28 December 2012

Novogodišnji manikir


Tema današnjeg petka je novogodišnji manikir. Učesnicima je ostavljen izbor da li će da urade manikir sa nekim novogodišnjim dezenom ili će samo namazati lak koji će nositi za doček. Pošto ja ionako lak menjam na dva-tri dana, odlučila sam da za danas uradim nešto svečano, a za sam doček da mažem neki drugi lak iz mora neisprobanih. Ako nemate ideju šta da mažete za Novu, Matea ima predlog.


This Friday's theme is New Year's mani. Participants can choose whether they want to do a special nail art or they just want to apply the polish they'd wear on New Year's Eve. Since I change my polish every two-three days, I decided to do a festive mani for today, and to try one of the many untrieds for the New Year's Eve. If you don't know what to put on your nails for New Year's, Matea has a suggestion.


Osnovna boja koju sam koristila je Flormar 398, zatim sam na vrhove noktiju nanela Essence Hello Holo i dok je lak još bio svež na cele nokte sam namazala Essence Disco Disco i sve sam to zacementirala debelim slojem nadlaka. Sličice su snimljene na direktnom veštačkom svetlu.


I used Flormar 398, then I applied Essence Hello Holo on the tips and while that polish was still wet I applied a coat of Essence Disco Disco over entire nail and I sealed everything with a thick layer of top coat. Photos were taken in direct artificial light.


22 comments:

  1. Moja prošlogodišnja manikura za doček Nove godine je bila crna podloga i gore Essence Hello holo :) Super je, sviđa mi se i ovo tvoje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I ja sam prošle godine nosila Hello Holo, ali preko srebrnog laka.

      Delete
  2. Wooha, this is so beautiful and elegant, a very festive mani!

    ReplyDelete
  3. Wau, fantasticno !!!

    ReplyDelete
  4. Predivno :-) Takve cu ja nokte imati za izlazak 1.1, bas sam planirala nesto gotovo identicno:-)Za NG cu ipak imati crvene sa sljokicama da potjeram maler :-)

    ReplyDelete
  5. Bas je onako praznicno-sljokasto, mnogo dobro izgleda.

    ReplyDelete
  6. Very beautiful mani! Festive and shiny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. That's the look I was going for. Mission accomplished :D

      Delete
  7. Odlični su :))))

    I hvala ti ,

    pusaaaa

    ReplyDelete
  8. odlicno izgledaju! svaka cast :)

    srecna nova i sve najbolje :)

    ReplyDelete
  9. Ovaj Boje s strašan noktiju stil izgleda super ...
    Hvala za dijeljenje ....!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...