18 April 2013

Keep calm and follow me 2


Sećate se da sam u jednom članku pokrila načine da budete u toku sa mojim pisanijem kada Google Reader bude bio ukinut? Sada sam dodala i Facebook stranu i svi postovi će biti linkovani tamo, možda ubacim i neke dodatne sličice.

You remember how I mentioned in one of my previous posts the ways to keep up to date with my posts once Google Reader is canceled? Now I have a Facebook page too. I shall post links to posts there and maybe I'll upload some extra pics.




5 comments:

  1. Koliko sam ja neinformisana za to ukidanje, c c c. Pratim te, nekad mi je mozda i lakse preko fba, a i sto kazes, uvek ce biti nekih extra slicica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to ce mi biti sredstvo brze razmene informacija, makar ta informacija bila smesna maceca slika.

      Delete
  2. Meni nije jasno da li ce to poremetiti moj blog kad se ukine Google reader ili samo pracenje?
    Inae lajkovala sam te preko fb :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neće ti poremetiti ni blog ni praćenje, samo nećeš moći da na tako zgodan način pregledaš/čitaš blogove koje pratiš dok ih ne ubaciš u Bloglovin ili sličan portal.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...