parfimeriju Kristabell, a verovatno i druga prodajna mesta Golden Rose kozmetike. Jedino ne znam da li su stigli da ih ubace na Golden Rose stalke u Lilly drogerijama. Cena u Pančevu im je 99 dinara, drugde su nešto skuplji (110 dinara u Kristabell). Napokon su stigle i nove Essence trend kolekcije - u Lilly Nauti Girl, a u DM Love & Sound. U DMu su do kraja avgusta na sniženju Bourjois lakovi. U DMu su oni inače dosta skuplji nego u Jasminu, ali na ovom sniženju La Laque koštaju oko 550 dinara te su trenutno daleko jeftiniji nego igde drugde. U Primi su bili vredni i uvezli su celu Venice kolekciju (dvanaest osnovnih boja, tri LE boje i Little Bambinos mini set). Takođe su stigli i Color Paints (prozračni lakovi za nail art u osam boja, srebrna baza i mini set od šest lakova), Brights kolekcija (devet lakova i mini set od šest boja), Nail Envy u četiri čiste, neutralne boje. Tu su i specijalni poklon setovi (jedan je sa staklenom turpijom) i čak osamnaest prolećnih i letnjih Infinite Shine boja. Venice i Brights kolekcije su stigle i u gel-lak verziji. U Alexandar Cosmetics je stigla nova China Glaze kolekcija - Desert Escape, a dosta China Glaze lakova je na sniženju i sada košta 349 umesto 489 dinara. Ova akcija važi na sajtu Alexandar Cosmetics i u njihovim prodajnim objektima u Novom Sadu i traje sve do isteka zaliha. Neke nijanse China Glaze lakova su na sniženju i u Kiwi Sunu u Ušću. Na Sephora sezonskoj rasprodaji su svi Sephora lakovi sniženi na 139 dinara, Ciate i Nails inc. Setovi i posebna pakovanja su takođe na sniženju, a po nižoj ceni možete naći i neke OPI lakove iz 50 Shades of Grey kolekcije.



Serbian importers have worked hard this month so there are several new collections available to us now. First there is new line of Golden Rose polishes - Express Dry. Then finally new Essence TEs had hit our drugstores - we've gotten Nauti Girl and Love & Sound. The entire OPI Venice collection can be found in Prima Pharmacies, as well as Color Paints, new Brights shades, Nail Envy neutrals as well as gift sets and spring and summer Infinite Shine colours. And to top it all off there is Desert Escape collection by China Glaze.



12 comments:

  1. Nisam znala da nikada do sada nisi probala Avon lakove! U principu, ništa nisi propustila. :D
    Zanima me kako će ti se pokazati ovo jastuče za pečat pošto sam ja htela da naručim pre par dana ali sam odustala. Jel je silikonsko ili gumeno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj Avon mi se sviđa. Bio je i jedan zeleni koji asm želela da probam, ali nemam pojma da li je uopšte još u ponudi.
      Jastuče je silikonsko i prilično čudno. Treba malo navikavanja na njega, ali dobro prenosi sliku.

      Delete
  2. When it comes to nail mail, I really wish I was as good as you :D
    That Rainbow Honey is a really pretty one - both polishes are :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I love seeing your nail mail photos. So many pretty bottles. :D

      Delete
  3. Ja nisam zadovoljna sa Bourjois lakovima :/ Mozda sam jedina kojoj se odmah skida sa vrhova i nesusi ni posle 5 min a kamoli par sekundi (kako pise na etiketi)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na te brzine sušenja koje obećavaju ne obraćam pažnju, ali od skupog brenda kaakv je Bourjois svakako očekujem visok kvalitet, a to nisam dobila. S druge strane, znam neke ljude kojima Bourjois lakovi savršeno odgovaraju tako da mislim da je to do lične hemije.

      Delete
  4. Replies
    1. Sada imam poseban elan da nastavim da učestvujem u njihovim nagradnim igrama. Možda dobijem još neki put. :D

      Delete
  5. Odlicni su ti noviteti. :) Jao ja jedva cekam da vidim Lynderella lakove. ;) To je cini mi se jedan od prvih indie brendova koji mi je zapao za oko. Mare of the Moon je predivan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je Lynnderella prvi indie brend za koji sam čula. :D

      Delete
  6. sve u svemu, protekli mjesec nije bio loš... taj vatreni gradijent mi je definitivno manikura mjeseca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Taj gradijent je i meni omiljen manikir. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...