12 February 2015

Poređenje pečata


Sada napokon imam pristojan izbor pečata za solidno poređenje koje se nadam da će vam pomoći da nađete najbolji pečat za svoje potrebe. Svi ovi pečati su sa različitih internet stranica, ali sve te stranice isporučuju za Srbiju, a jedan od njih se može kupiti i kod nas. Direktne linkove možete naći u opisu slike pečata (slobodno upotrebite moje kodove za popust na KKCenterHK i BPS). U Srbiji nebrendiranu opremu za pečatiranje možete kupiti kod Kineza, a Konad u Nail Line-u iz Subotice i Depil Medic Shopu. Sve drugo se može nabaviti samo preko interneta - KKCenterHK, Born Pretty Sore i E-bay drže generične pečate kakve imam i ja, a i mnogi brendovi stavljaju svoje ime na takve pečate i prodaju ih po većoj ceni, a da kvalitet nije nužno bolji. Neki proizvođači nude i pojedinačne jastučiće različite mekoće, što planiram da isprobam u nekom trenutku.

I finally have a decent choice of different stampers to do a solid comparison that I hope will help you find the best stamper for your needs and stamping style. All of my stampers come from online retailers and you can find direct links in photo caption (feel free to use my discount codes if you order from KKCenterHK or BPS). KKCenterHK, Born Pretty Sore and E-bay sellers usually carry generic stampers such as mine, but many brands also put their brand name and a higher price tag on such stampers without improving their quality. Some of them also offer different cushions for stampers, which I intend to give a try at some point.


1. Born Pretty četvrtasti gumeni
2. Born Pretty četvrtasti silikonski
3. Born Pretty dvostrani XL pečat
4. MoYou Nails LE (belo jastuče)
5. MoYou Nails (crveno jastuče)
6. N.Nail roze gumeni pečat

Osnovne osobine raznih pečata sam ukratko spomenula u članku o pečatiranju. Pečati koje ja imam su gumeni i silikonski. Gumeni pečati (zeleni pravougaoni, ružičasti okrugli i manja strana XL pečata) su tvrdi i ne bih ih preporučila ljudima koji imaju nokte koji se krive naniže. Ovi pečati se ne prilagođavaju najbolje krivinama nokta. Meni odgovaraju kada imam veoma kratke nokte ili kada želim da prenesem samo malu sliku. Ako imate prilično ravne nokte slobodno kod Kineza potražite pečat poput ovog roze. Roze pečat je najmekši od ovih gumenih, a mala strana XL pečata (crvena guma) najtvrđi. Zeleni je srednje tvrdoće, ali je i on pretvrd za moj ukus. Silikonski pečati su mekši od gumenih, ali su različitih mekoća u zavisnosti od vrste silikona koji je koriščen. Svi silikonski pečati su pravi mamci za prašinu i druga vlakna te ih pred svako pečatiranje treba dobro očistiti lepljivom trakom. Od silikonskih pečata koje imam, četvrtasti beli i XL beli izgleda da su od iste vrste silikona i najmekši su. Postoje i mekši od njih, ali ja ih nemam. MoYou Nails sa belim jastučetom je najtvrđi od mojih silikonskih pečata, ali je mekši od gumenih, a crveni je zlatna sredina. Mekani pečati su odlični za ljude sa velikom C krivom ili sa noktima koji se krive naniže jer mogu da obuhvate celu površinu nokta bez velikog pritiska. Postoje i lepljivi pečati, ali ja nemam takve.

I have mentioned some general stuff about stampers in my blogpost about stamping. I have stampers with silicone and rubber cushions. Rubbery ones (green rectangle, round pink one and smaller end of XL stamper) are hard and I don't recommend them if your nails curve down. These stampers don't follow curves very well. They suit me when my nails are really short or if I want to transfer smaller designs. The pink one is the softest of the three and the small end of XL stamper (red rubber) is the hardest one. The green rectangle one is medium hard, but still too firm for my liking. Silicone stampers are softer than rubber stampers, but their softness varies depending on the type of silicone. All attract fluff and lint like crazy and should be cleaned before each transfer. Of the silicone stampers I have, the white rectangle one and XL stamper seem to be made of the same material and they are the softest of the lot. There are softer stampers than these, but I don't have them. MoYou Nails with white cushion is the hardest of these, but it is still softer than rubbery ones, and the one with red cushion is medium soft. Softer stampers are great for people with high C-curve or whose nails curve down because they can cover entire nail without putting too much pressure on the nail. There are sticky stampers as well, by I don't have one such.

