30 July 2013

Don Juan One Coat OC255


Ljubičasti Don Juan One Coat OC255 je danas na dnevnom redu. Ovo je lepa srednje-ljubičasta krema visokog sjaja. Deluje prilično nežno i ženstveno. Šteta što ja nisam preterano nežna ni ženstvena. Iako ova boja zapravo dobro ide uz moju boju kože, meni na noktima deluje veoma strano. Ovaj je lak nešto ređi ili manje pigmentovan od većine ostalih One Coat lakova, ali ipak pokriva iz jednog debljeg sloja i suši se baš brzo.


It is violet Don Juan One Coat OC255's turn today. This is a nice medium violet high-gloss creme. It looks very delicate and feminine. Too bad I'm not very delicate or feminine. Even though this shade goes well with my skin tone, on my nails it looks very strange. This polish is somewhat thinner or less pigmented than most of the other One Coat polishes, but it still gives full coverage in one thicker coat. It dries quite fast.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



28 comments:

  1. I love this type of medium violet - it's simply gorgeous!!

    ReplyDelete
  2. Jao ljubicasti <3 Mnogo lepa nijansa, mnogo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi mislim da bi lepo stajao ovaj lak, mada sam sasvim svesna da si se ti ipak opredelila za salonske i HE lakove.

      Delete
  3. Ne bi ni bilo zanimljivo da smo sve nežne i ženstvene :)
    A lak je baš lep, samo što moja sestra i majka u poslednje vreme saamo kupuju ljubičaste, pa su mi malo dosadili... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nešto su ljubičasti naglo postali popularni u poslednje vreme.

      Delete
  4. Stvarno su ti DJ odlicno pigmentovani! :) Svidja mi se sto ostavis jedan sloj da lepo vidimo. :)
    A boja nije moja, al' ti lepo stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako proizvođač tvrdi da je lak jednoslojac, ima da ga izazovem i da pokažem da li jeste ili nije.

      Delete
  5. Imam sličnu boju i ni ja nikako ne mogu da se naviknem na nju, kao da gledam tuđe nokte :D

    ReplyDelete
  6. Prelep je, volim ovakve nijanse :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. I to je to od naših boja iz ove kolekcije :P

      Delete
  8. Vau, koliko je jaci na noktima! Obozavam kad nam se to desi :D

    ReplyDelete
  9. Prdivna ljubicasta!!! Podseca me na GR Rich Color #47 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ne znam kakav je taj GR. Nisam ljubitelj Rich Color linije.

      Delete
  10. Pretty color... I think it looks very lovely on you. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  11. jao, ja nikako da se odlučim na ove lavande, a stvarno su divni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima baš prelepih nijansi, ali nešto mi ne idu uz nas.

      Delete
  12. Zenstvena u sustini nisam i jos uvek ne znam da li mi je u danasnje vreme zbog toga zao ili drago - zbog kojecega kojekude kudikamo ;)

    Jooj lavandaaaaaaa!!! *_*

    Ja ovo sutra moram kupiti, znas koliko jurim ovu boju?
    Strastveni sam ljubitelj ove biljke, boje, ametista... OBOZAVAM!
    Predivno! Posveticu se vise DJu, divni su. A i ti si divna sto ih prezentujes na tako lep nacin, ovo ti je po meni veoma uspesna saradnja :)

    Alekta*

    ReplyDelete
  13. Prava ljubicasta po meni :D Odlicno sto se brzo susi :)
    Evo jos jedne koja nije preterano zenstvena, ali volim sve moguce nijanse lakova :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi njihovi jednoslojci se brzo suše, što je odlično.

      Delete
  14. Ja sam prvi njihov lak kupila u crnoj boji i sad ću stvarno kupiti i ostale jer mi se najviše sviđaju zbog brzog sušenja i trajanja :D I taman da zamenim ove lakove koji su pri kraju ovim njihovim lakovima u tim bojama. I da me Bog vidi :D A stvarno imaju dobre boje i dobro su pigmentisane. Nadam se da će tako da nastave i da naprave još milion nijansi i lile i ljubičaste i crvene i plave i zelene i šljokičave i tako dalje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crvenih i plavih već imaju dosta, ali zeleni im fale.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...