16 August 2013

Zoya Neely


Današnji tematski petak posvećen je Zoya lakovima i ja sam odlučila da isprobam Neely, iz ovogodišnje prolećne kolekcije Lovely. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Pixie Dust lakovi koštaju 700 dinara, a svi ostali 560 dinara. Možete ih nabaviti u Ultra Sunu. Ultra Sun šalje širom Srbije, a ima i distributere u Nišu i Čačku.


This Friday we wear Zoya polishes so I decided to try Neely, from this year's spring collection called Lovely. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Neely (ZP655) je jedan od tri pastelna laka iz kolekcije Lovely. Ovo nije sasvim obična mint zelena. Malo je prigušenija i vuče na sivo. Boja deluje pomalo starinski i podseća me na činije od seladona koje sam videla u Topkapı palati. Finiš je krem i visokog je sjaja. Nisam sasvim sigurna da li mi se dopada kako mi ova nijansa stoji jer čini da mi prsti deluju crvenije nego što jesu, ali sama boja mi se veoma dopada.


Neely (ZP655) is one of three pastel shades from Lovely collection. This isn't a regular mint green polish. It is somewhat muted and leans towards grey. The colour has a vintage feel and reminds me of celadon ware I have seen at Topkapı palace. The finish of this polish is creme and the gloss is high. I am not sure if I like how this shade looks on me because it gave me lobster hands, but I love the shade itself.


Ne znam da li je to do ove nijanse ili je problem samo u mojoj bočici, ali zaista sam se namučila oko mazanja. Lak je bio veoma gust, nanosio se naravnomerno i ostavljao brazde koje su se donekle izravnale tokom sušenja, ali ne u potpunosti. Dva su sloja potrebna za punu boju, ali punu pokrivenost sam dobila tek sa tri sloja dok ravnu površinu nisam ni tada postigla. Za desnu ruku sam odlučila da stavim nekoliko kapi Zoya Renew razređivača i on je prilično popravio situaciju. Lak se sušio brže nego što sam očekivala kada se uzme u obzir njegova gustina i broj slojeva koje sam namazala.


I don't know if it is the formula of this polish or it is just my bottle, but application was a chore. The polish was very thick, it went on unevenly and streaky. It levelled to some extent, but not entirely. It takes two coats to achieve full colour, but it took me three coats to get full coverage. I couldn't get even and flat surface. I decided to add several drops of Zoya Renew thinner for my right hand and it improved the situation immensely. The polish dried faster than I'd expected considering how thick it was and how many coats I had on.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prvih pet slika imam tri sloja laka i nemam nadlak. Na poslednje dve slike imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat in the first five photos. I have two coats of polish and no top coat in the last two photos. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


34 comments:

  1. Lepa boja, ali mi ne zvuči primamljivo zbog formule. Ipak oni koštaju mnogo(za moj ukus i naš standard), da bi se dešavale takve stvari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te potpuno, ali se nadam da je to bilo samo do ove bočice. Ja imam sreću da imam i razređivač pa sam uspela da rešim problem.

      Delete
  2. Boja je san snova.... i nokti su ti mrak <3

    ReplyDelete
  3. Bas mi se dopada lak, kao i ostala dva pastelca iz kolekcije. :) Steta sto formula nije bolja, al dobro, resila si stvar sa razredjivacem. :)
    Lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
  4. Bas se vidi da ostavlja celava mesta, steta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja to kažem, ali uspela sam da ga popravim.

      Delete
  5. pteta zbog formule, boja je predivna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je veoma zanimljiva. Drago mi je da se i tebi sviđa.

      Delete
  6. Dobro je sto si uspela da resis problem sa razredjivacem...

    ReplyDelete
  7. Normally I like my mints to be more bright, but I actually like this shade a lot...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I thought you might like it. It is unusual, but nice.

      Delete
  8. Jao, jao što ja volim ovakve nijanse <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da ih voliš. Beše si jedan takav nosila kada smo se upoznale?

      Delete
  9. Super je boja! Malo je falilo da ga i ja uzmem al sam odabrala Josie koja je ipak malo zivlja. ;)

    ReplyDelete
  10. Prelep je. Bas boja za tvoj srednji ten i zuckasti podton. Prava jesenja, mirnija mint nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to - jesenja nijansa, a opet svetla i pastelna.

      Delete
  11. I love how mellow this shade of green is! So pretty! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  12. Lep mintać :) Super što si uspela da ga središ razređivačem.

    ReplyDelete
  13. zanimljiva bojica... kod nas je zoya duplo skuplja :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naš uvoznik je i inicijalno stavio relativno okej cenu, ali ju je kasnije spustio, na našu ogromnu radost.

      Delete
  14. Malo su mi dosadile ove boje da ti iskrena budem, a podseca me na Maybelline Green Park :)

    Smesan mi taj izraz "celavo mesto", ali me istovremeno fascinira :D

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee, ja sam tek otkrila ovu boju ba mi je veoma zanimljiva :D

      Delete
  15. Šteta zbog čudne formule, baš je zanimljiva boja. Doduše i zahtevna, mislim da meni tek ne bi stajao.

    Iskoristiću priliku da se pohvalim: nabavila sam Essence Must Have u forumskoj razmeni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično što si ga ulovila. Mene je taj lak oduševio formulom.

      Neely ću poneti na iduće druženje ako hoćeš da je probaš.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...