30 December 2012

Essence Nail Art Magnetics 9 Magic Red Carpet


Ovaj lak sam želela od trenutka kada sam ga videla na Candy Glaze blogu. Kako kod nas nikako nije stizao za vreme starog uvoznika, a novi uvoznik je odlučio da izbaci magnetne lakove iz ponude (velika greška, ali ni prineti odluci da izbaci BTGN Top Sealer), Shine Eye je bila ljubazna da mi ga uzme u Sloveniji.


I have coveted this polish from the first moment I saw it at Candy Glaze blog. Since it didn't arrive while the old importer was in charge and the new importer had decided not to import magnetic polishes at all (which is a big mistake, but not as big as their decision not to import BTGN Top Sealer), Shine Eye was kind enough to get me a bottle of it in Slovenia.


Prijatno sam iznenađena konzistencijom laka jer se može nositi i u jednom sloju (zapravo na domalom prstu i imam samo jedan sloj). Šara se pravi lako, ali uživo mi kombinacija boja deluje bledo. Osnovna boja laka je metalik crvena slična silnim crvenim lakovima koje imam, počevši od Berry Sweet, a šare su ružičaste. Lak se prilično brzo suši, nema visok sjaj, a nadlak razmrljava šaru.


I am very pleasantly surprised with the formula of the polish because it can be worn even i single coat. I actually have only one coat of it on my ring finger. Pattern shows easily, but in person the combination of colours seems to me to be pale and underwhelming. The base colour is metallic red similar to many red polishes I have, starting with Berry Sweet, and the design is pink. Drying time is fast, the polish isn't glossy and the top coat smudges the design.


Prve tri slike su snimljene na dnevnom svetlu, preostale dve na direktnom veštačkom. Imam dva sloja laka sem na domalom prstu i nemam nadlak. Koristila sam China Glaze Magnetix II magnet.

First three photos were taken in daylight, other two in direct artificial light. I have two coats of polish except on my ring finger and I have no top coat. I used China Glaze Magnetix II magnet.


13 comments:

  1. wauw this one works great, I stopt buying them ...I might try this one

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was reluctant to try this one because older Essence magnetic polishes weren't as good as some other magnetic polishes, but this one does work great so I can recommend it.

      Delete
  2. nisam znala da uopšte više nema magnetnih kod nas, svašta! sviđa mi se, pogotovo šara na domalom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da. Kada su ukinuli duple štandove ukinuli su nam i magnetne lakove i sve topere :( Neke stvari za negu noktiju su prebacili sa duplih na nove štandove u DMu, ali ništa od dekorativnih stvari (za nokte).

      Hvala i hvala ti još jednom što si mi ga donela.

      Delete
  3. Meni se svidja kombinacija boja, samo vise volim kad je ista sara na noktima, razlicito mi je nekako previse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Zapravo sam u prvom sloju isprobavala koji će mi se magnet najbolje pokazati i pobednik je bio CG rešetkasti, ali na domalom sam tako dobro izvukla ove krugove da mi je bilo žao da ih premazujem drugim slojem.

      Delete
  4. Ne mogu vjerovati da neko može da ne uvozi BTGN. Šta se dešava sa tim uvoznicima u zadnje vrijeme?! Kod nas, npr., uopšte ne uvoze bronzere i one naljepnice za popravljanje nokta (a sve ostalo iz seta uvoze :)).

    Lak je jako lijep, ja imam sličan (ako ne i isti) Flormar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma uvoznici idiotski ne prate šta se traži. Mogu da rauzmem da uvoze proizvod neko vreme, shvate da ne ide pa odustanu, ali apriori izbacivanje odličnog proizvoda ne mogu razumeti.

      Delete
  5. Thats some very interesting patterns, and a beautiful polish!

    ReplyDelete
  6. Rebeca:

    Božićno crvena!
    Deluje svečano!


    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...