07 September 2012

Rimmel Lycra Wear 285 Pink Flash

Nikada mi nije bilo sasvim jasno zašto sam kupila Pink Flash. Nisam ja osoba za neupadljive i neutralne lakove, posebno ne ako u sebi imaju notu ružičaste. I pored toga sam potrošila pola bočice. Ostatak se zgusnuo pa sam sada morala da ga razređujem. Zbog toga mislim da mu ni boja ni pokrivna moć nisu iste kao što su nekada bile. Naravno, više se ne proizvodi. Mislim da je originalu od nama dostupnih lakova najsličniji Flormar Supershine 21.

I've never been quite certain why I had bought this polish in the first place. I'm not neutral, barely visible polish sort of person, particularly if they have pink sheen. Nevertheless, I spent half a bottle. The rest got all goopy so I had to thin it. I think that due to that neither its coverage, nor colour are the same as they used to be. Of course, this polish has too been discontinued. I think that the closest dupe to the original version of it is Flormar Supershine 21.


Ružičasti šimer je veoma vidljiv, ali ga je bilo teško uhvatiti na slici. Ni tri sloja laka nisu bila dovoljna za potpunu pokrivenost. Ranije su mi, čini mi se, bila dovoljna dva sloja. Ono što se nije promenilo je što se nanosi veoma neravnomerno i što se prave mehurići. Možda ću kasnije moći da ga koristim kao bazu za neke šljokice ili tačkice, ali neću ga nositi samog.

The pink shimmer is quite visible, but it was difficult to capture in the photo. Three coats of polish weren't enough for full coverage. I think that two used to be enough. What hasn't changed is its bubbling and streakyness. Perhaps I can use this polish later as a base for some nail art, but I won't be wearing it on its own.


Slike su snimljene u senci. Imam tri sloja laka i jedan sloj nadlaka.

All photos were taken in shade. I have three coats of polish and one coat of top coat.


4 comments:

  1. haha, kako sam videla prvu sliku pomislila sam "otkud to da ona nosi ovakve boje", pa sam pročitala ostatak teksta :D a nije da ti ne stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne nosim, veruj mi. Gledam u nokte i ne uspevam da ih nađem :D

      Delete
  2. Lep je, zaista slican flormarcicu koji je izazvao odusevljenje na forumu. Bolje bi izlgedalo da lepse pokriva, mada je ovakva nijansa meni vrlo neobicna na tvojim noktima, nisi nas navikla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je baš neobično da ga vidim. Videla sam juče u Unithechu veoma sličan Color Club.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...