20 August 2014

Manhattan Bonnie Strange 006 The Wow-Show!


Drugi Manhattan lak koji je ikada došao do mene je ovaj tamni lepotan kog mi je poslala Luchessa. Ovo je jedan od šest lakova koje je Manhattan prošle godine napravio u saradnji sa Bonnie Strange, nemačkom blogerkom i javnom ličnošću, i meni najlepši u kolekciji. Manhattan lakovi imaju 7 ml. Ne znam ima li ove kolekcije još u ponudi.


The other Manhattan polish that ever came into my stash is this dark beauty that was sent to me by Luchessa. This is one of six polishes Manhattan made last year in cooperation with Bonnie Strange, German blogger and public figure, and of the six this one is the most beautiful to me. Manhattan polishes come in 7 ml bottles. I don't know if this collection is still available.


The Wow-Show! je tamno ljubičasti jelly lak ispunjen zlatastim šljokicama koje mu daju braonkast ton. Lak je glatke površine i visokog sjaja. Formula nije idealna. Prilično se neravnomerno nanosio i povlačio se sa svakim prelazom četkice. Sušio se prosečnom brzinom. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam motiv pečatiran sa MoYou Nails pločice 22.


The Wow-Show! is dark purple jelly polish filled with gold glitter that gives it brownish tone. It dries to a smooth, glossy finish. Formula is not great. It went on unevenly and every brush stroke had dragged polish. Drying time was average. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have a motif stamped from MoYou Nails 22 image plate.


26 comments:

  1. Zanimljiva kombinacija boje i simera. Svidja mi se. :)

    Jos kad bi imao lepsu bocicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za bočicu se sasvim slažem. Nisam ljubitelj ovog pakovanja.

      Delete
  2. Bas je lep, sigurno je jos lepsi uzivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela bih da mogu da kažem da je lepši uživo, ali zapravo slike su prilično verne.

      Delete
    2. U svakom slucaju tvoja boja ;)

      Delete
  3. I own this - and love it!
    It looks so beautiful on you and the stamping completes it so well!!

    ReplyDelete
  4. Divan je! Ovakvi lakvi su divotica i vredi ih nositi, pa čak i ako se malo pomučimo oko nanošenja :D Pečatiranje je super! Super su se iskomibovale boje!

    ReplyDelete
  5. Jedan od meni najlepših manikira na tvom blogu :)
    Lak je predivan, a pečatiranje još lepše.

    ReplyDelete
  6. Baš mi se dopada. Howl you doin je nešto na sličan fazon, makar sam očekivala da bude. Nažalost slika se potpuno drugačije, ali ja vidim to ljubičasto-zlatno u njemu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je Howl you doin mnogo zanimljiviji jer nisu obične šljoke, ali po tonu jesu slični.

      Delete
    2. Zato se i meni dopada, divna je boja, baš lep lak.

      Delete
  7. Bas je lep. :) Pecatiranje zlatnim motivom je un pogodak! Sjajno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubičasto i zlatno - dobitna kombinacija :D

      Delete
  8. Divno izgleda, posebno ispečatiran! Nažalost, poznato mi je da je formula mahom loša, zato sam prestala da kupujem ove lakove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ti imaš pristup ovoj kozmetici. Nisam znala da su generalno lošije formule.

      Delete
  9. Super izgleda i baš ti dobro stoji. :)

    ReplyDelete
  10. Bas je lepa boja, nekako Christmassy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda deluje tako zbog zlatastih šljoke :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...