19 August 2012

Matiran Essence Night in Vegas


Obećavam, neću više da vas zasipam slikama. Matirala sam jučerašnji manikir. Koristila sam Flormar Matifying Top-coat. Ljuspice su toliko sjajne da ovako dolazi do izražaja njihova metaličnost. Nadlak nije uticao na preliv boja.


I promise, I won't spam you with photos any more. I mattified my yesterday's mani. I used Flormar Matifying Top-coat. It really brought out the metallic shine of the flakes without interfering with the shift of colour.



Sve slike su snimljene na indirektnom dnevnom svetlu. Imam jedan sloj Don Juan One Coat 229, jedan sloj Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas, jedan sloj Essence Better thank gel nails Top Sealer-a i Flormar Matifying Top-coat.



All pictures were taken in indirect natural light. I have one coat of Don Juan One Coat 229, one coat of Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas, one coat of Essence Better than gel nails Top sealer and Flormar Matifying Top-coat.



6 comments:

  1. vrlo često mi šljokice i krpice izgledaju još bolje matirane! ovo je fantastično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo prvi put da sam isprobala da ih matiram i oduševljena sam izgledom. Krivo mi je što nisam matirala Revvvolution da vidim kako to izgleda.

      Delete
  2. Uuu moram da probam ljuspice + mat tc. :D Odlicno! Btw, koji fotoaparat koristis? :}

    ReplyDelete
  3. Odlicno! Gde ima u BGu Flormar matirajuci i koja mu je cena, jel znas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ovaj uzela u Doni. Koštao je 170 dinara. Ne znam gde ga još ima.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...