05 November 2013

MoYou Nails 230


U postu o pečatiranju ste imali priliku da vidite ovu pločicu na delu, kao i dva dezena sa nje. Pre nego što sam napravila taj članak o pečatiranju već sam bila spremila jedan, po sadržaju isti i sa istom pločicom, ali kako sam u međuvremenu nabavila silikonski podmetač odlučila sam da slike sa haotičnom pozadinom koje sam već snimila zamenim mirnijima i jasnijima. Ovog puta nisam baš najbolje uklapala lakove, tako da su neke šare manje vidiljive, ali su sve veoma lepe i odlično se prenose. Sa ovom pločicom čak nisam morala da tražim neke posebne uglove i smerove za grebanje ili prenošenje slika.

China Glaze GR8 preko Trind Emerald Swirl

You could see this stamping plate and two motifs from it in my stamping tutorial post. I had made another tutorial with the same plate, but that was before I bought the silicone mat and those photos were taken with a chaotic background you get to see now. This time I didn't match the polishes in the best way possible, so some designs are less visible, but they are all lovely and transfer perfectly. I didn't even need to look for special angles and directions to scrape or pick up images.

China Glaze GR8 over Trind Emerald Swirl

Ova pločica ima četiri velika motiva za ceo nokat (20x13 mm), kao i 20 mm dugačak cvetni motiv koji se može koristiti za frenč ili na neki drugi način. Jedan od motiva za pun nokat se može koristiti ceo ili parcijalno. Meni on po veličini odgovara samo palcu, ali sam mogla da izdvojim centralni motiv za ostale nokte ili samo obodne motive ili bilo koju njihovu kombinaciju.


This plate has four big full nail designs (20x13 mm) as well as one 20 mm long floral motif that can be used for French manicure or in some other manner. One of the full nail images can be used entire or partially. When whole, it only fits my thumb, but I could select only the central motif or the corner designs or any combination of those to transfer.

China Glaze Short & Sassy preko Don Juan LK183, Miss Sporty Check Matte
China Glaze Short & Sassy over Don Juan LK183, Miss Sporty Check Matte

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), poštarina za Srbiju je 10,27 €, a uz narudžbine preko 30 £ se dobija poklon pločica. Ukloliko vam se poštarina čini visokom, imajte na umu da je reč o preporučenoj pošiljci sa praćenjem i potvrdom o prijemu. Dakle možete biti sigurni da će vam pošiljka stići. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Essence Love Potion preko OPI Muir Muir On The Wall
Essence Love Potion over OPI Muir Muir On The Wall

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £. You get free stamping plate for orders over 30 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


23 comments:

  1. Jako, ali jako mi se dopadaju ove kombinacije slicnih boja koje radis! :) To me uvek podseti na draperije koje je moja baka imala nekada davno. Uglavnom, volim taj izgled i bome svaki put kad vidim tvoje nokte, prisetim se lepih uspomena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konkretno sam mislila na crvenu kombinaciju <3
      P.S. Ne znam da li imas Pinterest, ali sam ja podelila http://www.pinterest.com/TamtamaraF/nail-it-d/

      Delete
    2. Hvala ti i hvala što si podelila na Pinterestu. Ja to čudo nemam i nemam pojma čemu služi.

      Delete
  2. They transfer really well - oh the last one <3

    ReplyDelete
  3. Najviše mi se dopada poslednja slika. :) Šta se desilo sa postom za Beyond, ubeđena sam da sam videla juče u news feedu, a kad se klikne nema članka - ili je bila fatamorgana pošto baš želim da ga vidim. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videćeš ga 14. Greškom sam ga sinoć objavila umesto da ga zakažem.

      Delete
  4. Mislim da mi se najviše sviđa Emerald kombinacija...nekako me podseća na britanski dvor :D Baš je kraljevska :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Svi dezeni na ovoj pločici podsećaju na mebl štof, dekorativne draperije i tapete, tako da mi se tvoja asocijacija dopada.

      Delete
  5. Poslednja kombinacija mi se najviše dopada... Divno

    ReplyDelete
  6. jao, kako je lepo, nekako rustično (ali na dobar način :D) poslednja kombinacija je fantazija!

    ReplyDelete
  7. Such pretty manis! I love the designs and yay for great transfer! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  8. stalno mjerkam neke pločice, a kad ih se konačno dočepam najčešće ih isti tren zaboravim ;)
    dobro si složila ove manikure, volim suptilan stamping :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I ja kao ti kupim pločice, odložim i zaboravim. Ove su toliko savršene da je nemoguće ostaviti ih na miru.

      Delete
  9. mnogo dobro ti izgledaju nokti sa pecatima! superiska :)

    ReplyDelete
  10. Prelepa mi je poslednja kombinacija sa Muir Muir On The Wall.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...