03 December 2012

Kiko 706 Verdone/Deep Green


Kiko 706 Verdone/Deep Green je zeleni magnetni lak koji mi drugarica donela sa puta u Španiju. Sama je izabrala boju i mogu reći da je ubola pravu stvar. U pitanju je malo mahovinasta zelena, a posle primene magneta se pojavljuje veoma tamna, skoro crna zelena. Nisam zadovoljna mazanjem. Prvi sloj je bio gust i pigmentovan, ali je četkica povlačila lak i ostavljala ćelava mesta. Dugo se sušio. Drugi sloj sam namazala za primenu magneta. Koristila sam motiv koncentričnih krugova sa China Glaze Magnetix II magneta. Kako su mi nokti kraći nego prošlog puta kada sam koristila ovaj magnet, sada mi je šara ispala veoma dobro, ako se uzme u obzir zakrivljenost mojih noktiju.

Kiko 706 Verdone/Deep Green is green magnetic polish my BFF brought me from her trip to Spain. She picked this colour herself and I can say she hit the mark. It is a bit mossy green that shows very dark, almost black, green after magnet is applied. I'm not satisfied with the application of the polish. First coat was thick and very pigmented, but the brush dragged polish and left bald spots. It took it a while to dry. I applied a second coat in order to use magnet. I used concentric circles design from China Glaze Magnetix II magnet. Since this time my nails are shorter than they were the last time I used this magnet, the pattern turned out very well considering the curvature of my nails.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


19 comments:

  1. Beautiful! Love the design and the color. Magnetic polish is great when done right, and this one is a success for sure.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I forgot to take a pic of my other hand. The pattern was better there.

      Delete
  2. It's a beautiful shade, and it looks great with the CG magnet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I like this design too.

      Delete
  3. Jako je zanimljivo ispalo. :)
    Lud magnet :D

    ReplyDelete
  4. Jako je lep, deluje mi kao kada se kamencic ubaci u vodu... :)

    ReplyDelete
  5. OMG. :D Predivan! I boja i sara! ^^

    ReplyDelete
  6. Super nijansa zelene a i ta sara je pun pogodak, sve u svemu odlicno!

    ReplyDelete
  7. Lak je malko psihodelican, al nista neobicno za nasu Cajku :)
    salu na stranu, bas je jasna i precizna sara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa ne! Psihodeličan bi bio da je magnetna verzija ACid/DC :D Ili "Ti ideš na Fest" kombinacija. Hmmm, mogla bih pokušati to da napravim.

      Delete
  8. Ah, mene podseca na zelene, somotske ruze :)
    Green roses will grow :)

    Predivno Cajka <3
    Stvarno si majstor i lepo ti stoji i onaj DJ beli sto si ga prikazala u prethodnom postu :)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Nisam razmišljala o ovom laku an taj način.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...