09 February 2013

China Glaze Galactic Gray


Veoma sam se prijatno iznenadila kada sam prošle nedelje saznala da je u Alexandar Cosmetics stigla Hologlam kolekcija China Glaze lakova. Iskreno, nisam je očekivala pre marta-aprila. Na internetu trenutno nema mnogo slika ovih lakova te će meni predstaviti veliko zadovoljstvo da među prvima predstavim tri nijanse koje sam odabrala. Hologlam kolekcija za proleće 2013. godine sadrži 12 linearnih prizmatičnih lakova. Ova linija je skuplja od klasičnih China Glaze lakova, ali nije skuplja od drugih kolekcija sa srebrnim zatvaračima (Bohemian Luster Chrome, Glitz—Bitz ’N Pieces) i svaki lak košta 489 dinara. Na žalost nema ih u radnjama kod beogradskih distributera, ali možete ih naručiti preko njih ili direktno od uvoznika.

izvor/source

I was very pleasantly surprised when I learned last week that Hologlam collection of China Glaze polishes had already arrived at Alexandar Cosmetics. I didn't expect it to arrive before March-April. There aren't many swatches of these polishes on the internet so I have the immense pleasure to be among the first ones to present three shades I picked for myself. Hologlam collection for Spring 2013. contains 12 linear prismatic polishes. These polishes are more expensive than regular China Glaze polishes and in Serbia they cost the same as other collections with silver caps (Bohemian Luster Chrome, Glitz—Bitz ’N Pieces).



Galactic Gray (81294) mi je bio prvi na listi kada su se prošle godine pojavile prve slike rozetne sa ovim lakovima. Nama su nedostupni i Color Club i Layla i Jade i Hits Specialita lakovi, pa čak i Catherine Arley, a svi oni imaju crne ili sive prizmatične lakove. OMG i Kalidoscope kolekcije su bile kod nas u prodaji i ostaci Kaleidoscope kolekcije se još mogu naći, ali plašim se da sivog laka (Let's Do It In 3D) nema. Zato sam znala da moram uzeti ovaj lak čim se bude pojavio.


Galactic Gray (81294) was the first one on my wish list when first pics of Hologlam swatch wheel started popping round the internet last year. Color Club, Layla, Hits Specialita, Jade and even Catherine Arley, all of which have black or grey prismatic polishes, are unavailable in Serbia. Both OMG and Kaleidoscope China Glaze collections have been imported and remnants of Kaleidoscope still can be found, but I'm afraid that the grey one (Let's Do It In 3D) isn't among them. That's why I knew I have to get this one as soon as it arrives.


Moj Galactic Gray ima čudnu, neravnu četkicu koja kupi mnogo laka i njome sam prilično teško nanela lak. Lak se ne slaže lepo sa Titania Kalzium-Gel bazom. Mazao se neravnomerno i posle dva sloja ovog veoma pigmentovanog laka imala sam slabije obojena mesta (vidljiva samo iz određenih uglova). S druge strane, jedan sloj laka preko Golden Rose Hydrating Aquafix baze je dao bolju pokrivenost od dva sloja preko kalcijum gela.


My Galactic Gray has odd, uneven brush that picks up too much polish and it was difficult for me to apply polish with it. The polish doesn't go well with Titania Kalzium-Gel base. It went on streaky and I had some almost bald patches after I applied two coats of this very pigmented polish. On the other hand, one coat over Golden Rose Hydrating Aquafix base coat gave better coverage than two over calcium gel.


Osnovna boja mu je prilično svetla, čelično siva. Prizmatične čestice su veoma fine i daju ujednačen, linearan hologramski efekat, mnogo finijeg prelaza nego Color Club Revvvolution. Finiji je i od Nfu.Oh holo lakova i nije tako zrnast pod rukom. Zapravo, sasvim je gladak. Duga je jedva vidljiva pri slabom svetlu i postaje upadljivija kako se intenzitet svetla povećava. Nadlak ne utiče na holo efekat.


The base colour of the polish is rather light, steel grey. Prismatic particles are very fine and give even, linear holo effect that has much finer shift than Color Club Revvvolution. It is finer than Nfu.Oh polishes and it is less grainy to touch. In fact, it is quite smooth. The rainbow is barely visible in low light and becomes more and more prominent as the light gets brighter. Top coat doesn't affect the rainbow.





U poređenju sa Color Club Revvolution i OPI My Private Jet, Galactic Gray je najsvetliji, najupadljivije duge i najfinije teksture. Revvvolution je upadljivo tamniji od njega, a prizmatične čestice su mu krupnije. Verzija My Private Jet koju sam pozajmila za ovo poređenje je braon osnove i veoma rasutih prizmatičnih čestica, ali je jasno da nije u pitanju rasuti već linearni holo, samo se ta linearnost teže uočava zbog udaljenosti i količine prizmatičnih čestica.

Galactic Gray - Revvvolution - My Private Jet - Galactic Gray
dnevno svetlo/daylight

Compared to Color Club Revvolution and OPI My Private Jet, Galactic Gray is the lightest one, its rainbow is the most prominent and its texture is the finest of the three. Revvvolution is visibly darker and has larger prismatic particles. The version of My Private Jet tah I borrowed for this comparison has brown base and very scattered prismatic particles, but the holo effect is linear, only it's harder to detect due to the amount of prismatic particles and the distance between them.

Galactic Gray - Revvvolution - MPJ - Galactic Gray
veštačko svetlo/artificial light

Galactic Gray - Revvvolution - MPJ - Galactic Gray
sa nadlakom, veštačko svetlo/with top coat, artificial light

Uradila sam i poređenje kako izgleda preko različitih baza. Ubedljivo se najgore maže preko obične baze, najbolje preko Golden Rose Hydrating Aquafix vodene (ne uvozi se više, ali vredi potražiti je po manjim parfimerijama). Bez baze se maže sasvim lepo, tako da ko neće da uzima još jednu bazu, ne želi da naručuje vodenu bazu iz inostranstva ili ne može da je nabavi, može da ga sasvim komotno maže bez ikakve baze.

