19 September 2013

Essence Colour & go 156 Me & My Lover


Drugi lak iz nove Essence ponude koji predstavljam je jedan od dva teksturisana laka koja su stigla kod nas. Proizvedena su tri, nose nalepnicu "Sparkle Sand Effect", a kod nas se mogu naći crveni i crni. Bež je izgleda dostupan samo na duplom štandu. Essence lakovi ne sadrže DBP, toluen, formalinski rezin i kamfor. Imaju 8 ml i koštaju 219 dinara. Mogu se nabaviti u DM i Lilly drogerijama, kao i u Mauricius parfimerijama.


The second new Essence polish I get to show you is the first of the two textured polishes available on single counters. There are three colours, they are labelled as "Sparkle Sand Effect", the black and red one are available on single counters and the beige one can be found on double counters. Essence polishes are big 5-free (don't contain formaldehyde, dibutyl phthalate (DBP), toluene, formaldehyde resin and camphor). They come in 8 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Ako vam se ovaj lak čini poznatim, u pravu ste. On dosta podseća na Golden Rose Holiday 56 i OPI Magazine Cover Mouse, ali se ipak razlikuje od njih. Baza mu jeste boje maline i isto je ispunjen zlatnim i ružičastim šljokicama kao ta dva, ali Essence kao da u sebi sadrži dodatni sjaj. Deluje sočnije, vlažnije i ne sasvim mat. Baza mu je ružičastija. Na kraju članka možete videti i poredbenu sliku.


If this polish looks familiar, you're right. It resembles Golden Rose Holiday 56 and OPI Magazine Cover Mouse a lot, but they do differ. The base colour is raspberry red and it is filled with pink and gold glitter as is the case with the other two, but this one seems to have additional shimmer. It looks juicier, squishy and not quite matte. The base colour leans more towards pink than the other two. You can find comparison photo at the end of the post.


Lak se maže pristojno dobro. Imam utisak da je nešto ređi od drugih teksturaca, koncentracija granula nije tako visoka kao kod drugih teksturisanih lakova koje sam probala, ali baza je u boji i lak pokriva nokat iz dva sloja. Ja sam ga mazala bez ikakve podloge i nije mi obojio nokte. Napomenula sam ranije da se ne suši onako brzo kao drugi teksturci, ali ne suši se dugo već prosečnom brzinom za lak za nokte. Nisam pokušala da ubrzam sušenje brzosušećim kapima.


The application was quite good. I have a feeling it is somewhat thinner that the other textured polishes, the granules aren't as concentrated as in other textured polishes I tried, but the base is coloured and it gives full coverage in two coats. I applied it over bare nails and it didn't stain. I mentioned earlier that it doesn't dry as fast as other textured polishes, but it doesn't take long time to dry. It dries just as an average polish would dry. I haven't tried to speed the drying up with quick-dry drops.


Prve četiri slike su snimljene na direktnom suncu, druge četiri u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


The first four photos were taken in direct sunlight, the other four in shade. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

Golden Rose Holiday 56 - Essence Colour & go 156 Me & My Lover - Golden Rose Holiday 56 - Essence Colour & go 156 Me & My Lover


30 comments:

  1. prelep je, pogotovo u hladu što je verovatno super ako je vreme i dalje očajno u bgu.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Blago tebi ako možeš da se odlučiš za jedan od ta dva. Meni su oba divna.

      Delete
  3. I mene je odmah podsetio na GR 56. :)
    Bas lepa boja.. Super sto je i Essence ubacio teksturisane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se dopada što su prihvatili novinu. Samo još sušenje da ubrzaju i biće divno.

      Delete
  4. Nisam videla da je Essence izbacio texture lakove, a kako sam navucena na iste moracu neki da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, sada su ih ubacili u ponudu. Nadam se da će staviti još boja.

      Delete
  5. This makes me think of berries of all kinds, it looks almost edible :)

    ReplyDelete
  6. Divan je, samo da mi nije presvetla nijansa.
    Dopada mi se vise od GR zato sto je vockastiji. Odlicno poredjenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar ti je presvetao? Mislim da bi trebalo da ga makar probaš.

      Delete
    2. Magazine Cover Mouse mi je bledunjav, pa zato.

      Delete
    3. Kapiram, kapiram. Ovaj je malo jači od njega, ali ne drastično.

      Delete
  7. Jako je lep. Ja te nove nijanse nisam primetila u DM-u, a mozda nisam dovoljno zagledala. Bas sam pomislila kako lici na GR 56, ali je za nijansu tamniji i svedeniji. Jako je lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ih još nisam videla u prodaji, a trebalo bi da su prošle nedelje pušteni u promet. Ne znam o čemu se radi.

      Delete
  8. nisam znala da imaju ove lakice u ponudi! ovaj izgleda prelepo

    ReplyDelete
  9. That's a really striking shade of red on you! So pretty! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  10. :O!!! This is so gorgeous!! O_O I hope I get the textured Essence polishes where I am (we are so slow at getting Essence collections where I live >.<;)
    Great swatches!! :D

    I am a new blog follower :)
    www.artevolve.blogspot.ca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I think you'll get them because this is addition to the core range, now one of the trend editions.

      Delete
  11. Jap prelep je, praznicni. Bice hit za novu godinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno hoće. Svetlucav je pa je pogodan za takvu svečanost.

      Delete
  12. Predivno, ime me posebno odusevljava kao i to kako ti stoje crvene boje! <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...