03 November 2014

Morgan Taylor Metaling Around


Posle dva svetla laka iz jesenje kolekcije red je da ubacim i neki tamni Morgan Taylor lak. Ovaj nije iz tematske, sezonske kolekcije već je iz osnovne linije. Morgan Taylor lakovi ne sadrže formalin, dibutilftalat i toluen i nisu testirani na životinjama. Bočice su od 15 ml. Koštaju 864 dinara. O novinama u Morgan Taylor ponudi se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici, a lakove možete nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu.


After two light Morgan Taylor polishes from autumn collection it is time for a darker shade. This one isn't part of a seasonal, limited edition, but is from core range. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottle and have wide flat brush.


Metaling Around (50062) je deo stalne postavke Morgan Taylor lakova. Ovo je hematit sivi/gunmetal lak sa metalik šimerom. Može biti dobar izbor za neku posebnu priliku, ali i za svaki dan jer nije suviše upadljiv. Iako nije folijast poput Chain Reaction, nije ni sasvim gladak kao klasični šimeri poput Wonder Woman. U šimeru se ne vide tragovi četkice. Potrebna su dva sloja za ravnomernu boju i punu pokrivenost. Mada je svetlucav ovaj lak nema visok sjaj i sloj nadlaka mu povećava i sjaj i svetlucanje i daje mu na dubini. Brzina sušenja je uobičajena za Morgan Taylor, kao i postojanost. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Metaling Around (50062) is part of Morgan Taylor core range. This is a hematite gray/gunmetal gray polish with metallic shimmer. It can be a good choice for some special occasion, but also for every day because it isn't too in your face. Although it isn't a foil, like Chain Reaction, it isn't as smooth as regular shimmer, such as Wonder Woman. Shimmer is quite well dispersed and it isn't frosty. It takes two coats for full coverage and even colour. While it is very sparkly it isn't glossy and a layer of top coat gives it shine and depth. Drying time is usual for a Morgan Taylor polish, as is its staying power. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

20 comments:

  1. This is within the range of grey that even I can wear without being too uncomfortable LOL
    It's really pretty on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much and I'm glad you think even you might wear it :D

      Delete
  2. Lep lak. :) Imaju zanimljivu paletu boja i finisa.

    Podseca me na neki tvoj don juan ako se dobro secam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podseća malo na Gvozdena, ali ovaj je sivlji i manje folijast.

      Delete
  3. Mene ovo podseca na Star Galaxy GR Selective :-)
    Volela sam ove boje veoma, mocne su, a GR sam i kupila zahvaljujuci tebi :-)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam na taj lak. Prosledila sam ga malo pošto sam ga probala.
      Da, zaista veoma liče. Nadam se da nisi nezadovoljna tom kupovinom.

      Delete
  4. Jedna od top tri Cajkine boje je gunmetal siva. Super je sto se ne vide tragovi cetkice dobro su odradili lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma su ga dobro napravili.
      Gunmetal siva jeste među mojim omiljenim bojama i krivo mi je što je ne nosim češće (u bilo kom obliku).

      Delete
  5. Lep! Izgleda kao CG Stone cold sa nadlakom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, taj Stone Cold mi stalno stoji na "hoće kupi-neće kupi" klackalici.

      Delete
    2. Dakle moram da ga kupim samo da bih mogla da napravim poređenje :D

      Delete
  6. Sviđa mi se Gvozdenov rođak iz Amerike :)

    ReplyDelete
  7. volim ovakve tonove, ni ovaj lak nije izuzetak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da nije :D Ja se trudim da odolevam ovakvim nijansama i opet ih imam gomilu. Ne znam kako.

      Delete
  8. Lep lak, ali se iz nekog razloga retko hvatam za sive. Podsetila si me da mažem Metal Montagne uskoro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se retko hvatam za sive. Koliko se lako uklapaju sa svim drugim bojama toliko je teško naći dobru nijansu.

      Delete
  9. Meni nije jasno zašto ja preskačem ovakve nijanse, kad ih zapravo volim. :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...