13 May 2013

Essence Nail Art Magnetics 6 Spell Bound!


U poslednje vreme sam se bacila na plave lakove. Pošto nemam slike svoje stare kolekcije, ne mogu da vam dočaram koliko sam ranije volela plave lakove. Od šezdesetak lakova koliko sam imala u srednjoj školi, četvrtinu su činili plavci. Stoga nisam mogla da propustim priliku da uzmem poslednji komad Spell Bound! iz obližnjeg DMa. Mada se ovaj lak i dalje nalazi u Essence ponudi, kod nas ga više nema jer nemamo više dvostruke Essence stalke, na kojima se ovi lakovi prodaju.


I turned my attention to blue polishes these past few months. Since I don't have photos of my old collection I can't show you how much I loved blue polishes. Of around sixty polishes I had when I was in high school about quarter were different shades of blue. That's why I couldn't give the last Spell Bound! at the local DM store a miss. This one is still available at double Essence counters.


Ovo je magnetni lak koji bih podjednako rado nosila i nenamagnetisan i namagnetisan. Pre primene magneta izgleda kao dobar teksas, a posle se promalja intenzivna metalik plava boja. Lak je nešto ređi od većine magnetnih (vidi se da ne pokriva iz jednog sloja), ali se maže lepo i suši se brzo. Koristila sam novi magnet, kupljen na sajmu. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak, sem na trećoj slici, gde imam samo jedan sloj laka.


This is the magnetic polish I'd gladly wear both magnetized and unmagnetized. On its own it is denim blue, and after the magnet is applied, striking metallic blue appears. The formula of the polish is somewhat thinner than most magnetic polishes (you can see it doesn't cover in one coat), but it goes on well and it dries fast. I used the new magnet, bought at the Cosmetics fair. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat, except in the third photo where I have just one coat of polish.


28 comments:

  1. Kako ti uradis magnete, to nigde nema! Divno ti stoji Holandjanko :D :))

    ReplyDelete
  2. It looks like the magnet has improved a lot since their first ones, and the color is gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wouldn't know how better their new magnets are, I gave them a miss, but all of their magnetic polishes except the first series seem to be excellent.

      Delete
  3. u, stvarno je odličan i samostalan! a šta ti bi da zanemariš plavce? :)

    ReplyDelete
  4. Bas mi se dopada, sara je odlicna :)

    ReplyDelete
  5. Super mi je i bez magneta... Danas sam oduševljeno drugarici u Lilly-ju objašnjavala kako funkcionišu magnetni lakovi, bila na korak da kupim i ona mi je rekla da je to glupost :( Nikada neću imati svoj magnetni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zla drugarica. Ne slušaj je. Slušaj mene :D

      Delete
    2. Otišla je u NS, tako da moram opet otići u kupovinu. Ona je kao moja savest :D

      Delete
  6. Kad god vidim magnetni lak na necijim noktima odmah se tebe setim ;) lep je i ovaj a za plavce u srednjoj skoli potpisujem.

    ReplyDelete
  7. Baš je lep magnetni plavac.. ali su essence magneti čudni.. Možda kupim ipak onaj set magneta, ali nešto mi se ne daje 850 din.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu samo magnet da kupim?

      Delete
    2. Naravno. Imaš dva sa po tri šare i svaki košta oko 500 dinara.

      Delete
    3. To ću onda da potražim. Hvala :)

      Delete
  8. Kopam ja nesto po netu kopam i naidjem na ovaj tvoj post. :) Zaista je fenomenalna boja! Ja mnogo volim takve nijanse. Dopada mi se i sara. Super ti stoji!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...