1 sloj preko/1 coat over
Miss Sporty Cement Booster - Nfu.Oh Aqua Base - Golden Rose Hydrating Aquafix - bez baze

I did a comparison how it looks over different base coats. The worst is over regular base coat, the best over Golden Rose Hydrating Aquafix. It goes on quite well without any sort of base, so if you can't get your hands on aqua base or you don't want to buy another base coat, you can apply these polishes without any sort of base coat.

2 sloja preko/2 coats over
Miss Sporty Cement Booster - Nfu.Oh Aqua Base - Golden Rose Hydrating Aquafix - bez baze

Prvih sedam slika je snimljeno na dnevnom svetlu oblačnog dana, naredne četiri na direktnoj veštačkoj svetlosti, a slike poređenja prva na dnevnoj, ostale na veštačkoj svetlosti. Ukoliko nije drugačije naznačeno imam dva sloja laka i nemam nadlak.

First seven photos were taken in daylight on an overcast day, the next four in direct artificial light. First comparison photo was taken in daylight and others in artificial light. Unless otherwise stated I have two coats of polish and no top coat.

Edit:

Pošto je konačno proleće odlučilo da zaista dođe i sunce je granulo, mogla sam da snimim i nekoliko slika na suncu. Dva sloja laka bez baze i nadlaka.

Since spring finally came, I managed to take several photos in sunlight. Two coats of polish without top or base coat.





30 comments:

  1. Prelep je i lepo si ga uhvatila!
    Joooj a čitam objašnjenja za holo efekat... wow... meni bi to verovatno bilo ''ovo Vam je tačkasti'' ''ovo prugičasti holo'' LOL
    Moram da te iscimam da mi sve to lepo objasniš još jednom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokazaću ti i u praksi ako treba, ali ukratko bi bilo - DS Extravagance je rasuti/scattered jer svaka holo čestica vodi svoju politiku i pokazuje celu dugu sama za sebe, a DS Shimmer je linearni jer sve čestice čine celinu i daju dugu na celoj namazanoj površini.

      Delete
    2. E sada mi je sve kristalno jasno sa primerima, wow, HVALA :*
      Eto naučih i ja konačno o njima, sada razmišljam, svi moji OPIći su tog rasutog holo efekta...

      Delete
  2. Divan je, i super si uhvatila holo efekat :)))

    ReplyDelete
  3. Mnogo je dobar! Cini mi se da se bas lepo vidi holo efekat kod njega, i boja je fina, nije sasvim crn. Znam da se uvek izjasnjavam da za mene nisu holo lakovi ali nesto iz ove kolekcije moram da isprobam, i tacno, trazila sam upravo, skoro da uopste nema slika ovih lakova po netu. Jedva cekam da nam pokazes koje si jos kupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako me vreme posluži, naredna dva posta će biti o njima. Mislim da su ovi holo prikladni za neljubitelje holo lakova jer je ipak dominantna osnovan boja, a ne duga.

      Delete
  4. fanatstičan je, i baš temeljna porešenja. super su mi imena u ovoj kolekciji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Obećala sam poređenja i detaljan izveštaj. Mislim da je ovo prvi put da se ovakvi lakovi pojavljuju kod nas (mislim na to da im je potrebna posebna baza) pa treba lakoholičare na vreme pripremiti na to.

      Delete
  5. It's interesting to see the comparisons - and i really like this one - thanks for sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank YOU for stopping by. I was desperate when I saw your swatches of Halo Hues, knowing I can't get them, so this collection came at the right moment to cheer me up a bit :D

      Delete
  6. Svidja mi se samo sa duo chrome odsjajem, ovako u senci mi nije zanimljiv. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo mnogo je kompleksniji od duohroma jer pokazuje celu dugu, ne samo preliv dve boje ;)

      Delete
    2. Paaaa, ne baš. Duohrom pokazuje dve boje, multihrom više od dve, ali u oba slučaja bazna boja je ta koja se menja odnosno jedna boja ustupa mesto drugoj. U slučaju linearnih prizmatičnih/holo lakova bazna boja je uvek vidljiva, a na njoj cela duga.

      Delete
  7. divan divan divan :) obozavam holo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda obavezno obrati pažnju na ovu kolekciju.

      Delete
  8. Odlicno si ga uhvatila. Ima lep diskretan holo efekat, sto mi se bas svidja. Ja jos cekam sunce, pa da ih islikam :(

    ReplyDelete
  9. Odlican je! Super su ti ispale slike obzirom na vreme. U poredjenju sa Rev. i MPJ mi je ovaj najlepsi. :) Da vidis kakva je meni slogirana cetkica zapala kod onog sljokicavog pucajuceg CG. O.o Uzas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu da pretpostavim. Kako si rešila problem šlogirane četkice?

      Hvala.

      Delete
  10. Ne smem predugo da gledam u slike, pascu u iskusenje. :)

    ReplyDelete
  11. Gorgeous swatches, looks great on you and all those comparisons you did are really nice! I am dying to get my hands on these, but while I keep trying I love looking at other people's posts of them, so pretty :)

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Uz tebe nekako povezujem nežnije boje pa mi je ova izjava iznenađenje. Mislila sam da bi ti se pre svideo When Stars Collide.

      Delete
  13. I meni! Od ostalih Hologlam, inace vodi Revvolution.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Revvvolution mi je jedan od pet omiljenih lakova iz kolekcije i ne verujem da ga ijedan lak može istisnuti odatle.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...