30 August 2013

Zoya Darcy


Kako je ovih dana vreme prilično tmurno odlučila sam da ga osunčam lepim žutim lakom. Zoya Darcy iz ovogodišnje prolećne kolekcije Stunning mi je došla kao poručena i zapravo kako sam namazala lak granulo je sunce (onu provalu oblaka koja je usledila ćemo zanemariti). Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Pixie Dust lakovi koštaju 700 dinara, a svi ostali 560 dinara. Možete ih nabaviti u Ultra Sunu. Ultra Sun šalje širom Srbije, a ima i distributere u Nišu i Čačku.


The weather was murky last few days so I decided to bring some sunshine in form of yellow polish. Zoya Darcy, from this year's spring collection called Stunning fit the bill perfectly and actually the sun shone as soon as I painted my nails (we shall disregard the deluge that followed). Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Darcy (ZP663) je veoma lepa sunčana žuta krema, ili sam makar to mislila dok nisam pregledala slike sa sunca. Vidite li šimer? Samo na slikama se i vidi, što mislim da je šteta. Laku je sjaj prilično visok, a šimer je toliko sitan i po boji bčizak baznoj boji da je neprimetan. Čak je i na sajtu Darcy opisana kao krem lak. Pigmentacija nije loša, a konačni izgled je prilično plastičan i skoro neonski. Rekla bih da je ovo dobar izbor i za one koji vole da nose jarke i upadljive boje leti i za one koji, poput me, vole da takve boje nose zimi kako bi razbili sivilo.


Darcy (ZP663) is quite nice sunny yellow creme, or at least I thought so until I started to browse my sunlit photos. Do you see the shimmer? It is only visible in the photos, which I think is a shame. The polish is so glossy and the shimmer so fine and so close in colour to the base colour that it is practically invisible. It is described as creme on the official website too. Pigmentation is not bad and the overall look is quite plastic and almost neon. I think this is a good choice for those who like bright in your face colours in the summer as well as for those who, like me, like to wear such polishes in winter in order to counter the overall greyness.


Što se mazanja tiče, znamo da su žuti lakovi problematični. Neki manje, neki više. Ovo je relativno tipičan žuti lak po pitanju formule. Prvi sloj je veoma neujednačen, ali drugi sloj daje punu i relativno ujednačenu boju. Lak se donekle sam izjednačava što znači da nema razloga za brigu ako vam se pojave brazde u laku jer je sasvim moguće da će se površina izravnati. Meni se nije svuda izravnala pa sam nanela i treći sloj. Suši se prosečnom brzinom.


As far as the application is concerned, we know yellow polishes are troublesome. Some more, some less. Formula-wise this is quite typical yellow polish. The first coat is quite uneven, but the second one gives full and relatively even colour. The polish is somewhat self-leveling which means there's no reason to worry if it goes on a bit streaky as it is possible that it will even out. I still had some unevenness so I applied the third coat. It dries averagely fast.


Sve slike osim prve dve su snimljene na direktnom suncu. Prve dve su snimljene u senci. Na prvih šest slika imam tri sloja laka i nemam nadlak. Na poslednje dve slike imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


All photos except the first two were taken in sunshine. The first two were taken in shade. I have three coats of polish and no top coat in the first six photos. I have two coats of polish and no top coat in the last two photos. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


30 comments:

  1. Obozavam sve nijanse zute ;) Od pastel, preko ove, pa do neon ;)

    ReplyDelete
  2. Sunce na noktima! Svidja mi se boja, ali ne i taj pomalo plasticni izgled.

    Vise mi se svidela Creamy koja je prava krema. I nijansa je neznija, a formula tipicna za zute lakove.
    Ne razmatram je samo zato sto valja malo trositi postojece zute u kolekciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Creamy je prelepa, ali je malo bleda za moj ukus.
      Trošiti... Trošiti... Nisam sigurna da znam tu reč. :D

      Delete
    2. Ja sam prelomila ka svetlijim posle Essence Naughty but nice.

      Trosim samo Suncicu, sa njom se najlakse izborim u dva sloja.

      Delete
  3. Ovo je stvarno tvoja vedra boja :) Super ti stji na ten, a i dobro se slaze uz crno ;)

    ReplyDelete
  4. Wau! Mene tvoji i prasetovi nokti nikada neće prestati da oduševljavaju.

    ReplyDelete
  5. divan divan divan! verovatno ću ga uzeti kao nagradu kad potrošim jedan žuti catrice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislila sam na tebe dok sam ga mazala i pitala sam se da li bi ti se svideo.

      Delete
  6. I agree, a nice yellow polish always make your inner sun shine - it's beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I knew you'd understand. I needed that sunny brightness.

      Delete
  7. Patim sto mi ovajve nijanse ne leze. A bas mogu mocno da izgledaju.. Konkretno Darcy mi se mnogo dopada, i super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Jesi li probala nekoliko različitih žutaća da nađeš svoju nijansu ili ti žuti uopšte ne prijaju?

      Delete
    2. Probala sam neke, ali mi najbolje stoje pastelne nijanse (koje su me malo smorile, pa slabo mazem).

      Delete
    3. Sasvim razumem. Meni najbolje stoje limunaste nijanse, a nisam njihov ljubitelj.

      Delete
  8. Luda boja skroz :) Suncokretasta kakvu volim. Kad je žuto nek je pravo žuto :D

    ReplyDelete
  9. Love this yellow! Such a bright fun color! Like you, I wear colors like this all year round, not just in the summer. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think I first saw this one on your blog and I knew had to have it.

      Delete
  10. Ako nema sunca na nebu dobro je ga imati na noktima :D bas je lepi :).

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...