11 November 2012

Nfu.Oh 61


Nfu.Oh 61 je divan srebrni linearni prizmatični lak koji sam imala sreću da osvojim na NailsIT giveawayu. Želela sam odmah da ga isprobam, ali nisam mogla jer nisam imala vodenu bazu, a Nfu.Oh prizmatični lakovi se ne mažu dobro preko običnih baza - ostaju ćelava mesta ili grumuljice. I neki drugi prizmatični lakovi (Fnug, Layla, Gosh) zahtevaju vodenu bazu, ali kako sam shvatila to ne mora biti baza istog proizvođača. Naišla sam i na komentare da ne mora da se koristi vodena baza, ali da je onda bolje da se ne koristi nikakva baza, ali posle ovog članka mislim da se radije ne bih igrala. Mnogo mi je bolje da koristim vodenu bazu i dva sloja laka nego da razmišljam da li će mi sam lak pokriti nokat iz tri sloja, posebno kada se radi o laku koji se u Srbiji ne može nabaviti.


Nfu.Oh 61 is a gorgeous silver linear prismatic polish that I was lucky enough to win on NailsIT giveaway. I wanted to try it immediately, but I couldn't because I didn't have any sort of aqua base coat, and Nfu.Oh prismatic polishes don't go well over regular base coats - they leave bald spots or get clumpy. Some other prismatic polishes (Fnug, Layla, Gosh) need aqua base coat too, but from what I could understand the base coat doesn't have to be from the same manufacturer. I've seen several comments that you don't have to use aqua base coat, but that in that case you shouldn't use any base coat at all, but after reading this article I didn't want to try my luck. I'd use aqua base coat and two coats of polish rather than use no base coat at all and wonder whether three coats of polish would suffice, especially when it comes to polishes that aren't available in Serbia.


Tekstura laka je neobična, zrnasta jer je lak sačinjen od sitnih čestica koje svetlost odbijaju na poseban način. Kada se nanese deluje kao mat srebrni lak, ali kada se osuši postaje sjajniji i u zavisnosti od svetla počinje da pokazuje manje ili više intenzivnu dugu. Suši se prilično brzo, ali oseća se granulisana tekstura pod prstima kada se osuši. Kada sam nanela nadlak, duga se izgubila, ali se vratila čim se nadlak osušio. Dakle kada je svež, ovaj lak ne pokazuje dugu, ali spremite se da budete zaslepljeni čim se osuši.


The texture of the polish is unusual, a bit grainy because the polish consists of fine light reflecting particles. When applied it looks like matte silver polish, but when it dries it gets shinier and, depending on the lighting, shows more or less strong rainbow. It dries rather fast, but the granulated texture is palpable. After I applied top coat the rainbow vanished, but it returned once the top coat dried. So, this polish doesn't show rainbow when wet, but be ready to be blinded once it gets dry.


Nfu.Oh je korejska firma specijalizovana za lakove i dekoracije za nokte. Lakovi su spakovani u prelepe bočice u obliku viktorijanskog korseta i suknje. U bočici je 17 ml proizvoda. Nfu.Oh lakovi ne sadrže DBP, formalin i toluen. Ovi lakovi se na žalost ne mogu nabaviti u Srbiji, ali se verovatno mogu naručiti sa nekog od sajtova koji prodaje kozmetiku i šalje u Srbiju.


Nfu.Oh is a Korean company that manufactures nail polish and nail art supplies. The polishes come in gorgeous Victorian-corset-and-skirt-shaped bottles. There is 17 ml of 3-free product. I don't know where in the world they are available, but there must be some e-tailers that ship to your country.


Prve dve i poslednje tri slike su snimljene pri veštačkom svetlu, preostale tri na dnevnom svetlu oblačnog dana. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

First two and last three photos were taken under artificial light. Other three in daylight on an overcast day. I have two coats of polish and no top coat.


Naišla sam na podatak da vodene baze olakšavaju mazanje mat lakova i lakova sa efektom ogledala, što nije loše znati. Evo nekoliko linkova ka blogovima sa korisnim ili zanimljivim podacima o vodenim bazama.

I found the information that aqua base coats make application of matte and mirror-finish polishes easier too, which is good to know. Here are several articles I found useful or interesting when it comes to aqua base coats.

http://www.lacquerized.com/2010/07/nfu-oh-aqua-base.html
http://www.lacquerized.com/2010/08/review-gosh-fix-base-coat-just-as-good.html
http://jellynat.blogspot.com/2010/07/nfu-oh-aqua-base.html
http://nailofthisweek.blogspot.com/2012/09/review-essence-peel-off-basecoat-only.html
http://www.morenailpolish.com/2012/09/silver-chomes-comparison-and-base-coat.html


16 comments:

  1. kad sam ugledala slike, vilica mi je pala na zemlju! zaista je savršen, i super ti stoji!

    ReplyDelete
  2. It's really gorgeous and has a very strong and lovely holo effect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it is an amazing holo. I wish these were easier to come by. Hopefully, next year's China Glaze Hologlam collection would be this good.

      Delete
  3. Ne mogu se nagledati ove ljepote :)
    Moram priznati da od tebe prvi put čujem za vodene baze? Šta bi to tačno bilo? Nisam znala da su tako problematični za nanošenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da ni sama nisam sasvim sigurna jer na ovoj Nfu.Oh ne piše sastav, a bila sam malo lenja pa se nisam upustila u detaljno istraživanje. Reče mi Panta Rei da i Golden Rose ima neku vodenu bazu, ali ja je nemam pa nisam mogla da testiram kako se maže preko nje. Jedino mogu da potvrdim da se zaista užasno mrljavo maže preko drugog laka ili obične baze, a sa vodenom bazom da se maže kao bilo koji drugi lak. To ne važi za sve hologramske lakove - sa Revvvolution nisam imala problema.

      Delete
  4. Kad sam videla prvu sliku moja faca: :O ! :D Extra je lak, odlicno si ga uhvatila na slikama! :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ovaj se veoma lako da uslikati jer mu je duga neverovatno dobra.

      Delete
  5. Kladim se da si ti verovatno jedina osoba u Srbiji koja poseduje ovu lepotu :D Nemam reci, predobar je. Imam nekim cudom GR vodenu bazu, mogla bih da isprobam svoj jedini pravi holo 2NITE na njoj, al se nesto ne secam da se tesko mazao, cini mi se da je bio ok. Ali po slikama, rekla bih da ne sija ovoliko jako, ovaj Nfu-Oh je neprevazidjen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nemam nijedan od tih CG hologramskih pa sam morala odmah da skočim na tešku artiljeriju :D
      Baš me zanima da čujem tvoje utiske o GR vodenoj bazi. Dok sam istraživala vodenu bazu našla sam ovaj članak gde je devojka baš koristila CG hologramske lakove i rekla je da je primetila da se mažu lakše i lepše, iako se oni generalno ne mažu teško. http://jellynat.blogspot.com/2010/07/nfu-oh-aqua-base.html

      Delete
  6. I know Nfu.Oh polishes from other blogs, but I don't own any, and this is a beautiful holographic one. Love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This one's been my long time lemming and I couldn't believe my luck when I got it. Are Nfu.Oh polishes available in Romania?

      Delete
  7. This is stunning!
    I think I must start trying holographic nail polishes.

    -Marian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Holographic polishes are so gorgeous and there are more and more of them in the market.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...