03 October 2013

MoYou Nails 217


Veoma mi je žao što nemam više vremena i prilike za pečatiranje, posebno sada kada imam zaista divne pločice. Slučajno sam letos saznala za britansku firmu MoYou Nails koja pravi fantastične pločice za pečatiranje sa motivima kakve nisam videla kod drugih proizvođača. Zadovoljstvo mi je da vam danas predstavim jednu od dve pločice koje sam dobila na recenziju.


I am so sorry I don't have more time for stamping, especially now I have really gorgeous image plates. This summer I have accidentally learned about British company MoYou Nails which makes fantastic stamping plates with designs I haven't seen other manufacturers have. It is my pleasure to show you one of two image plates I received to review.

Jesenji Matching Manicure: koristila sam Color Club Golden Girl i Warming Trend za gradijent, China Glaze Short & Sassy i MoYou pločicu 217 za pečatiranje, Miss Sporty Check Matte za matiranje.

Moje iskustvo sa pečatiranjem motiva za ceo nokat je skromno, pre svega zato što su ti motivi uglavnom suviše mali za moje nokte. To nije slučaj sa MoYou Nails pločicama. Na ovim pločicama su slike veličine 1,3 x 2 cm i po veličini odgovaraju svim mojim noktima sem palcu, koji je nešto širi od 1,3 cm. Pločice imaju zaštitni papir na poleđini tako da ivice nisu oštre i plavu foliju preko lica. Motivi su dobro urezani i lepo se prenose na pečat.

Autumn Matching Manicure: I used Color Club Golden Girl and Warming Trend for gradient, China Glaze Short & Sassy and MoYou plate 217 for stamping, Miss Sporty Check Matte for mattifying.

My experience with full nail images is quite modest, mostly because full nail images are too small for my nails. That isn't the case with MoYou Nails image plates. These stamping plates have 1,3 x 2 cm motifs that fit all my nails except my thumb, which is a bit wider than 1,3 cm. Plates come with protective paper backing so the edges aren't sharp. They also have blue foil over the front. Designs are well etched and transfer really well on the stamper.

Don Juan One Coat OC229, Kiko Mirror 616 Silver, Miss Sporty Check Matte

Sva četiri motiva sa ove pločice mi se veoma dopadaju i mislim da se dobro uklapaju u moj stil. Nejednako prenesene slike koje možete videti su rezultat kombinacije čudnog oblika mojih noktiju i mog skromnog iskustva sa pečatiranjem motiva za ceo nokat. Moram poraditi na centriranju motiva. I na strpljenju. Neki motivi mi se ne bi razmazali da sam sačekala da se propisno osuše.

Don Juan One Coat OC229, Kiko Mirror 616 Silver, Miss Sporty Check Matte

I like all four of these designs and I think they go really well with my style. Unevenly transferred images are due to combination of my weirdly shaped, uneven nails and my modest experience with full nail stamping. I do have to work on my stamping skills, especially centring. And patience. Some of the transfers wouldn't smudge if I had only given them enough time to dry.

China Glaze GR8, China Glaze Emerald Fitzgerald

Uz pločice sam dobila i MoYou pečat i grebač, ali pečat je isprva bio suviše gladak da bi preneo sliku i za njega se lepi svaka trunka i nemoguće je očistiti ga. Ovde moram da pohvalim korisnički servis kompanije MoYou Nails jer su mi kada sam se požalila na ovaj problem zapravo pomogli da ga rešim. Ispostavilo se da je pečat silikonski i da sam ga isprva suviše blago isturpijala. Posle dodatnog turpijanja je odlično radio. Grebač je plastičan, sasvim klasičan i dobar.

China Glaze GR8, China Glaze Emerald Fitzgerald

Image plates came with stamper and scraper, but the stamper was too smooth at first so it didn't pick up images at all, but it picked up every speck of dust and was impossible to clean. This is where I really have to commend MoYou Nails customer service because they actually helped me sort this problem out once I mentioned it. It turned out the stamper is silicone and that I filed it too lightly. It worked great after additional filing. The scraper is plastic, classic and good.

