01 May 2015

April


Prođe i omiljen mi mesec u godini. Naravno da je bilo mnogo noviteta, a mnogi su stigli iz inostranstva. Činjenice da je moja malenkost aprilsko dete i da smo imali sajam kozmetike su dosta uticale na broj novih stvari. Prvo je početkom meseca palo divno druženje sa lakoholičarkama na koje mi je Shine Eye donela Layla lak koji skoro dve godine nisam mogla prežaliti što nisam uzela kada sam bila u Milanu. Još jedan leming je ubijen kada mi je Mala Palčica poslala ANNY The Answer is Love, a sa njime su doputovala još tri laka i komplet preslatkih Gorjuss turpija za nokte. :D Još par iznenadnih poklončića je stiglo od Danijele i Jelene. Čim mi je Danijela poslala prvu veliku Born Pretty Store pločicu za pečatiranje počele su da mi stižu i one koje sam naručila i još neke za recenziju. Pao je i par Essence lakova sa rasprodaje, kao i jedan koji nisam videla u prodaji kod nas, ali je išao u paketu sa nekim od ženskih časopisa. Krajem februara sam u ProcrastiNails darivanju osvojila vaučer za kupovinu u online radnji po mom izboru i izbor je pao na Hypnotic Polish i Dance Legend lakove i ova narudžbina čini moju omiljenu grupu noviteta ovog meseca. Poslednju grupu noviteta čine proizvodi koje sam uzela na Svetu lepote, a među njima je par mat Zoya lakova, par OPIja, CND tretman za zanoktice i ProNails dekoracije.

My favourite month of the year has passed. Of course there were many new products, many of which came from abroad. The facts that yours truly is an April child and that we had another cosmetics expo have something to do with the number of new items in my stash. First we had a lovely polishaholics meeting that Shine Eye brought me a polish I failed to get when I was in Milan two years ago to. Another lemming was killed when Mala Palčica sent me ANNY The Answer is Love, and it came with three more polishes and a set of gorgeous Gorjuss emery boards. :D I got another couple of unexpected gifts from Danijela and Jelena. And as soon as I got the first Born Pretty Store large stamping plate from Danijela, the ones I had ordered had arrived as well as several of those for review. I got another couple of Essence polishes on sale as well as another that wasn't available here, but was given away with some magazine. My favourite purchase this month consists of Dance Legend polishes I ordered from Hypnotic Polish, thanks to ProcrastiNails giveaway. The last group is selection of products from Svet lepote expo, and it consists of several matte Zoyas, a couple of OPIs, a CND cuticle treatmnet and ProNails decorations.




Noviteta ima ne samo kod mene već i u prodaji. U Alexandar Cosmetics su stigle China Glaze prolećna i letnja kolekcija - Road Trip i Electric Nights. China Glaze Crackle Glaze, Crackle Glitter i Crackle Metal su na sniženju i koštaju svega 150 dinara. Essence Gel Look lakovi su se pojavili u drogerijama, ali nisam sigurna da ću ih probati. Imam suviše Essence lakova, a koristim ih skoro isključivo za nail art pa mi trenutno ovi nisu uopšte potrebni. Sviđa mi se što se na stalcima uz lakove nalaze i rozetne pa možete videti kako bi vam koja boja stajala. Još jedan drogerijski novitet je Max Factor linija lakova sa efektom gela. Stigle su i nove Jessica kolekcije lakova - Whisper i Rock Star - kao i Jessica hibridni lakovi Phenom. U maju ne očekujem mnogo novih stvari u ponudi, ali bi trebalo da stige CND Vinylux i Shellac kolekcija Garden Muse, kao i RescueRXx keratinski tretman za nokte, kojem se veoma radujem. Jedan novitet koji nije dostupan direktno kod nas, ali koji mene veoma raduje je nova kolekcija MoYou Nails pločica. Ja ovde ne spominjem najave MoYou London ili Born Pretty Store pločica jer oni dodaju nove stvari relativno često. MoYou Nails izbacuje jednu kolekciju godišnje pa mi je prirodno ovo veoma zanimljiva vest. Kolekcija se sastoji od deset tematskih pločica koje nemaju ograničene motive (za frenč, za ceo nokat, samo detalj) već jednu veliku tematsku celinu čiji bilo koji deo možete preneti na nokat. Iskreno se nadam da ću biti u prilici da vam predstavim celu kolekciju.

There are new products in stores as well as in my stash. Alexandar Cosmetics imported spring and summer China Glaze collections - Road Trip and Electric Nights. Essence Gel Look polishes are now available in drugstores, but I am not sure I'll give them a go. I already have too many Essence polishes and I mostly use them for nail art so I really don't need these. Another drugstore gel look polish now available is Max Factor Gel Shine Lacquer. Jessica Whisper and Rock Star collections arrived as well as hybrid system called Phenom. I usually don't mention new collections of stamping plates, but unlike MoYou London and Born Pretty Store, which add new image plates ever so often, MoYou Nails only has one collection per year so their announcement of buffet style collection drew my attention. I hope I'll get to show you the entire collection.



6 comments:

  1. What a great recap.
    I cannot decide whether April or May is my favorite month, I guess both, I LOVE spring :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. So do I. I love sunshine and flowers and hearing birds sing a bit more lively :D

      Delete
  2. dance legend, jedva čekam da vidim šta si tačno izabrala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krivo mi je što nisam mogla da uzmem sve koje sam htela. Sada su pala samo tri iz Galaxy kolekcije + Mars. Kakav bih Ovan bila da ne uzmem Mars? :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...