gornji red - lagan stisak
donji red - jači pritisak

Osim samih osobina pečata, za kvalitet transfera je važan i način na koji se preuzima slika i kako se prenosi. Ja uvek kotrljam pečate, a za ovu demonstraciju sam ih pritiskala i manje (gornji red) i više (donji red). Tvrdi gumeni pečati ostavljaju bolju sliku kada se jače pritisnu, ali kada takav pritisak primenite na nokat možete osetiti bol. Silikonski zahtevaju manji pritisak, s tim što MoYou Nails pečati daju bolju sliku kada se stisnu jače, a Born Pretty kada je stisak lakši. Jači pritisak ovim pečatima može izobličiti sliku koja se prenosi. XL pečat pokriva najveću površinu i savršen je za duge nokte. Iako izgleda da pravougaoni silikonski pečat daje najujednačeniju sliku, meni njegov oblik ne odgovara. Zakrivljenje mu je takvo da treba da ga kotrljam širom stranom, što ga automatski čini nepraktičnim kada su mi nokti duži. No ako imate kraće nokte ili vam se nokti ne krive mnogo naniže, možda je ovaj pečat najbolji izbor za vas. Svi pečati osim ružičastog imaju dovoljno dugačke drške. Četvrtasti silikonski pečat je jedini koji mi stalno ispada iz držača. Sa drugim pečatima nemam takvih problema, mada sam čitala da XL pečati ispadaju. Moji favoriti su XL pečat zbog mekoće i veličine i MoYou Nails sa crvenim jastučetom jer ne izobličava sliku.

The way you pick up and transfer image is just as important as the stamper itself. I always roll stampers and for this demonstration I have pressed them lightly (upper row) and more firmly (lower row). The hard rubbery stampers leave better mark when they are pressed hard, but such pressure over nails may cause pain. Silicone stampers require less pressure, with MoYou Nails working better if they are pressed more firmly and Born Pretty if they are pressed just lightly. Too much pressure and you may end up with a distorted image. XL stamper is the largest one and it is perfect for long nails. Even though the rectangle silicone stamper gives the most even and uniform transfer I find it difficult to use because of its shape. It is so curved that I have to roll it along the longer side, which makes it impractical when my nails are longer. However, if your nails aren't that long or if they don't curve downwards a lot, this may be a good choice for you. All stampers except the pink rubber one have long handles. The rectangle silicone stamper is the only one that falls out of its holder. I don't have such problem with other stampers, but I have read that some other people had the same issue with XL stampers. My favourite stampers of these are XL stamper because of its size and its softness and MoYou Nails with red cushion because it never distorts image.


Grebači koji idu uz ove pečate su prilično ujednačeni. Metalne sam dobijala uz četvrtaste pečate, a uz XL pečat idu dva plastična grebača. Onaj u obliku zvona zahvata najveću površinu, metalni najmanju. Ostali grebači su jednaki po površini koju pokrivaju. Ružičasti je od najmekše plastike, MoYou Nails i XL grebači su od prilično čvrste plastike i meni najviše odgovaraju. Metalne grebače ne koristim jer se plašim da ću vremenom njima oštetiti pločica, a i teško ih je dobro očistiti.

These stampers come with rather even scrapers. I have received metal scrapers with two rectangle stampers. XL stamper comes with two scrapers. The bell-shaped one scrapes over wider area than the other ones, the metal ones are the narrowest. Other scrapers are of the same scraping width. The pink one is softest and MoYou Nails and XL ones are made of rather firm plastic and suit me best. I don't use metal scrapers because I fear they will damage my image plates and they are hard to clean properly.

24 comments:

  1. What an thorough and interesting post - thanks for sharing!

    ReplyDelete
  2. Baš super informativan post :) Ja uvik idem radit freehand upravo iz razloga što imam samo 1 pečat koji mi ne odgovara nikako na mojim dugim noktima. :) Baš sam razmišljala da bi mi bilo dobro uzeti XL pečat zbog dužine noktiju i činjenice da mi se nokti nakon neke dužine počnu pomalo kriviti, a i sama baza nokta mi je zakrivljena. Odličan post, meni su i previše pomogla, hvala ti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi bi XL pečat savršeno odgovarao. Drago mi je da sam mogla da budem od pomoći.

      Delete
  3. Imam ovaj XL BPS i stvarno mi je odličan!
    U biti, u zadnje vrijeme koristim tek dva pečata, taj XL i MoYou pečat, ostali su mi previše tvrdi i nepraktični jer imam dosta izražen taj C luk :)
    Inače ja sam sve metalne strugalice pobacala jer ne vrijede ni pišljivog boba :D :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, ja sam od onih ljudi koji ništa ne bacaju ukoliko postoji mala šansa da se može iskoristiti za nešto drugo inače bih metalne grebače i ja pobacala :D

      Delete
  4. Imam ovaj pink (broj 6) i mogu da ti kazem da sam veoma zadovoljna i platila sam ga samo 135 dindzi u Kiwi Sun-u prosle godine. Sigurna sam da ima boljih, ali sa ovim postizem sve sto zelim kad mi dodje do pecatiranja :-)
    Super informativan post a uzgred i oni zelembaci od lakova sto si postavljala (Flormar i Depend) ti prelepo stoje.
    Puno pozzica, Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Alekta. Drago mi je da ti roze pečat odgovara jer taj tip pečata je kod nas lako dostupan.

