15 March 2015

Matching Manicures - Spun Sugar


Postoji nekoliko boja koje ne nosim. Tirkizna i zlatna su među njima, ali kombinacija ove dve boje mi se veoma dopada. Zato ih koristim u ovonedeljnom usklađenom manikiru, koji za temu ima tehniku šećernih niti. Nije mi prvi put da radim ovakav manikir, ali ovog puta sam užvala mnogo više u smišljanju i izradi samog manikira.

There are several colours I don't wear. Turquoise and gold are among them, but I like the combination of the two very much. That is why I chose this combo for this weeks Matching Manicure, which has spun sugar mani for theme. This isn't my first go at this technique, but I enjoyed both thinking up and doing this mani much more than the previous one.



Osnovna boja u ovom manikiru je Morgan Taylor Party at the Palace. Na palac i domali prst sam stavila i Essie Rock at the Top. Za efekat šećerne vate sam koristila Color Club Golden Girl, ali se ispostavilo da je ovo znatno tamnija nijansa zlatne od šljokica u Essie toperu i BPS nitni koje sam stavila na srednji prst. Bez obzira na sve veoma sam zadovoljna kako je ovaj skittlette manikir ispao, a nadam se da se i vama dopada. Ne zaboravite da bacite pogled i na druge blogove koji ove nedelje rade tematski manikir.

Base colour for this mani is Morgan Taylor Party at the Palace. I have added Essie Rock at the Top on my thumb and ring finger. I have used Color Club Golden Girl to get the spun sugar effect, but it turned out that this colour is much darker shade of gold than Essie topper and BPS studs that I put on my middle finger. Nevertheless, I am very pleased how this skittlette mani turned out and I hope you'll like it too. Don't forget to check out other blogs that are taking part in this weeks Matching Manicures.







32 comments:

  1. Kombinacija na palcu i domalom prstu mi se mnogo sviđa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. To je sa Essie toperom. Dobro su se uklopili.

      Delete
  2. Mnogo mi se dopada ovaj manikir! 👍

    ReplyDelete
  3. I love what you created here <3 - and Party at the palace looks very beautiful

    ReplyDelete
    Replies
    1. You will love it. I like it with gold details, but not on its own.

      Delete
  4. Sviđa mi se kombinacija i boja i manikura općenito!
    Osobno obožavam tirkiznu i često je nosim - mislim na odjeću, dok mi na noktima ta boja izgleda 'bolesno', ali kroz ljeto se ne opterećujem previše pa je tu i tamo prošećem :)
    Ista priča i sa zlatnom :P :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni tirkizna stoji kao piletu sedlo. Istakne mi sve žutilo koji imam u koži, toliko da delujem voštano.
      Ali boja je lepa i imam je dosta u sobi. Zlatno ne baš. Ne slaže mi se sa srebrom i čelikom :D

      Delete
    2. Nalazim se u svakoj riječi - 'Istakne mi sve žutilo koji imam u koži, toliko da delujem voštano!' - Iako ja više izgledam ko da bolujem od žutice :P
      Zlatnu ne volim općenito, ni u nakitu, ni na noktima ni... pa - nigdje :D

      Delete
    3. Onda se savršeno razumemo :D

      Delete
    4. BTW sad gledam manikuru od Leptirich - bila sam uvjerena da ćeš takvu ti napraviti :) :D

      Delete
    5. Nisam takvu čak ni uzela u razmatranje. Planirala sam crno-sivo-crveno, ali skroz jednobojna mi nije pala na pamet. :D

      Delete
  5. Odlična kombinacija boja, i manikura je on point :D Ja sam išla radit manikuru sa sličnom idejom, ne boje što ne nosim, već lakove koje nisam koristila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se generalno trudim da spojim nenošene lakove sa pečatiranjem ili tematskim zadacima - dve muve jednim udarcem :D

      Delete
  6. predivna kombinacija boja. više ovako za ljeto mada ni sada nije loše, svaka čast!

    ReplyDelete
  7. Jako mi se sviđa. :D Izgleda kao da imaš karamelu na noktima. Super manikura. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krajnje neplanirano ispade baš kao bukvalna interpretacija teme :D
      Hvala ti.

      Delete
  8. Lijepa manicura!!! Obožavam ovu kombinaciju boja!!! :DD

    ReplyDelete
  9. Ni sama nisam nikakav ljubitelj zlatne ali u kombinaciji sa tirkiznom može da izgleda predobro, kao u ovom slučaju. Vrlo lepo osmišljen i usklađen manikir. :)

    ReplyDelete
  10. Odlična kombinacija. :) Ja nisam imala živaca da se mučim sa ovom temom...možda neki drugi put. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da ja prva nemam živce za mnoge teme, ali ova zaista nije komplikovana.

      Delete
  11. Ni ja ne nosim tirkiznu, ali ova kombinacija je odlična!

    ReplyDelete
  12. suuper si ti ovo napravila, sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  13. prvo, ove boje fantastično izgledaju. drugo, ideja je genijalna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da tako misliš jer sam i sama bila prijatno iznenađena kako je sve ispalo.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...