10 June 2013

Golden Rose Holiday 60


Danas vam predstavljam drugi Golden Rose Holiday lak koji sam uzela. U predtavljanju prethodnog sam napravila grešku i napisala da među ovim lakovima nema istih boja kao u Zoya Pixie Dust kolekciji. Upravo današnji lak bi mogao biti zamena za Zoya Dahlia. Zoya Pixie Dust lakovi još nisu uvezeni pa ne mogu da uporedim ova dva, ali na osnovu slika mi se čini da su prilično slični.


Today I present you the other Golden Rose Holiday nail polish I got. When I showed you the first one I made a mistake and said that this collection doesn't have same colours as Zoya Pixie Dust collection. In fact, this polish could be a dupe for Zoya Dahlia. Zoya Pixie Dust haven't been imported yet so I can't compare them, but from the pictures I'd say they are very similar.


Lak inventivnog imena 60 u bočici je jasno crn i bogato ispunjen srebrnim šljokicama. Zapravo je tamno siv ispunjen crnim i srebrnim šljokicama. Na noktu se suši do tamno sive/izbledelo crne. Srebrne šljokice se lepo cakle, ali ne suviše upadljivo. Poput broja 58, ovaj lak se nanosi sasvim lako. Pokriva iz jednog sloja, ali ipak su potrebna dva da bi se dobila intenzivnija boja. Suši se veoma brzo. Moram napomenuti da sam prethodni teksturisani lak skidala uz pomoć folije, ali da to uopšte nije potrebno. Skida se kao bilo koji običan lak. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


In bottle the polish that is creatively named 60 looks clearly black with silver glitter. In fact it is dark grey filled with black and silver glitter. It dries to dark grey/faded black. Silver glitter sparkles nicely, but it isn't over the top. Like number 58, this polish goes on really easily. One coat gives full coverage, but it takes two to get more intensive colour. It dries very fast. I have to mention that I used aluminium foil to remove the previous textured polish, but it was quite unnecessary. It comes off like any other regular polish. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


30 comments:

  1. Prelijep je. Baš me zanima izgleda li divno kao Pixie Dust kad se stavi nadlak preko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda kao običan crni lak sa srebrnim šljokama.

      Delete
  2. prelep je, ne znam da li mi je lepši taj ili onaj prethodni. super si izabrala!

    ReplyDelete
  3. Divan je <3
    jedva cekam da dodju kod nas

    ReplyDelete
  4. It's like some kind of cool asphalt - it's pretty!

    ReplyDelete
  5. Oh wow. Nisam znala da ih GR ima. :D Radujem se. Dobar je efekat!

    ReplyDelete
  6. FENOMENALNO ti stoji! Odusevila sam se :)

    ReplyDelete
  7. Predivan je, moram ih potražiti u svom gradu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potraži ih. Veoma su zanimljivi. Mada su skuplji od klasičnih Golden Rose lakova, vrede novca.

      Delete
  8. Onaj prvi je za nijansu zanimljiviji, ali dopada mi se i ovaj.

    ReplyDelete
  9. izgleda fantasticno! podseca me na piljevinu od celika ili tako nesto :D

    ReplyDelete
  10. Lep je i ovaj ali ipak prvi mi je lepši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim te razumem. I meni je #58 daleko lepši.

      Delete
  11. Podseca me na svez asfalt... :)
    Dobar je i ovaj, al' mi je 58 ipak lepsi i zanimljiviji.. :)

    ReplyDelete
  12. Obozavam crne lakove za nokte . Ovaj mi se vise dopada od prethodnog.
    Ja sam kupila plavi(61) i odusevljena sam.
    Jurim svetlo rozi, cini mi se da je 63 ;)

    ReplyDelete
  13. Drago mi je sto se i kod nas mogu naci (ako nista drugo bar) zamene za sve one lepote kojih ima u Americi. Iako mislim da cu ove lakove preskociti, nisu u mom fazonu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma Golden Rose pokazuje da su zaista svetska firma. Sva je sreća pa su nam dostupni.

      Delete
  14. It does look similar to Dahlia... it's gorgeous! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've noticed that almost every manufacturer now has this colour combination.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...