08 March 2015

Matching Manicures - Lightning


Zbog sajma i drugih obaveza nisam mogla da posvetim mnogo vremena ovonedeljnom usklađenom manikiru. Kako sam već imala zamisao šta bih želela da uradim odlučila sam da ipak učestvujem iako rezultat nije baš zadovoljavajuć.

I couldn't take my time with this week's Matching Manicure because of the beauty expo and other duties. Since I have already had an idea of what I wanted to do for this theme I did make something for today even though I am not quite happy with the result.



Pošto sam odbacila "lenje" ideje za ovu temu, poput pečatiranja i nalepnica, ostala mi je na raspolaganju folija za nokte. Tankom četkicom sam preko laka koji sam već imala (Morgan Taylor Seal the Deal) pokušala da nacrtam munje lepkom za foliju. Potom sam nanela srebrnu holo foliju, ali što zbog moje nesposobnosti da crtam, što zbog prejakog/preslabog pritiska konačni rezultat više asocira na obezglavljene čiča-gliše nego na munje. Ne sumnjam da su moje blogodrugarice mnogo bolje odgovorile na ovu temu te predlažem da posetite i njihove blogove.

After I dismissed the "lazy" ideas for this theme, such as stamping and tape, I was left with nail foils. I used thin nail art brush to draw lightning shape in nail foil glue over polish I was already wearing (Morgan Taylor Seal the Deal). I used silver galaxy foil over it, but due to my inability to draw and too much/little pressure what I ended up with what looks more like decapitated stickmen. I have no doubt that my fellow bloggers did much better manis so I strongly suggest you visit their blogs as well.







16 comments:

  1. I like the effect of the foil-lightening - I bet it was pretty amazing in the sun too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It probably would be, but we haven't had sunshine in days :(

      Delete
  2. ahhahahhahah obezglavljene čiča gliše! ali dobro, ideja ti je bila ok

    ReplyDelete
  3. dobra ideja, šteta što je zapela u rekreaciji... na prvu sam mislila da si kakvim crackle lakom crtala munje :D
    ali svejedno, ni ovo ne bih smatrala neuspjehom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Žana. Videla sam gde grešim i da sam imala više vremena sigurno bih sve skinula i uradila bolje, no sada je ovako kako jeste, a kasnije ću možda pokušati ponovo.

      Delete
  4. Meni je baš fora :)
    Iskreno, ne bi mi palo na pamet zezati se s folijama...
    Seal the Deal - <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si me podsetila na to da uopšte imam folije inače ni meni ne bi pale na pamet. ;)

      Delete
    2. Ma bi, prije ili poslije :)

      Delete
    3. Sasvim izvesno posle. Mnogo kasnije :D

      Delete
  5. Replies
    1. Da znaš da jesu :D
      Ako misliš na ove moje, hvala :*

      Delete
  6. Meni je fantastično što si uopće imala ovaku originalnu ideju, nebi mi smetalo da ti se nije ništa prinilo na nokat :D Odlično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraću da je ponovim, ali ću odvojiti više vremena za rad kako bih mogla da popravim greške.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...