27 November 2012

OPI Royal Rajah Ruby


OPI Royal Rajah Ruby (NL I52) morala sam da uzmem čim sam probala Sanguine. Ovo je bila ljubav na prvo mazanje, jer me preko slika sa interneta nije privukao i verovatno ga nikada ne bih uzela da nisam dobila i isprobala Sanguine. Royal Rajah Ruby je deo kolekcije inspirisane Indijom iz 2008. godine i do nedavno je bio deo stalne kolekcije. Više nije u stalnoj ponudi i vredi ga ujuriti pre nego što postane nemoguće nabaviti ga. Kod nas se još može naći po apotekama. Ja sam svoj naručila iz subotičkog Nail Line-a i veoma sam zadovoljna njihovom uslugom. Na sajtu ne možete videti koje sve boje imaju u ponudi, ali se možete raspitati preko e-maila ili telefona da li imaju boju koja vas zanima.


I had to get OPI Royal Rajah Ruby (NL I52)as soon as I tried Sanguine. It was love at first application, I didn't get to like it from pics on the internet and I probably wouldn't have taken it if I hadn't got and tried Sanguine. Royal Rajah Ruby is part of spring 2008. India collection and until recently it was one of core polishes. It isn't part of it any more and you should try and get it before it becomes impossible to find.


Iako na slikama ne izgleda tako, isti je kao Sanguine. Razlika je zbog različitog osvetljenja - nisam mogla da uhvatim tračak sunca da bih pokazala ovaj divni šimer kako probija iz zatamnjene baze. Velika razlika koju sam primetila u odnosu na Sanguine je u četkici. Mini lakovi imaju malu četkicu koja je meni nezgodna za rukovanje, ali velike bočice imaju veliku, široku, pljosnatu četkicu kojom je milina nanositi lak.


Although it isn't obvious from photos, RRR and Sanguine are same. The difference is due different lighting - I couldn't get any sunlight to make this gorgeous shimmer glimmer from the darkened base. The big difference between the two that I noticed is brush. Minis have small brush that I find difficult to use, but full-size bottles come with large, wide, flat brush that makes the application a song.


Zanimalo me je kako bi izgledao zamatiran te sam nanela sloj Flormar matirajućeg nadlaka. Mat efekat je odličan, ali šimer se sasvim izgubio i lak deluje veoma tamno braon. Mat nadlak je vidljivom učinio i činjenicu da na kažiprstu lak nisam namazala baš ravnomerno. To se uživo nije videlo, mada se na slikama nazire. Sada mi prilično upada u oči.


I wanted to see what it would look matteified so I applied a coat of Flormar Matifying Top-coat. Matte effect is great, but the shimmer is now impossible to see and the polish looks very dark brown. Matte top coat made the fact that I didn't apply polish evenly on my index finger apparent. That mistake wasn't visible in life, but it can be seen in the photos. Now it is staring at me.


Prve četiri i poslednje dve slike su snimljene na dnevnom svetlu po oblačnom danu, a preostale dve pri veštačkom svetlu. Na prvih šest slika imam dva sloja laka i nemam nadlak, a na poslednje dve imam Flormar Matifying Top-coat.


First four and last two photos were taken in daylight on an overcast day, other two in artificial light. I have two coats of polish and no top coat in first six photos, and I've added Flormar Matifying Top-coat for the last two pics.


26 comments:

  1. uf, divan je, a super mi je i kao mat. ovde kod mene ga viđam po parfimerijama, tako da sam se ušuškala da je i dalje deo stalne kolekcije. moram ga naručiti prvom prilikom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili sačekaj da dođeš u Srbiju jer ćeš verovatno proći jeftinije. Lep je i mislim da ga vredi imati.

      Delete
  2. It's gorgeous and vampy, and the matte version is totally cool!

    ReplyDelete
  3. Lepota, bas je dobar i kao mat :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Čini mi se da je mat na sličicama ispao lepše nego uživo, ali svakako je zanimljiv.

      Delete
  5. Bas je dobar mat:)
    Ja sam se nesto navukla na mat nokte:)
    jel znas mozda gde u BG da potrazim Flormar Matifying Top-coat a da nisu novi zvanicni standovi. Predpostavljam da im je cena na standovima dupla :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista ne znam gde da ga potražiš sem u Doni, ali ne znam da li ga tamo još ima. Ako nećeš novom uvozniku da daješ pare, uzmi S.he ili Miss Sporty. Za oba sam čula da su dobri.

      Delete
  6. To je to.. tvoja boja :)
    Ipak mi je lepsi u punom sjaju. :)

    ReplyDelete
  7. Wow great shade, love the matte look too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Matte looks better in pictures than in person.

      Delete
  8. fantasticno izgleda! imam jedan slican deborah pretaporter :)

    ReplyDelete
  9. Lepsi mi je nematiran. Bas lepa nijansa. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nematiran je preeeedivan. Još je lepši uživo.

      Delete
  10. Vise nije u stalnoj ponudi?! e pa to mi je dovoljan razlog da ga uskoro nabavim, posto sam sa ovim lakom na hocu-necu jos od kad sam pocela da ih sakupljam. Stvarno je divan, imala sam priliku jednom davno da ga mazem u salonu, i secam se da sam bila odusevljena. Super je i matiran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da je i dalje u stalnoj možda ga ni ja ne bih nabavila :D Vredi ga imati.

      Delete
  11. Stoji ti nenormalno dobro! Bas tvoja boja. Vise mi svidja ne-mat varijanta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. I meni se više dopada nezamatiran, ali đavo mi nije dao mira i morala sam da vidim kako će da izgleda zamatiran.

      Delete
  12. Ovu recenziju sam aposolvirala, kao i OPI Sanguine, kada sam se odlučivala za burgundu nijansu. Na kraju sam kupila Germaicure. Morala sam da ti napisem, nekada i stari dobri postovi dostupni u pretrazi mogu mnogo da pomognu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni je RRR lepši. Germanicure je suviše bakaran za moj ukus. Važno je da si ti zadovoljna svojim izborom, a meni je drago ako sam mogla makar malo da ti pomognem prilikom odlučivanja.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...