01 June 2014

Maj


Ovaj maj je bio težak, kao što i sami znate, no u njemu je bilo i lepih momenata. Proslavila sam drugi blogorođendan i zajedno sa darežljivim sponzorima organizovala nagradne igre, koje traju još danas i sutra. Ako se niste prijavili za neku od nagrada to možete učiniti ovde - http://cajkinekandze.blogspot.com/2014/05/blogoroendanske-radosti.html. Pridružila sam se i Simples - Nail Art from Muggle to Mastery grupi, a to možete učiniti i vi. Nije potrebno iamti blog, samo želju da naučite nešto o nail artu. Blogerke su se udružile i organizovale rasprodaju kozmetike, a sav prihod ide za pomoć žrtvama poplava. Ova prodaja još traje tako da još uvek možete da potražite nešto za sebe i pritom učinite dobro delo - http://www.makeupandmore.net/blog/humanitarna-rasprodaja-kozmetike-blog-sale/. Ukoliko radije želite da kupite komad nakita, a da time pomognete žrtvama poplava, i moja humanitarna prodaja nakita i dalje traje.

As you know, this May has been difficult, but there were some nice moments as well. I have celebrated my second blogaversary and thanks to generous sponsors I have organized giveaways, that last for two more days. If you haven't entered one of two internationally open you can do it here - http://cajkinekandze.blogspot.com/2014/05/blogoroendanske-radosti.html. I have joined Simples - Nail Art from Muggle to Mastery group, and you can join us too. You don't need to have a blog, just desire to learn about nail art. Serbian beauty bloggers have organized flood relief charity blog sale. This one isn't internationally open, but if you want to help you can donate to any of official flood relief accounts.



Što se noviteta tiče, nije ih bilo mnogo. Prvo sam naletela na OPI At Your Quebec & Call, koji sam merkala još prošle godine. Ovo je raritet, lak iz 2004. godine. Smatram da je činjenica da se za godinu dana otkad sam ga videla nije prodao dobar znak da je čekao baš mene da ga povedem kući. Potom sam iskoristila Shopping Night da u Sefori u Knezu, sada zatvorenoj, uzmem OPI My Private Jet. Potom me je Maria iznenadila paketićem Catrice Luxury Lacquer lakova. Jedan zadržavam, dva su otišla na humanitarnu prodaju, jedan na razmenu. Još jedan Catrice je neplanirano došao do mene, ovog puta zahvaljujući Jeleni. Već više od dve nedelje testiram Trind matirajući nadlak i videćete već sutra kako se pokazao (odličan je). Za kraj su mi stigla dva seta vodenih dekala sa KKCenterHk. Jedan sam već odvojila za Japanizam, ali drugi ću pokušati što pre da vam predstavim. Od noviteta u prodaji su OPI Neon lakovi, a Coca Cola kolekcija je najavljena za jun. Sephora u Knezu je zatvorena, ali se zato na Zelenom vencu otvorio još jedan distributivni centar Alexandar Cosmetics. Ceo Depend asortiman je na 20% popusta do 8. juna, a u Mauricius parfimerijama se samo ovom prilikom sabira i njihov redovni popust subotom, odnosno sredom.

As for the new-ins, there weren't many. First I ran into OPI At Your Quebec & Call, which I had eyed last year. This is a HTF polish from 2004. I consider the fact that in hadn't sold in a year a sign that it was waiting for me to take him home. I had also caved in and finally bought OPI My Private Jet. Then I received a surprise package from Maria which contained four Catrice Luxury Lacquer polishes. I will keep only one, I have placed two for charity sale and I have swapped one. Another Catrice had unexpectedly found its way to my stash, this time thanks to Jelena. I've been testing Trind Top Coat Matt for over two weeks now and you'll see tomorrow how I like it (it is excellent). I have also received two sets of water decals from KKCenterHk. I have put one aside to wear for Japanizam, but I'll try to show you the other one as soon as possible.



14 comments:

  1. I'm glad I would help you with the favorite from the LL collection :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You have helped much more than that because others were on charity sale so you helped our flood relief.

      Delete
  2. Drago mi je da si uzela Quebec, kad se setim da sam jos proslo leto merkala taj preostali primerak i ne mogu da verujem da je prezimio tamo.

    Koliko sad ispadne Depend lakic u Mauricijusu, nesto simbolicno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da obični ispadnu nešto ispod 150 dinara. Reče mi žena tačnu cenu, ali sam je skroz smetnula s uma.

      Delete
  3. meni je drago da je taj svibanj više došao kraju... naravno da sve nije bilo crno, ali ne ponovio se :)

    ReplyDelete
  4. Reci mi gde se tačno Alexandar otvorio na Z.Vencu?? Moraću da svratim. Zapao mi je za oko Catrice koji si dobila od Jelene, nadam se da ćeš odraditi recenziju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uradiću recenziju, naravno. Samo je pitanje kada :D

      HILL COSMETICS // BEOGRAD (Zeleni venac)
      Jug Bogdanova 5-7
      Tel.: 011/328 26 17

      Delete
  5. Congrats on your blog's two years!! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Jedino meruha baš jako. Vidi se da je 0-free :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...