21 September 2012

Essence Circus Circus 1 My Sparkling Acrobat


Circus Circus je trend kolekcija koju je Essence izbacio zimus. U njoj su se našla i četiri dvostruka laka za nokte, ali kod nas nije uvezan jedini koji sam želela. Kolekcija je odavno povučena, ali kod nas se ponešto još može naći u nekim DMovima u korpicama sa stvarima na sniženju. Tek tada sam odlučila da uzmem dva laka iz kolekcije, jer inače mislim da su ovakvi lakovi preskupi - skoro 400 dinara za 2x4 ml, a na popustu su oko 250 dinara.

Circus Circus is a limited edition Essence put on the market last winter. Among other things, it had four double polishes, but the only one I wanted had never been imported on Serbia. The collection has been long withdrawn, but some bits and pieces can still be found in our local drugstores, in discount bins.

My Sparkling Acrobat - crna strana

My Sparkling Acrobat je dvostruki lak koji se sastoji iz crnog krem laka i bezbojnog laka sa zlatnim šljokicama. Pošto je danas na Ani zlatni petak, ja učestvujem sa ovim lakom. Mazanje mi je predstavljalo problem pošto lak nema normalan poklopac bočice već je druga bočica deo poklopca, što otežava manevrisanje. Drugi problem koji imam sa ovakvim lakovima je što nemam pojma kako da ih držim u kutiji. Ako ih položim, ne vidim ih, a ako ih držim uspravno, jedna bočica stoji naglavačke.

My Sparkling Acrobat is a dual wand polish that consists of a black creme polish and a clear base with gold glitter. I chose it for Golden Friday on Ana. The application was a bit difficult because the bottle cap isn't a regular one - the other bottle is part of the cap, which makes manipulation harder. The other problem I have with this sort of bottle is that I have no idea how to store them. If I lay them down in a box, I can't see them, and if I keep them upright, one is turned upside-down.

My Sparkling Acrobat - crna strana

Crni lak je skoro jednoslojac. Na kratkim noktima sasvim izvesno jeste, ja sam ipak morala da namažem dva. Druga strana je veoma bogata šljokicama. Nedovoljno da bi se njima mogao pokriti ceo nokat, ali dovoljno da se ne mora lak tapkati po noktu kako bi se sa četkice prenelo dovoljno šljoka, već se može sasvim normalno namazati. Šljokice su prilično grube i potrebno je nekoliko slojeva nadlaka da se površina izravna.

The black polish is almost a one-coater. On short nails it certainly is, but I had to apply two coats. The other side is packed with glitter. There isn't enough glitter to achieve full opacity, but there is enough of it that one doesn't need to dab it on in order to get a decent amount of glitter on the nail. The glitter is rather rough and gritty and it takes several coats of top coat to even out the surface.


Na slikama imam dva sloja crnog laka, jedan šljokica. Nemam nadlak. Slike su snimljene na dnevnom svetlu.

In photos I have two coats of black polish and one of glitter. No top coat. All photos were taken in daylight.


18 comments:

  1. izgleda divno... crni mi se sviđa sam po sebi... šteta što su nezgodni za manevrisanje.

    ReplyDelete
  2. Bas je lep .. Tako sam htela taj lak a nisam nasla ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta sam ti svojedobno rekla? Da zamoliš da ti neko kupi šta ti treba. Tako si mogla da ga nađeš. Da sam znala da ga želiš, uzela bih ti poslednji u Zemunu.

      Delete
    2. Sramota me da davim ljude :D ...

      Delete
    3. Znaš kako kažu? Ko se stidi ostaje gladan.

      Delete
  3. Vauuuu! Crni je bas dobar, ima super sjaj! I sljokice su lepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, sasvim je dobar, a i šljoke su podnošljive meni koja zzuto ne volim :D

      Delete
  4. Ovo je skroz Cajka style :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije. Zlatno je :(
      Ali je i crno pa može da prođe :D

      Delete
  5. Kako mi je sad krivo sto nisam uzela taj lak.Idem uskoro na jednu svadbu i namjeravam imati crne nokte sa zlatnim a nigdje vise nema tog laka,niti onog malog zlatnog Essence colour & go zlatne boje.
    Imam crni GR vec sam to ekal,i ustanovila sam da je super.Imas li za mene neki priejdlog za sljokicasto zlatni lak koji mogu staviti preko crnog na jedna nokat?
    Ali da je bas zlatan kao taj tvoj,a ne nesto zuto sljastece,ja nazalost smao takve vidim ovoih dana :-(
    Evo kod mene imas konacno jedan post o lakovima,ima i tamnih u tvom fazonu ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, draga, volela bih da ti pomognem, ali ovo je jedini zlatni koji imam i koji sam ikada imala. Ima Golden Rose baš zlatne šljokice, ali nemam predstavu kakve su niti koji je broj laka. Ne mogu se setiti da li sam videla još neki takav lak. Za to je najbolje da pitaš na forumu jer će se sigurno naći neko ko će moći da ti da konkretnu preporuku.
      Odoh da vidim šta si pisala o lakićima :D

      Delete
    2. Gledala sam vec GR i bas je ruzan, onako zuto zlatan i ima obicne sitne glitter tackice. Mislim da ima China Glaze jedan lijep ali kod mene u gradu niti ima CG ni Essie, samo OPI od tih boljih sto imaju divnih nijansi i sljokica, a cijenu su mu napuhali i vise nego kod vas u Srbiji, a to je lak za odredjenu potrebu,ne pada mi na pamet da ga placam vise od 5 evra.U pravu si,odoh pitati na forumu, mora da ima neki :-)

      Delete
    3. Tamo će sigurno moći da ti preporuče nešto što ti je lokalno dostupno.

      Delete
  6. Lepo, lepo, svidja mi se. Vidjala sam po blogovima da devojke te duple lakove razdvajaju, odvoje te polovine pa onda svaki moz' da stoji uspravno, mada je to vec sakacenje svetinje zvane bocica laka za nokte ;) ja to ne bih radila al ako ti bas smeta eto ideje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne smeta mi toliko, ali svakako pravi mali problem prilikom slaganja.

      Delete
  7. Prijatno me je iznenadila crna strana, a i sljokice su zanimljive.
    Na kraju sam ostala ravnodusna prema citavoj toj kolekciji, ali zato imam drugi essence 2 u 1 i znam kako je neprakticno pakovanje. Redovno zaboravljam na njega zato sto stoji u casi sa sjajevima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam bila ravnodušna, ali nisu uvezli baš taj koji mi se svideo. Ovaj sam uzela više reda radi, da isprobam crnu stranu :D Veoma sam zadovoljna, moram reći. Nije mi žao što sam ga kupila, ali posebno mi je drago što sam ga našla na sniženju :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...