16 April 2013

OPI Bond...James Bond


Bond...James Bond (HL D41) je drugi od tri OPI magnetna laka, iz Skyfall kolekcije. Kako nisam ljubitelj zlatne boje, a i nakit koji nosim je srebrn, nije mi bio na listi želja sam po sebi. Magnet je razlog što sam ga uzela. Kada sam ga prvi put videla kod Malog Praseta, zaljubila sam se u šaru. Zbog šare magneta sam željno iščekivala da nam stignu Essie Repstyle lakovi, ali sada više ne marim za njih jer je ovaj magnet savršen.


Bond...James Bond (HL D41)is the second of the three OPI magnetic polishes, from Skyfall collection. The polish itself wasn't on my wish list because I'm not a fan of gold colour and the jewellery I wear is silver. The reason for getting it was the magnet. I fell in love with the design when I saw Malog Prase's swatches. This magnet pattern was why I eagerly expected Eseeie Repstyle polishes to arrive, but I no longer care for them for this magnet is perfect.


Nenamagnetisan lak ima veoma bledu i prozračnu zlatastu boju. Kada se namagnetiše, izdvaja se boja starog zlata, a šara izgleda skoro srebrno. Završnica nenamagnetisanog laka je svetlucava, ali se u njoj vide tragovi četkice, a posle primene magneta vidi se gomila šljokica. Lak je veoma sjajan, veoma svetlucav i upadljiv.


The colour of non-magnetized polish is pale gold and it is very sheer. When magnet is applied the colour of old gold appears, and the pattern looks silvery. The finish of non-magnetized polish is frosty, but magnetized it becomes foily, filled with glitter. It is very shiny, very sparkly and in your face.


Ovaj lak se maže kao san, ali je malo prozračniji nego što bih volela, čak i sa dva sloja. Prilično je tečan. Suši se fantastično brzo tako da nisam mazala nadlak. Zapravo, za nadlakom nema nikakve potrebe - em se suši brzo, em je sasvim gladak, em je veoma sjajan.


This polish goes on like a dream, but it is a bit too sheer for my taste, even in two coats. The formula is on a thinner side. Drying time is amazingly fast so I didn't use fast-drying top coat. Actually, there is no need for top coat at all because it dries fast, it is completely smooth and it is very shiny.


Magnet je, poput onog koji se dobija uz Morning, Moneypenny, snažan, veoma praktičan i zanimljive šare. Šara je, u zavisnosti od ugla gledanja, niz vertikalnih krivudavih linija ili niz rombova koji podseća na zmijsku kožu.


As was the case with the magnet that comes with Morning, Moneypenny, this magnet is strong, in a practical holder and with interesting design. The pattern it produces is, depending on the angle you look from, either several vertical wavy lines or a series of snakeskin-like diamonds.


Prvih šest slika je snimljeno na indirektnom dnevnom svetlu, poslednje tri na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak na svim slikama sem na trećoj, na kojoj imam samo jedan sloj laka.

First six photos were taken in indirect natural light, the other three in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat in all photos except the third one, where I have only one coat of polish.


30 comments:

  1. A sheer magnetic polish really is annoying - but the pattern is nice...

    ReplyDelete
    Replies
    1. The pattern is amazing and the magnet is far better than Essie or Nails inc. ones.

      Delete
  2. stvarno su uboli sa ovim magnetima, nadam se da neće ostati samo na ovome. šara i boja, sve je odlično.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam da će ih izbaciti još jer ovi su savršeni.

      Delete
  3. I dalje nemam magnetni lak. Ljubomorna sam. Svaki tvoj magnetni je divan. Baš sam ljubomorna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj biti ljubomorna nego trk po magnetni lak i na tematski petak :D

      Delete
    2. Danas uzeh 3 ali na pijaci nije bilo magnetnih, sutra ću, da probam i ja to čudo konačno :)

      Delete
    3. Probaj obavezno. Veoma su zabavni.

      Delete
  4. Ni ja nemam magnetni lak! :D Nikako da mi se neki svidi... Cajo, ove kandze, ovaj... sare su divne :)

    ReplyDelete
  5. Uh predivno si ga uslikala!

    p.s. ima mesec dana da sam ovo podelila ali omanua što se tiče pravila, očigledno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi, nisi. Učinila si tačno ono što treba, nego ja ne volim te nagradice.

      Delete
    2. Mislim, nije zbog nagrade, nego zbog svega oko nje. Zapravo mi je strava što si ti izostavila sve to okolo.

      Delete
  6. http://oinkifyouloveopi.blogspot.com/2013/03/liebster-nagrada.html

    ReplyDelete
  7. Ni ja nisam neki ljubitelj zlatnih al ovaj je fantastican! :) Sara je savrsena!

    ReplyDelete
  8. Mnoogo je lep, nijansa i šara prava divota :)

    ReplyDelete
  9. nominovana si :) http://skinhairandmore.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-award.html#more

    ReplyDelete
  10. Prelepo! Tebi fantasticno stoje magnetski, i uvek lepo napravis saricu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVala, Bebi. Ovaj magnet je tako dobar da je zaista veoma lako napraviti šaru.

      Delete
  11. Sasvim luda sara, po tome su mi ovi OPIjevi magneti posebni. Cak mu je i bazna boja jako zanimljiva. Ali cena... nisu normalni :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Redovna cena je previsoka. Magnet zaista vredi, ali ne toliko. Cena na sajmu je bila neverovatno povoljna. Da su imali i treći magnetni, uzela bih ga.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...