09 September 2012

Maybelline mini Colorama 16 Berry Sweet

Berry Sweet bez nadlaka

Maybelline mini Colorama 16 Berry Sweet je jedan od retkih lakova koje kupujem iznova i trenutno čak imam i jedan u rezervi. Takođe je jedan od čestih upita koji dovodi ljude do mog bloga pa mislim da je u redu da im pružim pravi prikaz. Mini Colorama lakovi su povučeni, ali nam je u Lilly drogerije stigla zasebna Colorama kolekcija šminke i među njima postoji Berry Sweet.

Maybelline mini Colorama 16 Berry Sweet is one of the few polishes I buy over and over again and even have a spare in my stash. This is also one of the more frequent enquires that bring people to my blog, so a full review would be in order. Mini Colorama line of polishes is discontinued, but we've got separate Maybelline Colorama make up counters in Lilly drugstores and Berry Sweet is available among the polishes.

Berry Sweet bez nadlaka

Berry Sweet je hladan, grimizno crveni lak pun veoma finog šimera koji mu daje svilast izgled. Tragovi mazanja se vide, ali su prilično neupadljivi. Na četkici ostaje više laka nego na drugima, što sam ja zaboravila pa sam imala i više laka na noktima. To se ogleda u mehurićima koji su mi se napravili na nekoliko noktiju. Te mehuriće ni nadlak nije uspeo da zamaskira.

Berry Sweet is a cool crimson red polish with shimmer that gives it silky look. It is a bit frosty, but the brush marks are rather inconspicuous. The brush picks more polish than other brushes, which I forgot and ended up with a bit more polish on my nails. It resulted in bubbling in several places. Top coat couldn't sort them out.

Berry Sweet sa nadlakom

Nadlak mi je na dva mesta gadno razmazao lak, na kažiprstu toliko da sam morala da skinem lak i da ga ponovo namažem. Takođe daje i veoma visok sjaj (mada je sam lak već prilično sjajan), dubinu i skoro metalik izgled ovom laku. Zanimljivo je da je sa nadlakom boja ispala vernija na slikama.

Top coat smudged the polish in several places, so much on my index finger that I had to take the polish off an reapply it. It also gave the polish a glassy gloss (although the polish itself is very shiny), depth and almost a metallic shine. What I found interesting is that the colour is very true in the pics with top coat.

Berry Sweet sa nadlakom

Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na svim slikama imam dva sloja laka. Na prve dve slike nemam nadlak, na druge dve imam Essence Better than gel nail Top sealer.

All photos were taken in daylight. I have two coats of polish in all pictures. I have no top coat in the first two photos and a coat of Essence Better than gel nails Top Sealer in the other two.


6 comments:

  1. Podseca me na slatko od jagoda.

    ReplyDelete

  2. Nisam znala da ce nam opet biti dostupan pa sam napravila zalihe.
    Mislim da je na trecoj slici najrealniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se čini tako. Valjalo bi napraviti poređenje novog i starog. Možda su isti, a možda se i razlikuju.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...