China Glaze Cosmic Dust, Color Club Beyond, Miss Sporty Check Matte

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), poštarina za Srbiju je 10,27 €, a uz narudžbine preko 30 £ se dobija poklon pločica. Trenutno su pločice sa motivima za Noć veštica na sniženju. Ukloliko vam se poštarina čini visokom, imajte na umu da je reč o preporučenoj pošiljci sa praćenjem i potvrdom o prijemu. Dakle možete biti sigurni da će vam pošiljka stići. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

China Glaze Cosmic Dust, Color Club Beyond

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £ and Halloween plates are now 3,99 £. You get free stamping plate for orders over 30 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


33 comments:

  1. Nisam disala dok sam gledala 1. i 4. look, bez problema bi ih nosila.

    ReplyDelete
  2. 1 i 3, jednostavno savrseno! Prelepo si iskombinovala boje, odusevila sam se!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Trudila sm se da napravim prijatne i nosive kombinacije.

      Delete
  3. E kao da mi citas misli :)
    Ja uzela u Alexandru mini plocu i pecat. Svidja mi se pecatiranje veoma, samo treba vremena da se udje u stos! :D
    Nisam znala da se pecat isturpija pre upotrebe? Je l' to mora sa svakim?

    Ovo je stvarno prelepo! Mnogo ti dobro stoji, a ja cu se sigurno ponoviti sa jos nekom tablom :)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mora svaki pečat da se isturpija. Samo ako je suviše gladak i ne može da pokupi lak sa pločice.

      Delete
  4. I meni se najvise dopada 1 i 3.... Predivno je.

    ReplyDelete
  5. Hahaha "my weirdly shaped nails" - well I love them - and the stamping too - it looks fabulous :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, they are wonky so they are a bit difficult to stamp over. I am very glad you like it.

      Delete
  6. ovo je stvarno prekrasno, voljela bih da sam i ja tako vješta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja nisam mnogo vešta u pečatiranju, ali ova pločica je zaista odlična, a i vežba čini majstora.

      Delete
  7. Meni ovo deluje fenomenalno, drugi i treći posebno. Samo sada će te mi se smejati, ja ne znam kako se koriste pečati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokušaću da za recenziju naredne pločice spremim i mini uputstvo.

      Delete
    2. To bi bilo super za nas neznalice. Hvala ti!

      Delete
    3. Videću šta mogu da učinim.

      Delete
  8. Odusevljena sam! Motivi su predivni, plocice koje sam videla kod nas uvek su nekako bile sa jednostavnim motivima, a ovo je vec umetnost. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je taj nedostatak originalnosti kod nama dostupnih pločica predstavljao problem, ali sada je problem rešen :D

      Delete
  9. vilica na podu. prvi i treći, neverpvatno!

    ReplyDelete
  10. Meni se najvise dopadaju treca i cetvrta kombinacija! Vaaaau! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Četvrta mi se malo razmrljala, ali drago mi je što ti se bez obzira na to sviđa.

      Delete
  11. Oooh these are all really beautiful! You picked some really pretty color combinations... I especially love the green and gold one. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I tried to make as nice combinations as possible.

      Delete
  12. sve su mi kombinacije prelepe ali prva crvenkasta i poslednja srebrna su mi favoriti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Jesenji matching manicure (prva kombinacija) je izgleda apsolutni favorit.

      Delete
  13. pločice super izgledaju, baš su originalne :D

    ReplyDelete
  14. Wooow prva slika i poslednja...Bozanstveno :)

    ReplyDelete
  15. Fantasticno izgledaju! Dopada mi se sto su veci i mogu lepo na sve nokte da mi stanu. Jako lepo si uradila sve dezene! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene je oduševila veličina jer mi je inače teško da nađem dovoljno velike dezene.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...