26 April 2015

Matching Manicures - glitter (Essie Rock at the Top)


Šljokica je osnivač naše grupe za usklađivanje manikira i prigodno je da za temu imamo upravo šljokice. Iznenadila sam se kada sam videla koliko lakova iz moje kolekcije sadrži šljokice pa sam se da bih olakšala izbor odlučila za neisprobani šljokičavi toper.


This week's matching manicures theme is glitter, which is fitting because that is the name of our group's founder's blog (Šljokica). I was surprised to see how many of my polishes contain some sort of glitter so to make choice easier for me I opted for an untried glittery topper.


Essie Rock at the Top iz Luxeffects linije Essie lakova je bio jean od nagradnih lakova na Essie Srbija Nailfie nagradnom konkursu, a do sada ste ga videli u spun sugar usklađenom manikiru i mislim da sam ga tom prilikom bolje upotrebila. Ovo su šestougaone zlatne šljokice u bezbojnoj bazi i ima ih dosta. Pošto je baza bezbojna, lak preko kojeg nanosite ovaj toper može učiniti da toper izgleda manje ili više upadljivo. Na svetlijoj podlozi i samo na dva nokta izgledaju dobro. Na tamnijoj podlozi i na svim noktima izgleda suviše nakićeno za moj ukus. Ovo je samo jedan sloj preko Essie Smokin' Hot. Šljokica ima dosta i baza nije pregusta, ali ipak se lak lakše nanosi tapkanjem nego normalnim mazanjem. Suši se prosečnom brzinom. Šljokice nisu mnogo grbave, ali nisu ni sasvim glatke i valja ih pokriti slojem nadlaka. Ne zaboravite da pogledate šta su druge blogerke spremile za danas.


Essie Rock at the Top from Luxeffects collection was a one of prizes at Essie Srbija Nailfie contest. You have seen it so far in spun sugar matched manicure and I think that I have used it in much better manner in that mani. This is a gold hex glitter suspended in clear base and there is quite a lot of glitter in it. Since the base is clear, base colour you use for this topper can make the glitter stand out more or less. It looks great over lighter shade and only on two nails. It is too overpowering over dark base and on all nails. This is a single coat over Essie Smokin' Hot. There s plenty oof glitter and base is not very thick, but this topper is best applied by dabbing. Drying time is average. Glitter is not too gritty, but it isn't quite smooth either so I suggest topping it of with a layer of top coat. Don't forget to check out what other bloggers came up with for this theme.







18 comments:

  1. Izgleda kao jedan od onih lakova koji običan manikir mogu da učine posebnim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, ja nešto nisam oduševljena. Valjda zato što ga nisam upotrebila dobro kao detalj već kao nadlak pa mi je sve preterano - preterano šljokičavo, preterano svetlucavo, suviše zlatno...

      Delete
  2. Oh, I love this layering, it looks like some one sprinkled gold coins over you nails - even if the glitters aren't round :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like that connection. Maybe I could keep it for some future "pot of gold" manicure :D

      Delete
  3. Lak je totalna šljokica :D Iako nisan veliki fan chunky glittera po svim notkima, više ih koristim za naglasak ili čak najčešće za glitter placement, znan - kompliciram si život. Kombinacija odlična, bazna boja mi se previeše sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ja živce za raspoređivanje šljokica. Kako padnu tako ima da ostanu, sem ako baš štrče sa ivica :D

      Delete
  4. Meni se baš sviđa ovaj nadlak, nemam nijedan ovako zlatan. :)
    Mada se slažem da bi bilo umerenije staviti samo na dva nokta ili možda da nekim svetlijim lakom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo, mnogo bolje bi izgledao samo na jednom ili dva nokta. Inače sam nadlak je super. Nije ona džukačka boja zlata nego je bleđa verzija pa u dobroj kombinaciji može da izgleda veoma prefinjeno. Ovo na žalost nije takva kombinacija.

      Delete
  5. Nadlak mi se mnogo sviđa i ova kombinacija mi je lepa, ali se nadlak lepše uklopio sa zelenim lakom kao bazom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada kad reče zeleni lak, mislim da bi ovaj toper super izgledao preko nekog jačeg zelenog laka.

      Delete
  6. odlična je kombinacija, super se uklopio a da se nije udavio

    ReplyDelete
  7. Mani se sviđa kombinacija: tamna podloga + šljokice. :)

    ReplyDelete
  8. Kombinacija boja je odlična! :)

    ReplyDelete
  9. predivna manikura i super kombinacija boja i glittera

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...