      Delete
  5. Ja imam ovaj mali rozi (mislim da je bio od essenca) ali mi se ne sviđa to što je kratak i malen, pa sam zato kupila u BornprettiStoru ovaj malo veci ali ga jos nisam imala prilike isprobati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi li uzela XL? On je meni odličan.

      Delete
    2. Ja imam neki double sided roze boje.. ovako po slikama mi se čini da je ovaj tvoj ipak malo veći...
      Bio je na popustu pa sam ga kupila.. ali možda bi mi više odgovarao ovaj XL..

      Delete
    3. XL je najveći koji BPS ima. Ja sam imala i ovaj http://cajkinekandze.blogspot.com/2014/01/born-pretty-store-set-za-pecatiranje.html i on je iste veličine kao ovaj običan roze.

      Delete
    4. e da taj imam ja. Znači iste su veličine.. onda ok.

      Delete
    5. Da, manje-više su svi iste veličine. XL je veći, a Creative Shop je najveći. Ostali su uglavnom te standardne veličine.

      Delete
  6. odličan post, i sama sam imala upita o usporedbi pečata... samo ću ih uputit na tvoj post ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno ih upućuj na mene dok neko od naših ne nabavi ovaj CS pečat i ne napravi poređenje i sa njim :D

      Delete
  7. vrlo koristan post. kad se usudim da se opet upustim u te vode, detaljnije ću proučiti ::D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema tu mnogo proučavanja - uzmi XL pečat i mirna si. :D

      Delete
  8. Evo sa zakasnjenjem da prokomentarisem. ODLICAN post, bas ono sto sam i ocekivala. Informativno, precizno,jasno, profesionalno. Super je sto si ih uporedila i po pritisku koji je potreban. Ja imam Essence pecat, iz seta Love letters. U principu zadovoljna sam njime, nisam nikada imala problema sa prenosenjem slika, a ja sam totalni amater. Nisam morala ni da ga prajmujem. Jedino je malo mali i nervira me kratka drska, Narucila sam cetvrtasti sa BPS, i neki genericki XL, preko Amazona on nekih kineza. Videcemo kakvi sukad stignu. Da li si ovaj BPS morala prvo da prajmujes? Ako da, da li si turpijala ili brisala alkoholom ili mozda cistim acetonom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silikonske pečate ne turpijam, a čitala sam da je bolje ne izlagati ih acetonu i alkoholu. Za njih koristim najobičniju gumicu za brisanje i veruj mi da je to za sada najbolji i najbezbedniji način matiranja pečata koji sam probala.

      Delete
  9. Evo jednog apdejta i saveta za pocetnike kao ja. Konacno mi je proradio cetvrtasti Born Pretty pecat! (U prevodu posle 4 sata zezanja uspela sam da pecatiram sa njim.) Morala sam dobro da ga prajmujem. Prvo sam probala gumicom i nista, onda sam brisala 96% alkoholom vise puta i onda sam uzela da ga turpijam. Tek posle toga je uspeo da "kupi" slike sa plocica. A sada savet lak pritisak znaci NE STISKATI skoro nikako, samo ga lagano prislonite i lagano rolajte sa jedne strane na drugu. (A ja ko sivonja pritiskam, po mom shvatanju lagano a slika se katastrofa prenosi.) Tek sada shvatam kojom sam snagom pritiskila gumeni pecat. (Mada nikada nisam imala problema sa prenosenjem motiva sa gumenim Essence pecatom.) Ovaj Born Pretty silikonski pecat je fenomenalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na ovom izveštaju. Koji četvrtasti si uzela - zeleni ili beli? Pretpostavljam beli, ali računam da nije zgoreg da pitam.

      Delete
    2. Da uzela sam beli silikonski. Silikonski su zakon, kad shvatis kako da ih koristis. Definitivno silikonski pokupi manje laka i slika je nekako mnogo finija i cistija i jasnija. Gumeni pokupi sliku bez problema, uz zestoki stisak i rolanje, ali nekako kupi vise laka i linije su deblje. Ali ovo su finese koje primetite tek nakon 4 sata testiranja pecata. Opet naglasavam Essence gumeni me nikada nije izneverio i nikad nije bilo problema sa prenosenjem slike, ali brate pritiskam dok ga rolam kao sivonja.

      Delete
    3. Ja napisah gore da za silikonske ne treba jak pritisak, ali ako si naviknuta na gumeni pečat onda treba navikavanje na drugačiji tip prenošenja. Videla sam na drugim blogovima i forumima da žene često silikonske pečate ne kotrljaju već ih samo ravno prislone na sliku i potom isto tako na nokat (i taj sistem očigledno vrši posao čim je toliko popularan), ali one posle ne mogu da se naviknu na Creative Shop Stamper, koji najbolje radi kada se kotrlja. To su te male finese koje svako mora da otkrije za sebe, a drago mi je da si ti našla sistem koji tebi odgovara.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...