18 February 2015

Morgan Taylor Truth or Dare


Već sam spominjala kako je Morgan Taylor Srbija za februarske praznike dao posebnu ponudu za MT lakove, koju sam iskoristila da skratim listu želja. Jedan od lakova koji sam često stavljala na listu i skidala sa nje je Truth or Dare, lak koji mi se mnogo svideo, ali sam bila ubeđena da imam dovoljno sličnih lakova. Ispostavilo se da mu nemam ništa dovoljno slično. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 984 dinara. Možete ih nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu i u Janković apotekama u Novom Sadu.


I have already mentioned how Morgan Taylor Serbia has had a special offer for February holidays and I have taken that opportunity to shorten my wish list. One of the polishes I have been puting on and taking off my wish list is Truth or Dare - a polish I liked very much, but thought that I had enough similar shades in my stash. It turned out I don't have anything that similar to it. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles and have wide flat brush.


Morgan Taylor Truth or Dare (50038) deo je originalne postavke od sto lakova kojom se Morgan Taylor predstavio korisnicima. U pitanju je zacrnjeni lak ispunjen ružičastim i ljubičastim šimerom. Sjaj mu nije visok (što možete videti na slikama u hladu) i predlažem da ga ako nema sunca nosite sa nadlakom koji će mu dodati dubinu. Na direktnom svetlu ovaj lak prosto živne, šimer dolazi do izražaja i zaista divno svetluca. Malo je redak i stoga se puna pokrivenost dobija iz tri tanja ili dva deblja sloja. Suši se prosečnom brzinom za Morgan Taylor. Postojanost mu je odlična. Za pet dana nošenja mi se samo minimalno povukao sa vrhova noktiju, što možete videti na slikama na suncu jer su one snimljene četvrtog dana nošenja.


Morgan Taylor Truth or Dare (50038) is part of the nail polish range Morgan Taylor presented itself with to the consumers. This is a blackened polish filled with purple and magenta shimmer. It isn't glossy (which you can see from the photos taken in shade) and I suggest you top it off with top coat that would add depth if there is no sunshine. In direct light this polish comes alive and shimmer starts to sparkle beautifully. Formula is on the thinner side and it takes three thinner or two thicker coats to get full coverage and even colour. Drying time is average for Morgan Taylor polishes. It wears wonderfully. I had only slight tipwear in five days of wear and you can see how slight it is in photos taken in sunshine as those photos were taken forth day of wear.


Prve četiri slike su snimljene na direktnom suncu. Preostale dve su snimljene u senci. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


The first four photos were taken in direct sunshine. The other two photos were taken in shade. I have three coats of polish and no top coat.

26 comments:

  1. It's gorgeous - I think I need to wear the one you sent to me today or tomorrow!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You definitely should and I hope you'll like it as much as I did.

      Delete
  2. Replies
    1. Mračan i mističan, taman po tvom ukusu, zar ne? :D

      Delete
  3. Odlican je! Ja mnogo volim ovakve nijanse. Supeeeer!

    ReplyDelete
  4. I love the shimmer of this polish in strong light conditions!

    ReplyDelete
  5. Odlican je! :) Zamisljam koliko je tek lep sa nadlakom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na suncu je verovatno isti, ali u hladu sigurno šimer dolazi do izražaja bolje sa nadlakom.

      Delete
  6. Au, što je lep! I sviđa mi se ovaj finiš koji se vidi u senci, neobičan je sa šimerom u kombinaciji. Sa nadlakom verujem da će da bljesne još lepše i plus sunnceee lepo :)
    Ja sam okasnila sa kupovinom, kao i uvek... Dok se u meni riba smisli, a devica presece, lav ode..

    ReplyDelete
  7. Trenutno me ne privlače ovakve boje ali lak je svakako predivan, šimer mi se bas sviđa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja računam da je šimer uvek dobrodošla stavka :D

      Delete
  8. predobar, još mi se više sviđa kako izgleda u sjeni nego na suncu, fantastična boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U senci podseća malo na Flormar U34. To je taj finiš.

      Delete
  9. Upravo nosim Morgan Taylor Seal the deal, i tvoj post mi je podsetnik da napravim neku fotografiju po suncanom vremenu. Truth or dare mi se neocekivano dopada i u hladu, prelepa mu je bazna boja. Na suncu sam ocekivala ovakav spektakl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seal još nisam nosila. Slikaj ga obavezno na suncu da vidim koliko je braon :D
      Truth or Dare je za nas pun pogodak.

      Delete
  10. prelep je, potpuno tvoja nijansa!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...