08 June 2015

OPI Brazil Beach Sandies mini set


OPI je prošle godine uz Brazil kolekciju izbacio i netipičan set mini lakova uz Copacababies set, koji sadrži mini verzije četiri laka iz kolekcije. Beach Sandies set sadrži četiri sasvim nova laka, koji se na žalost nisu prodavali u velikim zasebnim bočicama. Da jesu uzela bih samo žućka, ovako sam morala da uzmem ceo set. Jedva sam ga našla i to zahvaljujući pomoći forumskih prijatelja, a ovo lepo vreme me je navelo da vam ga pokažem.

Last year OPI released two sets of mini polishes with their Brazil collection. There were Copacababies, which contained mini versions of four Brazil polishes, but there was also a LE set Beach Sandies, which contained four liquid sand polishes that weren't available in full size bottles. Had they been available individually I'd have only gotten the yellow one, but in the end I had to take the entire set. This lovely weather is perfect time for me to show it to you.

OPI Samba-dy Loves Purple

Samba-dy Loves Purple (NL 512) je topao ljubičasti teksturac svilastog sjaja. Suviše vuče na roze za moj ukus, ali sviđa mi se kako mi stoji tako da ću ga povremeno nositi, ali u kombinaciji sa nekom jačom ili tamnijom bojom. Volela bih da ima šimer druge boje ili da je mat, a ne svilast. Tekstura je umerena. Na slici imam dva sloja laka, ali ne bi škodilo da se doda i treći za punu pokrivenost.

Samba-dy Loves Purple (NL 512) is a warm purple textured polish that dries to a silky shine. It leans pink too much for my liking, but I do like how it looks on me so I'll wear it on occasion, but with some stronger or darker colour. I wish it had shimmer in some different colour or that it were matte instead of silky. It is moderately textured. I have two coats of polish in photo, but it could do with another layer for full opacity.

OPI I'm Brazil Nuts Over You

I'm Brazil Nuts Over You (NL 513) je koralni teksturac koji ima i ljubičaste čestice, verovatno iste kakve se nalaze i u Samba-dy Loves Purple. Ovaj lak je izvan moje zone prijatnosti jer je skoro neonac koliko mu je boja jarka. S druge strane, to je jedini lak iz ovog kompleta koji mogu da uporedim sa nekim lakom iz kolekcije. Tekstura mu je umerena, ali rekla bih bolja nego kod preostala tri. Dva sloja su dovoljna za punu pokrivenost.

I'm Brazil Nuts Over You (NL 513) is a coral textured polish with some purple shimmery particles, probably the same that are in Samba-dy Loves Purple. This polish is out of my comfort zone as it is so bright it is nearly neon. On the other hand, it is the only polish from this set that I have something in collection to compare to. It is moderately textured, but I'd say that the texture is better than in other three from the set. It covers nails fully in two coats.

Golden Rose Holiday 53 - OPI I'm Brazil Nuts Over You - Golden Rose Holiday 56

I'm Brazil Nuts Over You je po tonu i intenzitetu boje dosta sličan Golden Rose Holiday 53, s tim što Golden Rose ima zlatasti šimer, što ga čini više narandžastim nego ružičastim. Golden Rose Holiday 56 je malinast, ne koralan, ali ima taj ružičasti šimer zbog kog mi se učinio bliskim I'm Brazil Nuts Over You.

I'm Brazil Nuts Over You is similar to Golden Rose Holiday 53 in terms of brightness and tone, but Golden Rose has golden shimmer, which makes it lean more towards orange than pink. Golden Rose Holiday 56 is raspberry red, not coral, but it has that pink shimmer that I thought made it look similar to I'm Brazil Nuts Over You.

OPI What's a Little Rain Forest?

What's a Little Rain Forest? (NL 514) je jarko plavi lak, po tonu i sjaju sličan ArtDeco 235 Spring is in the Air. Umerene je teksture. Ni njemu ne bi škodilo da se doda i treći sloj za punu pokrivenost. Na slikama imam dva.

What's a Little Rain Forest? (NL 514) is bright blue polish, similar to ArtDeco 235 Spring is in the Air in terms of colour and brightness. It is moderately textured. It could do with the third coat for full coverage. I have two in photos.

OPI You're So Flippy Floppy

You're So Flippy Floppy (NL 515) je lak zbog kojeg sam i uzela ceo set. Do njega nisam videla žuti teksturni lak tako da sam morala da ga imam. Boja mu je sjajna, ravnomerna kanarinac-žuta, ali ta ujednačenost boje koja mi smeta i kod ljubičastog i kod plavog laka iz seta me malo odbija, kao i metalik sjaj jer više volim da teksturci budu mat. I pored svega toga ovo je moj favorit i lak koji ću sigurno nositi. Dva sloja su dovoljna za punu pokrivenost.

You're So Flippy Floppy (NL 515) is the reason I got this set in the first place. Before it I haven't seen a yellow textured polish so I naturally had to have it. The colour is bright, even, canary yellow. That evenness of the colour that's been bothering me in purple and in this polish puts me off a bit, as does metallic shine. I prefer my textured polishes to be matte. Even so, this is my favourite of this lot and I'll definitely wear it again. It takes two coats to get full coverage.

20 comments:

  1. What's a Little Rain Forest lepo izgleda, sviđa mi se i I'm Brazil Nuts Over You, a Samba-dy Loves Purple bi mi bio lepši da ne vuče toliko na roze.

    ReplyDelete
  2. Svi su lijepi, ali moj favorit je definititvno I'm Brazil Nuts Over You. :D

    ReplyDelete
  3. I'm not so fond of the yellow, but the other three are really beautiful :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know textures aren't your thing so I'm glad you like some of them.

      Delete
  4. Da, lep je zuti. Meni se svidja i I'm Brazil Nuts Over You (mada znam da nije tvoja "solja caja" sto bi rekli Englezi :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uopšte nije u mom fazonu, ali nije loše imati i takvu boju.

      Delete
  5. I'm Brazil Nuts Over You mi je preprepredivna nijansa, savršena za ljeto! :)

    ReplyDelete
  6. What's a Little Rain Forest i You're So Flippy Floppy su definitivno najlepše nijanse iz seta, barem po meni :)

    ReplyDelete
  7. boje su prekrasne. ako ga nađem online uzimam ga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako nađeš uzmi ga obavezno. Ovakve boje drugde nisam videla.

      Delete
  8. Prodala si mi OPI What's a Little Rain Forest? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakle moj zli plan se polako ostvaruje. :D
      Drago mi je da ti se toliko sviđa.

      Delete
  9. imaš pravo, žućo izgleda najinteresantnije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čudi me da ti se plavi ne sviđa najviše. :D

      Delete
    2. Nisam znala da ti neki plavac može biti preplav. :D
      Neka, neka. I meni je žućko omiljen.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...