17 January 2015

MoYou Nails 85


Pločica koju sam spremila za današnje predstavljanje nije od novijih MoYou nails pločica već je deo starije postavke, ali to je ne čini ništa manje zanimljivom.

Image plate 85
http://moyounails.com/shop/image-plate-85/

Stamping plate I am going to show you today is not one of the new MoYou Nails image plates, but part of the older line, which doesn't make it any less interesting.

MoYou Nails White preko Don Juan OC229

MoYou Nails 85 ima četiri slike za pun nokat i manji floralni motiv. Velike slike su klavirske dirke, grčki ključ, zebrasto-drvenasti motiv i isprekidane linije koje formiraju krstiće/kvadratiće. Dimenzije slika za pun nokat su 16x12 mm, što je ista veličina kao kod Konad motiva za ceo nokat. Svi dezeni su tradicionalno duboko urezani i ovo je jedna od pločica oko kojih zaista nije potrebno nikakvo mozganje oko smera grebanja ili jačine pritiska. Sve se slike veoma dobro prenose, samo su mi nokti u trenutku pečatiranja bili možda predugački za ove motive.

MoYou Nails Burgundy preko Don Juan OC230

MoYou Nails 85 has four full nail motifs and a smaller floral design. Larger images are piano keyboard, Greek keys, zebra-wooden bark stripes and stripy cross/square motifs. Full nail image size is 16x12 mm, which is the same size as Konad full nail motifs. All designs are traditionally deeply etched and this is one of those plates you don't have to think about scraping angles or pressure you need to apply to pick up the image. All images transfer really well, I just think that my nails may be a bit too long for this size of stamping image.

Flormar 416 preko Flormar 400

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

MoYou Nails Gold preko Golden Rose Rich Color 16

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

14 comments:

  1. This time my clear favorite is the last one - that's so beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, the Greek key. I'm glad you like it. I wanted to make it look a bit more regal so I hope I managed to do it.

      Delete
  2. Baš si se izveštila. :) Poslednja kombinacija je baš elegantna, ovaj put mi se ona najviše dopada.

    ReplyDelete
  3. nedostaje im još dva milimetra da ti savršeno sjednu na nokat ;)
    ali uzorci su mi super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, taman su mi trunku prekratki. Ili su moji nokti predugi :D

      Delete
  4. Sa svakim novim postom sa pecatiranjem sve me vise odusevljava :) Iskreno pre ovog bloga nisam znala ni sta je to sad si me ozbiljno zainteresovala da isprobam iako mislim da cu da se ubljavim skroz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, protiv ubrljavljivanja :D imam lek - drvofix ili sličan beli lepak na vodenoj osnovi oko noktiju. Njega slobodno možeš da ubrljaviš, lako se skida sa kože i ne oštećuje je.

      Delete
    2. Guglala sam sad da vidim sta je to. Vidim da ga ljudi koriste za svakakve rucne radove. Eto mozda ideja za neki naredni post-tutorijal :)

      Delete
    3. Ja ga koristim samo za ovo i kao bazu za šljokice, tako da ne znam koliko bi neki moj "tutorijal" bio zapravo koristan, ali videću šta mogu da smislim.

      Delete
  5. Kombinacija boja kod ovog grčkog ključa mi se najviše dopada. :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Aaa, klavijaturica. Samo mo još fali neka gitara :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...