14 June 2013

Golden Rose Selective 48 Star Galaxy


Star Galaxy mi je stajao neisproban od februara. Iz nekog razloga se nisam mogla naterati da ga probam. Možda zbog tmurnog vremena, možda zato što sam ga kupila čisto da bih ga kupila. Golden Rose Selective lakovi imaju 16 ml, zanimljive bočice trougaone osnove i uzanu pljosnatu četkicu. U parfimeriji Kristabell koštaju 120 dinara, a verujem da su i drugde cene slične. Danas je na Ani tematski petak posvećen Golden Rose lakovima i ovo je moj izbor.


Today is Golden Rose-themed Friday at Ana and this is my choice. Star Galaxy has been left untried since February. I just couldn't make myself try it for some reason. Perhaps because of the murky weather, perhaps because I bought it just for the sake of buying it. Golden Rose Selective nail polishes come in interesting triangular 16 ml bottles and have narrow flat brush., zanimljive bočice trougaone osnove i uzanu pljosnatu četkicu.


Ako neki lak mogu mirne duše nazvati hematit-sivim, ovo je taj lak. Za poslednju sliku sam uzela pravi hematit da pokažem sličnost boje. U pitanju je tamno-sivi lak pun sitnog metalik šimera koji čini poteze četkicom vidljivima u laku. Finiš je skoro metalik. Mazanje mi je bilo malo problematično i ostajala su mi svetlija/manje obojena mesta, mada ne mnogo upadljiva. Imam utisak da se lak suši nešto duže i da je drugi sloj mestimično povlačio lak prethodno namazan.


If there's a hematite-grey polish, it is this polish. I actually hold an actual hematite in the last photo so I could show how close the two colours are. This is a dark-grey polish filled with metallic shimmer in which the brush strokes are visible. The finish is almost metallic. The application was somewhat difficult as I had several lighter/uncoloured spots, although it isn't very visible. I have an impression that it takes more time for this polish to dry and that the second layer actually pulled the coat underneath leaving bald spots.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


18 comments:

  1. Look at that shimmer - it's gorgeous!

    ReplyDelete
  2. i meni na pamet pade hematit! fantastičan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je mnogo lakše da preko minerala opisujem boje, ali ko želi da čita o hrom diopsid zelenoj boji?

      Delete
  3. Jako lep lak, šimer je sjajan!

    ReplyDelete
  4. Obozavam crne lakove sa shimmerom :)
    Predivno ti stoji :)

    ReplyDelete
  5. Baš je lep, ali ja želim i da vidim žuti (smaraću na svim frontovima dok ga ne namažeš) :D

    ReplyDelete
  6. E ovo si vec prava ti :) Mada podrzavam izlete u one bojice kao iz prethodnog posta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Opremila sam se tamnim lakovima tako da će biti dosta pravih mojih boja :D A u međuvremenu ću razbijati tamne blokove nekom neočekivanom bojom.

      Delete
  7. Ooo, pa Selective ima i tamnije boje.. :D
    Super je lak.. Mada sam sad navikla na neke veselije lakove kod tebe. :)

    ReplyDelete
  8. Bas je lep. Dopada mi se sto je simer diskretan. Ucinilo mi se da imam dosta slicnih lakova, a sad ne deluje tako :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...