09 November 2012

Holo gradijent


Za gradijent petak sam želela da napravim nešto posebno, sa šljokicama u prahu, ali pucanje noktiju me je u tome omelo, tako da sam se bacila na holo lakove. Osnovna boja je Nfu.Oh 61, međuton NailsIT Barnabas, a najtamniji lak je Color Club Revvvolution. Nfu.Oh 61 ću predstaviti u zasebnoj poruci ovih dana.


I wanted to do something special for Gradient Friday, something with glequins and loose glitter, but nail breakage hindered my plan. I picked holo pilishes instead. The base colour is Nfu.Oh 61, medium one is NailsIT Barnabas, and the darkest one is Color Club Revvvolution. I'll do a special post on Nfu.Oh 61 one of these days.


Sve slike su snimljene pri veštačkoj svetlosti. Imam sloj nadlaka.


All photos were taken in artificial light. I have a layer of top coat.


10 comments:

  1. fantastično ti je ispalo!baš se lepo slažu boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Trudila sam se da ih uklopim, mada nisam sasvim zadovoljna kako je sve ispalo. Posebno zato što je Nfu.Oh ovoliko jak da ova dva uopšte ne dolaze do izražaja.

      Delete
  2. :O
    *_*

    Joooj sto je ovo lepoooooo <333

    Kao kosmos... nebula... totalno me baca u neki epsko-fantasticni trenutak, a to mi se veoma dopada :)))

    Pozdrav, Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Epsko-fantastični doživljaj? Sviđa mi se :D

      Delete
  3. Bas je strava ispalo, ja sam se prvo radovala sto cu to probati, ali me je posle mrzelo da radim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.
      Šteta što te je mrzelo, ali ima vremena da nam se pridružiš.

      Delete
  4. I love the holographic gradient! What a gorgeous look :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...