18 July 2013

Don Juan One Coat OC250


Ah, breskva. Jedna od mojih omiljenih vrsta voća. Don Juan One Coat OC250 je lak breskvasto-narandžaste boje. Boja je veoma jarka i živa. Čini mi se da ne ide uz svetao ten. Nanosi se lepo. Pokriva iz jednog sloja, suši se brzo i visokog je sjaja.


Ah, peach. One of my favourite sorts of fruit. Don Juan One Coat OC250 is peachy-orange creme nail polish. It is very bright and vibrant. I think it doesn't go well with pale skin. It goes on well. It gives full coverage in single coat, dries fast and has high gloss.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



31 comments:

  1. Čini ti se :)) Ja imam baš svetao ten i upravo nosim neku ovakvu boju i mislim da mi stoji najlepše od svih koje postoje na svetu :D
    Mnogo su dobri ovi lakovi,kad se setim neke boje koja mi treba, bacam se u potragu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magi, ne sumnjam da tebi ovakve boje divno stoje, ali meni...

      Delete
    2. Pre zbog toga što nisi ljubitelj ovakvih nijansi :) Pojela sam juče breskvi tonu :D

      Delete
  2. Oh WOW, that really is super glossy - what a beautiful finish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This manufacturer has really nailed down creamy one-coaters' formula.

      Delete
  3. Bas je vockasta boja. Ni meni breskvasto naradzaste ne stoje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zna se koje su naše boje. Treba da ih se držimo :D

      Delete
    2. Zaista pokusavam da eksperimentisem vec neko vreme i svemu dam sansu, ali uvek se vracam na nase boje.

      Delete
    3. Pa da. Treba isprobati, ali ne po svaku cenu.

      Delete
  4. Baš je dobra boja a formula se po slikama vidi da je divna i visokog sjaja :)

    ReplyDelete
  5. breskve su mi prve posle malina :D nisu ovo naše boje, ali lak dobro izgleda,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Breskvice jedem ovih dana, ali maline će mi izgleda proći, a da ih nisam probala.

      Delete
  6. Apsolutno prelepo :)
    Ja i dalje verujem da ces ovo jednog dana ipak nositi nekada i da ces osetiti kao svoju boju :)

    Gr holiday 55 sam uzela danas. Ja sam preodusevljena ovim lakovima, a taaako mi se nisu dopali na prvi pogled :/
    Toliko o prvom utisku da je 100% tacan uvek, ili su prosto slike nekada (citaj cesto) varljive ;)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slike SU često varljive, slažem se. Ja uzeh GR holiday 64 na osnovu slike, ali mi se ne sviđa uživo :(

      Delete
    2. Ni meni se ne svidja mnogo 66 koji sam prvi skenirala i uzela. Ok je, ali sam ja ocekivala nesto - ne znam ni ja sta pravo da ti kazem :/
      Neocekivano sam pronasla favorite medju nijansama koje me uopste nisu privukle na prvi pogled :)

      Delete
  7. Ovaj lak je savrsen! Ne znam kako izgleda uzivo na tvojim rukama ali ovako ti super stoji! U poslednje vreme stalno zagledam narandzaste lakove. Ne znam sta mi je. :D

    ReplyDelete
  8. Uh Don Juan bi stvarno trebao da smisli bolje naziva za lakove od ovih postojecih :/
    Rekla bih da ti se cini i da ova nijansa moze i za pocrneli ten :)
    Obozavam ovakve i za mene je mh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurno bi izgledao savršeno na tamnijem i preplanulom tenu. Baš je jarka boja i na tamnojoj koži bi sigurno lepše došla do izražaja.

      Delete
  9. Lepa je boja, super je za leto i tamniji ten. :)
    I tebi super stoji, nisi mnogo svetla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam uhvatila malo bojice u šetnji gradom ;)

      Delete
  10. Jeste lepa boja i dosta originalna u ogromnoj ponudi nijansi. I i meni su slicne boje problematicne za nosenje, mada mi se bar po ovim slikama cini da ti ova stoji sasvim fino :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja zaista nisam zadovoljna kako mi stoji.

      Delete
  11. Te nijanse retko kome stoje, ali ova tebi stoji PERFEKTNO! Savrsena i letnja <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...